خبرگزاری کار ایران

نمای ساختمانی فوق العاده با متریال مدرن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۸۸

امروزه زیبایی ظاهر منازل مسکونی و اداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به نوعی جلوه های ویژه ی هر ساختمانی به حساب می آید. هر کدام از این فاکتور های مدرن علاوه بر داشتن جذابیت و زیبایی ظاهری مزیت هایی هم به همراه دارد که اشاره خواهیم نمود. به طور کلی نمای ساختمان شامل طراحی تولید و اجرای انواع درب و پنجره دو جداره آلومینیوم یو پی وی سی نمای کراتین وال/نمای کامپوزیت پنل/پنجره ترمال بریک/انواع سیستم های کنترل تردد و تولید و اجرای درب های اتوماتیک میباشد.

گروه فنی مهندسی آسمان با در دست داشتن کادری مجرب با یک دهه تجربه در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و دارای تعداد  بیشماری  پروژه نمای ساختمان و ... در سراسر ایران میباشد.

درب و پنجره آلومینیومی

تکنیک تولید این محصول پرکاربرد با توجه به نیاز های تامین کنندگان متفاوت بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار میباشد

به همین دلیل مورد توجه صاحبان منازل مسکونی و ادارات تجاری قرار گرفته و قابلیت این را دارد که طیف گسترده ای از ابعاد و رنگ ها را بر بگیرد.شایان ذکر است که درب و پنجره ی آلومینیومی به دو نوع نرمال و ترمال بریک تقسیم شده و هر یک دارای  مزایایی میباشند. نوع اول بیشتر در زمان قدیم مورد استفاده قرار میگرفته است و انواع ترمال بریک با داشتن مزایای بسیار انتخاب مناسبی برای پنجره ساختمان بوده و به دلیل میزان وزن پروفیل آلومینیومی که در ساختشان به کار میرود دارای قیمت بالاتری به نسبت نوع نرمال میباشد که امری کاملا طبیعی است.محصولات درب و پنجره آلومینیومی شاید بپرسید سیستم باز شونده درب و  پنجره ها ی آلومینیومی به چه صورت بوده و شامل چه انواعی میباشد؟ به هشت دسته تقسیم میشود که هر یک با توجه به نیاز محل مورد نظر و سلیقه ی کارفرما متفاوت میباشد که عبارتند از:

انواع کشویی-لولایی-واگنی-کلنگی-محوری-پنجره دو حالته-لیفت اند اسلاید و آکاردیُونی.

نرده شیشه ای هندریل و مزایای آن

مزایا هندریل شیشه ای چیست؟چه کاربردی داشته و چه امکاناتی برای مصرف کننده به همراه دارد؟برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید. نرده ی شیشه ای یک حفاظ مطمین از جنس لمینت و یا شیشه سکوریت میباشد. این المان یکی  از پر کاربردترین سازه ی شیشه ای در صنعت ساختمان به شمار آمده و در اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر داشتن ظاهری زیبا دارای مقاومت بالایی میباشد.

میزان امنیت هندریل شیشه ای یک نگرانی برای صاحبان کسب و کار و منازل مسکونی به شمار آمده و علاوه بر

داشتن جذابیت ظاهری فوق العاده موضوع امنتیت دغدغه ی اصلی کاربران به شمار می آید در میزان نگه داری وزن افراد میزان تردد  و گفتنی است که  نرده های شیشه ای از جهاتی بسیار بسیار ایمن تر  از انواع نرده های معمولی بوده و طراحی و تولیدشان به حدی سازمان یافته میباشد که به صورت مستمر راه کار هایی در در جهت ایمن سازی هر چه بیشتر مواد ارایه میشود.

نمای ساختمانی فوق العاده با متریال مدرن

انواع هندریل شیشه ای

نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای اسپیگوت

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای اختصاصی و سفارشی

نرده شیشه ای فریملس

لذت تجربه ی زیبایی همراه با ایمنی

حال شاید بپرسید خطراتی به همراه خواهد داشت یا خیر؟گروه فنی مهندسی آسمان با ذکر دلایلی ثابت خواهد کرد که هیچ خطری مصرف کننده را تهدید نخواهد کرد.

*به دلیل عدم وجود شکاف و کم بودن فضای مابین شیشه و تکیه گاه ها غیر ممکن خواهد بود که فرزند یا حیوان خانگی بتواند دست  و پا و یا سرخود را بین آن ها قرار داده یا گیر کند پس این نگرانی بی مورد خواهد بود.

*دشواری بالا رفتن کودکان از نرده شیشه ای هندریل یک مزیت به شمار می آید چرا که نمیتواند از پله بالا رفته و در پی آن احتمال سقوط وجود نخواهد داشت.

*نرده های چوبی و فلزی به دلیل تاثیر پذیر بودن از عوامل محیطی آسیب پذیر تر میباشند این در حالی است که کاربر ترس از پوسیدگی و یا زنگ زدن هندریل شیشه ای را نخواهد داشت.

* مراحل نصب این محصول بسیار ایمن بوده و اتصال دهنده ها بدون توجه به چوبی و یا بتونی بودن ساختمان  قابلیت اتصال ایمن تر و بسیار قوی تری خواهد داشت.

همراهان گرامی شرکت فنی مهندسی آسمان با تجربه ای درخشان  همراه با کارشناسان زبده و ماهر در زمینه ی تولید محصولات و اجرای تمامی پروژه های نمای ساختمانی به شما همراهان و هنردوستان خدمات متمایزی ارایه داده و میتوانید با توجه به نوع  نیاز و بودجه ی مد نظر ظاهری فوق العاده زیبا و مدرن همراه با ایمنی بسیار بالا برای ساختمان مسکونی و اداری خود ایجاد نمایید. با سپاس فراوان از همراهی شما کاربر گرامی.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز