خبرگزاری کار ایران

هرکسی که نسخه واتس اپ بیزنس یا پیج اینستاگرام بیزنسی دارد طی ماه های آینده میتواند صاحب یک وبسایت حرفه ای شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۰۲

شاید یکی از بزرگترین دغدغه های هرکسی که به نحوی بصورت شخصی یا گروهی فعالیت کاری دارد، داشتن یک وبسیات برای اعتبار دادن به کسب و کار یا برند شخصی خود باشد که از طریق آن بتوان فعالیت کاری ، محصولات یا خدمات خود را نمایش داده و معرفی نماید و یا در قالب فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین به فروش برساند.

 

با توجه به رشد روز افزون تعداد طراحان وبسایت و شرکتهای نرم افزاری سرویس دهنده و همچنین عدم  امکان مقایسه کیفیت و کمیت هرکدام از سرویس  دهندگان این حوزه، بعضا ممکن است سفارش یک وبسایت شرکتی یا فروشگاهی با انواع چالش های قیمتی و زمانی و یا کیفیت پایین خدمات رسانی مواجه شود.

دیگر نیازی به روزها و حتی ماه ها انتظار برای طراحی سایت شرکت یا فروشگاه شما نیست!

اما یک فرصت خوب برای تمامی کسب و کارها و هرکسی که به نوعی نیاز به یک وبسایت دارد به وجود آمده است تا با خیال راحت بتوانند با داشتن یک سایت حرفه ای و بدون باگ ، با امنیت بالا و پشتیبانی قوی،اعتبار کسب و کار یا برند شخصی خود را صدچندان کنند و بتواند به راحتی وبسایت موردنظر خود را انتخاب در کمتر از فقط 5 دقیقه آنرا تحویلبگیرد و از آن استفاده کند.

چه کسانی میتوانند از این امکان استفاده کنند؟

تمامی کسب و کارها، برندهای شخصی (پرسونال برند) ، فعالان فضای شبکه های اجتماعی، صاحبین آنلاین شاپ ها و ارائه دهنده های سرویسهای آموزشی، پزشکی، ورزشی، املاک خدمات مولتی مدیا و... میتوانند فقط با چند کلیک ساده و سفارش آنلاین یک وبسایت اصولی و معتبر داشته باشند.

برای داشتن یک سایت اینترنتی فعال هیچ نیازی به دانش فنی ندارید:

شاید یکی از چالش های مدیران شرکت ها و یا کسب و کارهای مختلف عدم داشتن دانش فنی برای داشتن وبسایت شخصی یا شرکتی خود است که با توجه به رشد این خدمات و خدمات 360 درجه سرویس های مدرن در این حوزه ، شما دیگر هیچ نیازی به داشتن دانش فنی و یا تخصص برنامه نویسی یا طراحی نخواهید داشت.

دنیایی از جدیترین قالب های وبسایت در مقابل شماست

طی یک ماه اخیر پلتفرم وبیتو فعالیت خود را بعنوان یک سایت ساز مستقل آغاز کرده است، این مجموعه استارتاپی، با طراحی اختصاصی و ارائه چندصد قالب مدرن وبسایت است که این قالب ها چه از لحاظ دیزاین و چه از لحاظ کاربری متناسب با سلیقه کاربران در سال 2022 میباشند و وبسایت شما را در کمتر از 5 دقیقه آماده بهره برداری و قابلیت این را دارد که براحتی و فقط با درگ اند دراپ آنرا از نظر محتوایی شخصی سازی کنید.

وبیتو یک سایت ساز مستقل با قیمت کم و امکانات زیاد:

با توجه به جشنواره شروع کار این پلتفرم، با در نظر گرفتن هزینه سفارش  یک وبسایت با استفاده از وبیتو با توجه به نرخ عرف بازار و کیفیت این وبسایت ها به نسبت نرخ های موجود به بازار با توجه به امکانات ویژه و سرعت آن در کمترین قیمت ممکن در نظر گرفته شده است و مدیران این مجموعه اعلام کرده اند که این خدمات با قیمت طراحی سایت پایه و برای استفاده عموم پایه گذاری و ارائه شده است و همچنین از لحاظ مستقل بودن ،سایت های ارائه شده توسط وبیتو هیچ وابستگی به سرویس دهنده نداشته و بصورت مستقل میتواند همیشه بهترین کارارییممکن را داشته باشد.

 

هرکسی که نسخه واتس اپ بیزنس یا پیج اینستاگرام بیزنسی دارد طی ماه های آینده میتواند صاحب یک وبسایت حرفه ای شود

محدودیتی در اضافه کردن امکانات به سایت شما نیست

وبیتو که یک پلتفرم 100 درصد ایرانی است تمامی امکانات مورد نیاز یک وبسایت را با توجه به نیاز کاربران ایرانی در قالب های طراحی شده خود گنجانده است و با توجه به اینکه این قالب ها برای راحتی مدیریت محتوا ، بر روی سیستم کنترلی و پنل وردپرس پیاده سازی شده اند، بغیر از امکانات کامل اولیه، قابلیت استفاده از هزاران افزونه قدرتمند و به روز دنیا را نیز دارد و همچنین در هر لحظه و هر روز قابلیت ارتقاع به نسخه های بالاتر برای افزونه ها و آپشن های آن در دسترس است.

دامنه و هاست رایگان برای سایت شما

از خدمات ویژه وبیتو در کنار انواع گزینه های جذاب این پلتفرم با آدرس www.webito.ir  و آپشن های موجود برای یک سایت اصولی و حرفه ای، داشتن خدمات رایگان بر روی پکیج های سفارش محصولات آنها از جمله هاست و دامنه رایگان برای تمامی پکیج های طراحی سایت این مجموعه و همچنین پشتیبانی رایگان وبسایت به مدت 1 سال است.

افزایش گزینه های انتخاب فراتر از نیاز مشتریان

علیرضا محققی و فرهنگ عطائی فر هم بنیانگذران مجموعه وبیتو اعلام نموده اند که وبیتو آماده است تا همه نیازهای کسب و کار ها، شرکت ها و فروشگاه های آنلاین را برای خدمات نامحدود در زمینه وبسایت را ارائه دهد و همچنین در کنار خدمات طراحی سایت انواع خدمات جانبی مانند خدمات ادمینی وبسایت، طراحی وبسایت های خاص و خلاقانه، خدمات طراحی اپلیکیشن و حتی  خدمات تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ را با کیفیت عالی و پوشش گسترده ارائه دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز