خبرگزاری کار ایران

کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب و سرعت در تحویل محصول تخصص ماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۲۷

امروزه کمتر کسی یا صاحب صنعتی در حوزه های فولاد و چوب وجود دارد که از  گذشته و سوابق درخشان شرکت آرمان تجارت آرون یا همان پیوان بی اطلاع  باشد نقش موثر وتاثیر گذار این شرکت در تامین وتوزیع مقاطع ، ورق های فولادی و تخته و چوب طی سالیان گذشته بر هیچ صاحب صنعتی پوشیده نیست پیوان به منظور پاسخگویی شایسته تر و مطلوبتر همواره تلاش داشته است تا با گام های اساسی همسو و هم جهت با رشد صنعت در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور حرکتی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشد.

کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب و سرعت در تحویل محصول تخصص ماست

همکاران ما در شرکت پیوان با فراهم ساختن شرایطی متفاوت و ویژه در راستای تامین نیازهای اساسی صنعت  ، بخش های عمده ای از دغدغه های مشتریان را در حوزه تامین برطرف کرده اند ادعا داریم که کیفیت ،قیمت مناسب و سرعت در تحویل محصول ، از ویژگی های ممتاز ما در این شرکت است و با ضرس قاطع می توانیم اعلام کنیم که همکاری با پیوان همطراز حس کامل امنیت و آرامش در مسیر تامین  است .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت پیوان: این شرکت با توسعه و گسترش فعالیت ها و با درک عمیق از شرایط امروز اقتصاد و صنعت کشور ،بهبود و بهینه سازی سازمان فروش و فراهم ساختن شرایطی نظام مند ،مدرن  و هوشمندانه ، مقوله ارتباط با مشتریان و پاسخگویی آنی و بدون وقفه به درخواست های آنان  را بعنوان یک اولویت جدی در دستور کار قرار داده و تلاش کرده است تا بخش عمده ای از دغدغه های مشتریان را در حوزه تامین محصول مرتفع نماید.

به همین بهانه به اتفاق گزارشگر مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت  پیوان در جمع  مدیران و همکاران این شرکت حضور یافتیم تا هر چه بیشتر در جریان فعالیت های شرکت پیوان قرار بگیریم .

کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب و سرعت در تحویل محصول تخصص ماست

پیوان نامی آشنا در صنعت فولاد و چوب

شرکت پیوان دارنده  محصولاتی  متنوع نظیر (تیرآهن و هاش ،ریل آسانسور ،لوله مانیسمان ،مش فولادی ،میلگرد ،ناودانی ،نبشی ،ورق فولادی و آلیاژی ، پروفیل، ورق گالوانیزه ، تخته و چوب) و همچنین تامین کننده سایر محصولات مرتبط با این حوزه است .

شرکت پیوان صاحب دانش و تجربه در ارائه محصولات مرتبط با صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی با حضور نیروهای متخصص در هر صنعت (نفت ،گاز ،استراکچر و .....) مشاوره های تخصصی ،سرعت پاسخگویی و ایجاد مرکز امور مشتریان در راستای خدمات موثرتر همواره در خدمت مشتریان بوده است .

کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب و سرعت در تحویل محصول تخصص ماست

  ودر این  مجموعه توجه به رضایت مندی خانواده بزرگ مشتریان ،صرفه و صلاح اقتصادی و نهایتا مشتری مداری از اصول بنیادی  و منشور اخلاقی و مدون این شرکت است .

شرکت پیوان بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین ، توزیع فولاد و مقاطع آن نقش موثر و تاثیر گذاری را در رفع نیازمندی های مشتریان  داشته است . آنچه مسلم است انتخاب تامین کنندگان مناسب می تواند به شکل قابل ملاحظه ای هزینه های خرید را کاهش دهد و همکاران پرتلاش آرمان تجارت آرون سه عنصر کیفیت ،قیمت و سرعت تحویل محصول را با نگاه ویژه دنبال می نمایند .

 و یکی از دغدغه های آنان  رضایت مندی کامل مشتریان همچون رکن اساسی خانواده پیوان است .

در کنار تمامی این مزیت ها داشتن سی هزار متر انبار اختصاصی و پنج هزار متر سوله مسقف کاملا تخصصی و حضور نیروهای با تجربه و متخصص و در کنار آن ارائه خدمات متناسب با سفارش و نیاز مشتریان همچون فرمینگ ،برش به صورت کاملا تخصصی با حضور نیروهای کنترل کیفیت و در اختیار قرار دادن امکان دپو و نگهداری کالای خریدار و پذیرش کالای مرجوعی تا یک ماه پس از خرید حکایت از توجه بی نظیر شرکت پیوان به مشتریان خود دارد.

گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت پیوان حاکی است : که آنچه این شرکت را در مسیر فعالیت های خود متمایز می سازد داشتن اعتقاد ، اعتماد وافر و راسخ به مشتریان عزیز است و در همین چارچوب و به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر فروش محصولات را به دو صورت بانکی و شرکتی ،امکان پرداخت پس از بازرسی محصول و تایید کارفرما و تسهیل خرید در همکاری های بلند مدت

 

در راستای اعطای امتیازات خاص به مشتریان همواره مورد توجه قرار داده است .

شرکت پیوان نماد و جلوه ای از دانش ،تجربه ،تخصص و مهارت در کار و فعالیت است مدیران این شرکت توجه جدی به مقوله آموزش و ارتقای سطح آموخته های همکاران خود دارند تا بتوانند ضمن ایجاد رضایت مندی و جلب نظر مشتریان درفضای پیچیده  کسب و کار کنونی خدمات ارزشمندی به مشتریان ارائه نمایند .

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز