خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۵۷

اینترنت به معنای واقعی باعث کاهش فاصله ها شده است. امروزه اینترنت به مشاوران روان شناسی این امکان را میدهد تا از هر جای دنیا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را از خدمات خود بهره مند کنند. در ادامه قبل از معرفی بهترین مراکز مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور مانند الوپل، به ارائه توضیحات در زمینه مشاوره روانشناسی پرداخته ایم.

اهمیت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مهاجرت از آن دست مسائلیست که بر روی تمامی بخش های زندگی فرد تاثیر میگذارد. از صحبت کردن، غذا خوردن و لباس پوشیدن بگیرید تا نوع ارتباط، دوستان و فرهنگ، مهاجرت بر روی همه این فاکتورها تاثیر میگذارد. در چنین شرایطی بسیاری از افراد دچار دستپاچگی شده و ممکن است سلامت آنها دچار تهدید شود. یاداوری این نکته حائز اهمیت است که سلامت روان نه تنها بر روی رنج های خود فرد تاثیر میگذارد، بلکه بر روی اطرافیان او نیز تاثیرگذار است. پس با همین توضیحات کوتاه پی به اهمیت مشاوره سلامت روان مخصوصا برای ایرانیان مهاجر میبریم.

مزایای استفاده از مشاوره آنلاین فارسی زبان

گرفتن خدمات مشاوره از مراکز فعال در ایران برای مخاطبین می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی چند تا از این مزایا پرداخته ایم.

1. امکان مشاوره به زبان مادری

دریافت مشاوره از افرادی با زبان غیرمادری سختی های زیادی داشته و چالش های بسیاری برای فرد به همراه دارد. با توجه به درهمتنیدگی زبان با فرهنگ، مشاوره به زبان مادری مطمئنا کارایی بیشتری خواهد داشت.

2. مشاوره با روانشناسی با فرهنگ مشترک

فرهنگ مشترک موجب درک بیشتر طرفین شده و از این رو می تواند کیفیت مشاوره را ارتقا دهد.

3. هزینه کمتر

هزینه مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین به مراتب کمتر از مدل حضوری است. همچنین روانشناسان حاضر در ایران هم به مراتب دستمزد کمتری نسبت به روانشناسان کشورهای اروپایی یا آمریکایی دریافت می کنند.

4. دسترسی راحت تر

چالش هایی مانند بیماری کرونا دسترسی حضوری به روان شناس ها را سخت تر کرده است. اما روش های آنلاین در هر شرایطی صرفا با وجود اینترنت قابل برقراری است.

5. صرف وقت و هزینه رفت و امد کمتر

مشاوره آنلاین از هزینه های رفت و آمد کاسته و همچنین وقتی هم برای این کار از دست نمی دهید.

دلایل نیاز ایرانیان خارج از کشور به مشاوره روانشناسی

ایرانیان خارج از کشور پس از مهاجرت مطمئنا با شرایط جدید برخورد می کنند که در بسیاری مواقع استفاده از خدمات روانشاس هم زبان میتواند به کمک در گذر از این برهه زمانی کمک کند. در ادامه به بررسی برخی از این موارد پرداخته ایم:

1. دلتنگی ناشی از دوری از خانواده

در فرهنگ ایران خانواده و دوستان از اهمیت زیادی برخوردارند و وابستگی بین اعضای خانواده زیاد است. این مسئله پس از مهاجرت نمود زیادی پیدا کرده و بعضا باعث ایجاد مشکلات روحی برای فرد می شود.

2. استرس ناشی از شروع جدید

هر تغییر جدی برای انسان باعث ایجاد استرس میشود. مهاجرت یک تغییر بزرگ به حساب آمده و بار اضطراب زیادی به همراه خود دارد. فشار روانی از حس ترس و شکست ناشی از مهاجرت سلامت روان انسان را تهدید میکند.

3. مشکلات مالی

تا زمانی که فرد مهاجر به استقلال مالی و شرایط پایداری برسد ممکن است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و همه این ها بر سلامت روان تاثیرگذارند.

4. تفاوت فرهنگی

وفق دادن خود با فرهنگ جدید سخت است. درک تفاوت فرهنگی و حل شدن در آن نیز به زمان و صبر نیاز داشته و این موضوع به خصوص برای زوج ها حاد تر نیز هست.

معرفی بهترین مراکز مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

اما به سوال مهم این مطلب میرسیم که بهترین مرکز مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور کدام است. طبق بررسی ها و نظرات کاربران، الوپل دارای بهترین ویژگی ها از جهات مختلف است. از جمه نقاط مثبت الوپل در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره مندی از مشاوران مجرب
  • امکان انتخاب مشاورین با توجه به سطح توانایی ها
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • امکان پرداخت با پی پل
  • پشتیبانی 24 ساعته

مشکلات روحی چیزیست که برای هر فردی در مقطعی از زندگی رخ میدهد. مهم اینست که در این شرایط ابتدا مشکل را قبول کرده و با استفاده از ابزارهای در دسترس و بهره مندی از خدمات مشاوره آن را حل نمود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز