خبرگزاری کار ایران

دستگاه لیزر زیبایی چیست؟ معرفی بهترین مارک

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۹۰

تمایل به زیبایی و جوان سازی پوست در تمام افراد وجود دارد، از این رو استفاده از انواع دستگاه های لیزر زیبایی جهت حذف موهای زائد و جوان سازی در منزل، سالن های زیبایی، مطب ها و کلینیک های پوست و زیبایی گسترش یافته است.

دستگاه های لیزر مورد استفاده در کاهش و رفع موهای زائد با فرستادن پرتو نور متمرکز، باعث تخریب فولیکول و حذف رنگدانه ریشه مو می شوند و با چندین جلسه درمانی که بر اساس فناوری دستگاه لیزر، رنگ موها و پوست، میزان رشد، نرمی و ضخیم بودن موی زیباجو تعیین می شود، کاهش یا حذف موهای زائد صورت می گیرد. دستگاه های جوان سازی پوست نیز با فرستادن موج های متمرکز فراصوت، کلاژن سازی پوست را افزایش و موجب جوان سازی و زیبایی پوست اندام می گردند.

هایپر صنعت فامکو به عنوان تنها هایپر مارکت تجهیزات صنعتی و پزکش در خاورمیانه و با برخورداری از کادری مجرب، در حوزه تامین انواع تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و صنعتی فعالیت می کند. یکی از پرطرفدارترین تجهیزات پزشکی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو، دستگاه های لیزر زیبایی می باشد که از قطعات عالی و با کیفیت ساخته می شوند و دارای گارانتی یک ساله، ده سال خدمات پس از فروش و قیمت مناسب هستند. شایان ذکر است امکان ارسال تمامی دستگاه ها به درب منزل وجود دارد و کارشناسان حوزه تجهیزات پزشکی فامکو شما را در جهت خرید ایده آل و مقرون به صرفه یاری می کنند.

انواع دستگاه لیزر زیبایی

دستگاه های لیزر زیبایی ارائه شده در مجموعه هایپر صنعت فامکو عبارت اند از:

دستگاه لیزر سه طول موج Paradise

دستگاه لیزر پارادایس، نسل جدید دستگاه های لیزر ایستاده است که دارای سه طول موج کاری الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ می باشد، برای افراد با انواع پوست و مو مناسب است و مجهز به سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمند می باشد که فرآیند حذف موهای زائد را برای زیباجو بدون درد می کند و میزان طول عمر قطعات دستگاه را نیز تا حد زیادی بالا می برد.

لیزرهای سه طول موج دایود پارادایس ارائه شده در شرکت فامکو در توان های خروجی 600، 800 و 1200 وات قابل ارائه به خریداران گرامی می باشند.

دستگاه لیزر  SHR

دستگاه لیزر SHR برند ایکس وان، نسل جدید دستگاه های IPL می باشد، شبه لیزر هستند، به صورت ایستاده طراحی می شوند و با ارسال پرتوهای نور، موجب بالا رفتن دمای فولیکول های مو و سوزاندن ریشه آن می گردند. دستگاه SHR دارای لامپ زنون اصل انگلستان می باشد، با وجود سیستم سوپرکولینگ بسیار قدرتمند، دارای راندمان بالایی هستند و زیباجو دردی را حس نمی کند.

دستگاه حذف موهای زائد اس اچ آر برند X-ONE ارائه شده در فامکو در دو نوع تک هندپیس و دو هندپیس قابل ارائه به خریداران محترم می باشد.

دستگاه لیزر زیبایی چیست؟ معرفی بهترین مارک

دستگاه هایفو چهار بعدی Deep

دستگاه لیزر HIFU با ارسال موج اولتراسوند موجب زیبایی، جوان سازی و سفت شدن پوست می شود و برای صورت، بدن و ژنیتال قابل استفاده است. دستگاهHifu-4D-Deep  به صورت ایستاده طراحی شده، دارای کارتریج هایی با میزان عمق نفوذ متفاوت بر اساس ناحیه مورد استفاده هستند و برای تایتنینگ واژن و رفع بعضی از مشکلات خانم ها توسط پزشک متخصص زنان نیز کاربرد دارد.

دستگاه هایفو تراپی چهار بعدی DEEP ارائه شده در شرکت هایپر صنعت فامکو دارای دو هندپیس ژنیتال و صورت و بدن می باشد.

دستگاه لیزر زیبایی چیست؟ معرفی بهترین مارک

اجزاء دستگاه های لیزر زیبایی

دستگاه های لیزر زیبایی به صورت معمول دارای سیستم خنک کننده، هندپیس، منبع تغذیه، صفحه نمایش و قطعه مصرفی که لیزر سورس، لامپ یا کارتریج می باشد، هستند.

نکات استفاده و نگهداری از دستگاه های لیزر زیبایی

  • دستگاه های لیزر زیبایی در محیطی با تهویه مناسب نگهداری و استفاده شود و از قرار دادن آن در مقابل تابش آفتاب و مجاور سیستم های سرمایشی و گرمایشی بپرهیزید.
  • بهتر است از کار با تلفن همراه حین استفاده از دستگاه های لیزر پرهیز شود.
  • اپراتور و زیباجو با کفش تمیز به اتاقی که دستگاه در آن قرار دارد، وارد شوند.
  • قسمت های بیرونی دستگاه با استفاده از دستمال بدون پرز تمیز شود و ناحیه تماس کریستال هندپیس با پوست فرد نیز با استفاده از الکل پزشکی پاک گردد.

نکات مربوط به خرید دستگاه لیزر زیبایی مناسب

  • برای خرید دستگاه لیزر زیبایی ایده آل لازم است نوع پوست و موی اکثریت مراجعه کنندگان را در نظر گرفته و دستگاهی انتخاب شود که پاسخگوی نیاز کاربران باشد، از این رو دستگاه لیزر سه طول موج دایود پارادایس به طرز ویژه ای توجه مشتریان عزیز را نسبت به خود جلب کرده است.
  • توان و اصالت قطعات مصرفی دستگاه ها در نظر گرفته شود.
  • برخورداری از سیستم خنک کنندگی در افزایش طول عمر دستگاه و میزان درد زیباجو موثر است.
  • لیزرهای زیبایی و جوان سازی پوست دارای قطعاتی با قیمت بالا هستند، از این رو اعتبار مجموعه و تضمین کیفیت، وجود گارانتی، انجام تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش در انتخاب دستگاه و شرکت مورد نظر بسیار مهم است. مجموعه فن آوران آریا محور از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه لیزر زیبایی پارادایس،SHR  ایکس وان، هایفو دیپ چهار بعدی و سایر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی می باشد.

در صورت تمایل به خریداری انواع دستگاه لیزر زیبایی، جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه ها و دریافت مشاوره با کارشناسان بخش مشاوره فنی حوزه تجهیزات پزشکی هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز