خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مدل تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۲۵

به‌سادگی نمی‌توان در مورد بهترین مدل تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن صحبت کرد، مگر اینکه در مورد قابلیت‌های منحصربه‌فرد مدل موردنظر صحبت کنیم و قدرت انتخاب را به مخاطب بدهیم. اگر ویژگی‌های اصلی بهترین مدل تلویزیون ایکس ویژن را بدانید، متناسب با نیازتان اقدام به خرید تلویزیون می‌کنید. در این مطلب همراهتان هستیم تا شما را از سردرگمی انتخاب بهترین مدل تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن خارج کنیم.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ساخت کجاست؟

در ابتدا لازم است بی‌مقدمه بگوییم که تلویزیون ایکس ویژن یک تلویزیون ایرانی و از برندهای مطرح هلدینگ مادیران محسوب می‌شود. تلویزیون های ایکس ویژن از سال 1385 در کارخانه صنایع الکترونیک مادیران تولید شد. در ابتدای تولید تلویزیون  هوشمند ایکس ویژن، تکنولوژی تلویزیون های هوشمند هنوز به عرصه تولید ورود پیدا نکرده بود. اما برند ایکس ویژن از سری 5 تلویزیون های خود به بعد، هم سو با استانداردهای جهانی شروع به تولید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن کرد.

حالا چرا تلویزیون های هوشند انتخاب مناسبی است؟ در ادامه خواهیم گفت.

امکانات تلویزیون های هوشمند

تلویزیون هوشمند مثل همه دستگاه های هوشمند دیگر نظیر موبایل، قابلیت اتصال به اینترنت دارد. همین قابلیت یعنی دنیای از برنامه‌ها، گزینه‌های جدید مثل بازی و سرگرمی و وبگردی در اینترنت. پس اگر بخواهیم هم سرعت با دنیای تکنولوژی حرکت کنیم داشتن یک تلویزیون هوشمند باعث می شود تا ازقافله عقب نمانیم.

مجهز بودن به سیستم‌عامل اندروید در تلویزیون های هوشمند، امکان استفاده از اپلیکیشن ها روی صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون را برایتان رقم می زند. اینگونه است که تفاوت یک تلویزیون معمولی با تلویزیون هوشمند برایتان آشکار می شود.

بهترین مدل تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

حالا وقت آن رسیده که در مورد بهترین مدل تلویزیون هوشمند ایکس ویژن صحبت کنیم. آنچه ما را به سمت معرفی بهترین مدل تلویزیون ایکس ویژن سوق می‌دهد امکانات و تکنولوژی‌های تلویزیون های هوشمند سری 8 ایکس ویژن است. از تکنولوژی HDR گرفته تا رزولوشن تصویر UHD 4K و برخورداری از سیستم صوتی Pure Sound بوده که انقلابی در سیستم صوتی و شنیداری تلویزیون است. به طور کلی، امکانات تلویزیون هوشمند سری 8 ایکس ویژن عبارتند از:

  • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
  • پنل IPS با درجه کیفی A+
  • مجهز به  تکنولوژی  HDR 10
  • مجهز به تکنولوژی MEMC برای پخش روان تصاویر
  • برخورداری از سیستم‌عامل اندروید ورژن 10
  • سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound

بررسی تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در سری 8 به اوج شکوه و قدرت می‌رسد. بالاترین مشخصات فنی، قابلیت‌های جدید و امکانات مدرن و کاربردی تلویزیون های هوشمند سری 8 ایکس ویژن را به پرچم‌داری قدرتمند تبدیل می‌کند.

  • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K با چهار برابر وضوح بیشتر نسبت به رزولوشن Full HD جزئیات دقیق‌تری از تصویر را باکیفیت بی‌نهایت به نمایش می‌گذارد. تعداد پیکسل‌های 3840 افقی و 2160 عمودی در تلویزیون 4K ایکس ویژن، رنگ‌های زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد که مناسب تماشای فیلم و سریال با استاندارد 4K است.
  • پنل IPS با درجه کیفی A+ یعنی دیدن رنگ‌های واقعی در هر زاویه‌ای که ایستاده‌اید. حفظ کیفیت تصاویر و رنگ در محیط‌های پرنور و مقاومت در برابر ضربه و فشار از قابلیت‌های تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن سری 8 مجهز به این نوع از پنل است.
  • تکنولوژی HDR 10 در تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن، کنتراست تصویر را بالا برده و طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را با افزایش عمق تصویر به نمایش می‌گذارد.
  • تکنولوژی MEMC تجربه‌ای بی‌نظیر از هیجان و سرعت را در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن سری 8، به نمایش می‌گذارد. افزایش سرعت انتقال تصاویر و حذف لرزش‌ها و سایه‌ها با سیستم MEMC باعث نمایش روان تصاویر خواهد شد.
  • سیستم صوتی Pure Sound تماشای فیلم‌های اکشن و هیجانی را با لذت دوچندان به گوش شنونده می‌رساند. مزیت طراحی اسپیکرها با دو بلند گوی 12 واتی در جلوی تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن این است که صدا بدون برخورد با مانع و به‌طور مستقیم به گوش می‌‌رساند.
  • سیستم‌عامل اندروید ورژن 10 در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن سری 8، قابلیت‌هایی فراتر از انتظار را برایتان به ارمغان می‌آورد. اتصال به اینترنت و ورد به دنیایی از سرگرمی و دریافت اطلاعات، نصب اپلیکیشن ها، خرید آنلاین، پرداخت قبوض، تماشای محتوای ویدیویی و موسیقی در پلتفرم‌های پخش آنلاین، تنها بخشی از امکاناتی است که در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن سری 8 قابل‌دستیابی است.

در این مطلب سعی کردیم در مورد امکانات ارائه‌شده در محصول پرچم‌دار ایکس ویژن یعنی تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن صحبت کنیم. در نهایت اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید به صفحه ایکس ویژن سری بزنید تا اطلاعات خود را در زمینه تلویزیون هوشمند بالا ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز