خبرگزاری کار ایران

مکان‌های دیدنی میلان ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۹۰

 

ایتالیا کشوری جذاب و دیدنی است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از آثار تاریخی، هنری و معماری‌اش به این کشور سفر می‌کنند. کشوری با سابقه‌ تاریخی که شهرهایش زیبا و دیدنی هستند.

البته شهر میلان شاید اولین انتخاب گردشگران نباشد؛ اما قطعا یکی از شهرهایی‌ است که میان ایتالیایی‌ها اهمیت بالایی دارد. اگر می‌خواهید سفری طولانی به ایتالیا داشته باشید، میلان را در فهرست مقاصد گردشگری خودتان قرار دهید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما از تهران به میلان ایتالیا کافی ا‌ست نام شهر مبدا و مقصد را در سایت علی‌بابا یا سایت‌های معتبر فروش اینترنتی بلیط چک کنید.

شهر میلان

شهر میلان دومین شهر بزرگ کشور ایتالیا است و به‌عنوان پایتخت مد جهان معرفی می‌شود. این شهر از گذشته تاکنون به‌عنوان پاتوقی برای علاقه‌مندان به صنعت مد و فشن شناخته شده و زادگاه برندهای شناخته‌شده‌ای در حوزه‌ فشن مانند آرمانی، ورساچه، پرادا، دالس و گابانا و میومیو است.

 البته میلان به‌خاطر اقتصاد موفق و فعالیت‌های تجاری بزرگی که در این شهر انجام می‌شود، به مرکز تجارت هم شهرت دارد و به‌عنوان پایتخت اقتصادی ایتالیا شناخته می‌شود. ازطرفی این شهر برای علاقه‌مندان به فوتبال ایتالیا و سری آ هم جذابیت ویژه‌ای دارد. چون دو تیم موفق و بزرگ در فوتبال اروپا متعلق به این شهر هستند و همواره در تاریخ فوتبال ایتالیا رقابت‌هایشان موردتوجه دوستداران فوتبال بوده است.

اگر شما یکی از طرفداران تیم‌های میلان هستید، می‌توانید قیمت بلیط هواپیما از تهران به میلان ایتالیا را ازطریق سایت‌های معتبر فروش بلیط به‌دست آورید. بلیط‌تان را رزرو کنید تا یکی از بازی‌های این دو تیم را در ورزشگاه سن‌سیرو، که بزرگ‌ترین استادیوم ایتالیا است، از نزدیک ببینید. این ورزشگاه نمادی از شهر میلان است و اتفاق‌های بزرگی مانند کنسرت‌های ویژه و مسابقات مختلف در آن به اجرا درآمده است.

البته که کشور ایتالیا و شهر میلان تاریخچه و قدمت بالایی دارند و از هرنظر موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرند. این شهر تلفیقی از سنت و مدرنیته است. جاذبه‌های تاریخی کنار چشم‌اندازهایی از زندگی مدرن، موقعیت جذابی ایجاد کرده‌اند که نظر هر گردشگری را جلب می‌کند.

کلیسای جامع میلان

کلیسای جامع میلان یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای جهان است که ساخت آن سالیان درازی طول کشیده است. این کلیسای گوتیک دومین کلیسای بزرگ ایتالیا به‌حساب می‌آید. معماری این بنا و سنگ‌هایی که در آن به‌کاررفته برای بیشتر گردشگران جالب است. ازآن‌جایی که این بنا در مرکز شهر میلان قرار گرفته، حتما یکی از مقاصدی است که مسافران شهر میلان به آن سر می‌زنند. اگر شما هم به آثار تاریخی و معماری علاقه دارید، برای بازدید از این کلیسای جامع قدیمی وقت بگذارید.

مکان‌های دیدنی میلان ایتالیا

 

کانال ناویلی

وقتی از ایتالیا و شهرهایش صحبت می‌شود، خیلی‌ها به‌یاد ونیز شهری میان آب‌ها می‌افتند. قسمت‌هایی از شهر میلان کنار کانال‌های بزرگی ساخته شده که هریک چند صد سال قدمت دارند. یکی از محله‌های معروف، محله‌ ناویلی است که می‌توانید کانال ناویلی را در آن ببینید. این کانال به‌منظور ارتباط میلان با دریاچه‌ ماجیوره، کومو و شهر پاویا در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده و امروزه اطراف این کانال پر از رستوران، کافه و گالری هنری است.

اپرای آلا اسکالا

همان‌طورکه گفته شد، میلان شهر معماری و هنر است. شهری که جاذبه‌های تاریخی آن نظر هر گردشگری را جذب می‌کند. سالن اپرای آلا اسکالا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سالن‌های اجرای اپرا شناخته می‌شود که 2800 نفر ظرفیت دارد و میان مردم ایتالیا و جهان بسیار محبوب است. به‌همین خاطر خرید بلیط اپرای آلا اسکالا کار راحتی نیست. اگر قصد حضور در این اپرا هال را داشته باشید، باید از مدت‌ها قبل برای خرید بلیط هواپیما)  (https://www.alibaba.ir/برنامه‌ریزی کنید.

پلازای مراندا

اگر می‌خواهید از سبک زندگی اشرافی در قرن هجدهم میلادی و جزئیات آن مطلع شوید و از نمای تاریخی شهر لذت ببرید، به پلازای مراندا سر بزنید. میلان سرشار از نمونه‌های جذاب معماری و شهرسازی است. اگر علاقه‌مند به تاریخ و هنر معماری باشید، قدم‌زدن در این شهر و در این پلازا برای شما با لذت همراه خواهد بود. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما از تهران به میلان ایتالیا کافی‌ است به سایت‌های معتبر فروش بلیط سر بزنید. بازدید از شهری با کلیساهای تاریخی، بناهای خاص و آثار هنری فراوان بدون‌شک لذت‌بخش خواهد بود.

 

گورستان منیومنتال

شاید خیلی از گردشگران انتظار نداشته باشند که پس از ورود به شهر میلان به دیدار قبرستانی در این شهر بروند؛ اما یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر قبرستانی تاریخی به نام منیومنتال است. این گورستان مانند اثری هنری است و قبرهایی که در آن ساخته شده‌، هریک به‌مثابه‌ نمونه‌ای از هنر مجسمه‌سازی هستند که نزدیک به 300 سال قدمت دارند. این قبرها اکثرا متعلق به هنرمندان، مشاهیر و بزرگان شهر میلان و کشور ایتالیا هستند که به‌شکلی زیبا ماندگار شده‌اند. پس اگر به میلان سفر می‌کنید، بازدید از این موزه‌ باز را در برنامه داشته باشید.

مکان‌های دیدنی میلان ایتالیا

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز