خبرگزاری کار ایران

چرا خرید از آمازون به صرفه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۸۶

فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی بین المللی است. این فروشگاه بزرگ محصولاتی با برندهای سرشناس و با قیمت ها و کیفیت های مختلف عرضه می کند، این محبوبیت بی دلیل نیست چون این فروشگاه حدود نیم میلیون مشتری فعال در سرار جهان دارد و جزء 10 فروشگاه اینترنتی برتر دنیاست. متاسفانه کشور ما ایران به خاطر وجود تحریم امکان خرید مستقیم از آمازون را ندارد و باید برای خرید تحریم هارا دور زد، به همین دلیل سایت واسط فروشگاهی مـاکـارو و مـالـتـیـنـا   برای خرید از آمازون ایجاد شده است. با چگونگی نحوه خرید از آمازون با ما همراه باشید. برای خرید از آمازون میتوانید از سایت معتبر ماکارو استفاده کنید.

مزیت خرید از آمازون

مهمترین مزیت خرید از آمازون خرید کالاهای اصل و با کیفیت می باشد. کلیه محصولات در این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت معتبر هستند. مزیت دیگر خرید از آمازون نبود بعضی از کالا ها در ایران یا به سختی در دسترس بودن کالای مورد نظر است که آمازون راه را آسان تر نموده و تمامی آنچه شما نیاز دارید را در این فروشگاه که بیش از 500 میلیون محصول است را در دسترس شما قرار می دهد. دربسیاری از کالاها آمازون به عنوان واسطه بین فروشنده و خریدار عمل میکند به این علت میتوان از لحاظ قیمتی نسبت به فروشگاه های دیگر با قیمت خیلی ارزانتر کالای مورد نظر را خریداری نمود. برای خرید از آمازون از طریق سایت های خارجی شما نیاز به پرداخت ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت یا گیفت کارت دارید که خرید شما را کمی مشکل می کند، مزیت مهم دیگر خرید به صورت ریالی با استفاده از کارت های عضو شتاب برای شما عزیزان در داخل ایران است که از طریق سایت مـاکـارو و مـالـتـیـنـا می توانید هزینه سفارشات خود را به ریال پرداخت کنید.

چگونه می توان از آمازون خرید کرد؟

خرید بدون واسطه در ایران از آمازون تقریبا غیر ممکن است و شما نمی توانید به هر شرکتی اعتماد کنید چون ممکن است پول شما از دست رفته و کالایی به شما تحویل نگردد. شما می توانید با استفاده از شرکت های واسطه معتبر مانند مـاکـارو یا مـالـتـیـنـا اقدام به سفارش و خرید کالا از آمازون را داشته باشید.

خرید بدون گمرک از آمازون

خرید از آمازون بدون گمرک در ایران امکان پذیر نیست زیرا هزینه گمرک جزئی از فرایند خرید از آمازون می باشد. شرکت واسطۀ خرید از آمازون باید بتواند خرید شما را با پرداخت ارزی انجام داده و آن را در آدرسی در خارج از کشور تحویل بگیرد و پس از تحویل کالا آن را به آدرس ایران ارسال کند. این شرکت ها با تیم مجرب در گمرک و آشنایی با قوانین گمرک، در مدت زمان کوتاه  کالای شما را ترخیص کرده و به آدرس شما در ایران تحویل می دهند. تمامی این مراحل باید به گونه‌ای انجام شود که شما با پرداخت ریالی خرید خود را انجام داده و در مدت زمان کوتاهی، درب منزل خود در سایر نقاط ایران تحویل بگیرید. در هنگام پرداخت و نهایی کردن خرید خود توسط شرکت های واسطه معتبر علاوه بر هزینه محصول هزینه حمل کالا تا دفتر ایران  که بسته به حجم، وزن آن متفاوت می باشد و درصدی هزینه گمرک و کارمزد بر روی هزینه نهایی محصول شما اضافه می شود که به صورت تفکیک شده قابل مشاهده است. شرکت واسطه مـاکـارو با کم‌ترین زمان و با دریافت هزینه‌ای کاملاً مقرون به صرفه برای شما خرید از آمازون را انجام می دهند.

چرا خرید از آمازون به صرفه است؟

خرید از آمازون امارات و ترکیه

یکی دیگر از روش های خرید از آمازون، خرید از شعبه های امارات و ترکیه است. آمازون شرکت بسیار بزرگی است و دارای شعبات زیادی در بسیاری از کشورهای جهان است. از جمله این کشور ها می توان به آمازون امارات و ترکیه اشاره کرد که از نظر مسافت ارسال کالا به ایران شرایط زمانی خوبی را دارند.

تحویل فوری محصولات خریداری شده از آمازون در گمرک

شما می‌توانید خرید از آمازون ترکیه یا  خرید از آمازون دبی را داشته باشید، که به علت نزدیک بودن آن‌ها به ایران، هزینه‌ی ارسال کمتری نسبت خرید از آمازون آمریکا خواهند داشت. پس پیشنهاد ما این است که از سایت آمازون کشورهای نزدیک‌تر لینک کالای خود را در ماکارو  وارد کنید زمان ارسال سفارش از کشورهای اروپایی مانند کانادا به ایران حدود یک ماه است و همین موضوع سریع بودن ارسال خریدهای شمارا از سایت آمازون توسط ماکارو را نشان می‌دهد.

جمع بندی

امروزه فروشگاه های اینترنتی پیشرفت قابل توجهی در عرصه تکنولوژی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه داشته‌اند،  در همین عرصه یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان آمازون با ویژگی های منحصر به فرد چون ارسال سریع و آسان ،مطمئن، تنوع بالا و قیمت های مناسب است ولی به دلیل تحریم امکان خرید مستقیم به ایران وجود ندارد، شما با استفاده از شرکت های واسطه معتبر می‌توانید اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز