خبرگزاری کار ایران

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۲۳

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان می تواند بر حسب فاکتور های مورد انتظار تغییر کند. تجهیزات مختلف برای هوشمند سازی ساختمان از قبیل ماژول های تابلویی ، کلید ها و پریز ها، پنل های هوشمند و غیره در برند های مختلف و با قابلیت های متنوع قابل تهیه هستند. شرکت عمران مدرن با داشتن کادری مجرب در زمینه هوشمند سازی خانه و سیستم صوتی هوشمند ، از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه بهترین برند های موجود است.

بنابراین با توجه به تنوع بالای برند های موجود در بازار ایران و کاربرد گسترده آن ها در هوشمند سازی ساختمان و سیستم صوتی هوشمند ، به اطلاعات کافی در زمان خرید نیاز است. چرا که داشتن اطلاعات دقیق راجع به عملکرد و قابلیت مورد نیاز در هوشمند سازی ساختمان ، بسیار در انتخاب بهترین برند هوشمند سازی ساختمان ، تأثیرگذار است.

برند های هوشمند سازی ساختمان

برند های هوشمند سازی ساختمان بر اساس عوامل مختلفی چون کشور سازنده ، پروتکل ارتباطی و تجهیزات تحت پوشش، از هم تفکیک می شوند. با این حال شرکت عمران مدرن برای تشخیص بهترین برند هوشمند سازی ساختمان از میان شرکت های معتبر هوشمند سازی ، بر اساس تجربه مصرف کنندگان و فروشندگان، آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه است. در ادامه بهترین برند هوشمند سازی ساختمان از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان بر اساس پروتکل

در هوشمند سازی ساختمان پروتکل های مختلفی از قبیل KNX ، ZigBee ، ZWave و Wi-Fi مورد استفاده قرار می گیرند. هوشمند سازی تحت هر یک از این پروتکل ها، با استفاده از برند ها و قیمت های متنوع انجام می شود. در ادامه بهترین برند های وارداتی هوشمند سازی ساختمان در ایران بر اساس پروتکل ارتباطی ، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان KNX

سیم کشی هوشمند ساختمان KNX یکی از راهکارهای بسیار رایج در هوشمند سازی ساختمان است. تنوع برند های هوشمند سازی ساختمان در ایران با پروتکل KNX بسیار زیاد است. با این حال تشخیص بهترین برند هوشمند سازی ساختمان KNX چندان دشوار نخواهد بود. چراکه برند هایی از قبیل ABB و اشنایدر ساخت کشور های سوئیس و فرانسه که در سطح جهانی شناخته می شوند، جزء بهترین برند ها برای هوشمند سازی ساختمان هستند. این در حالی است که محصولات برند ABB در مقایسه با سایر محصولات از قبیل Schneider، Interra و Berker قیمت بالاتری دارند. به طوری که هزینه هوشمند سازی یک ساختمان مسکونی ۱۰۰ متری با استفاده از این تجهیزات بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه دارد.

سایر برند ها از قبیل Zennio با وجود شهرت کم تر در بازار ایران ، از بهترین برند های هوشمند سازی ساختمان در کشور اسپانیا است که محصولات آن در رنج قیمت محصولات ABB قرار دارند. برند Iluxus و Interra به ترتیب ساخت کشور های آلمان و ترکیه هستند که در مقایسه با سایر برند های مطرح هوشمند سازی ساختمان در ایران ، قیمت بالایی دارند.

 

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان بیسیم

پیاده سازی هوشمند سازی بیسیم امروزه در بازسازی ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پروتکل های ارتباطی تجهیزات خانه هوشمند بیسیم ، Zig Bee، Z Wave و Wi-Fi بوده که اکثر تجهیزات مورد استفاده در این زمینه، تولید کشور چین هستند و شامل برند های هوشمند سازی ساختمان Sonoff ، Control4 ، Geeklink، Orvibo، G4، Switch4 و ... می باشند. از آن جا که سایر کشور ها در زمینه تولید تجهیزات هوشمند سازی بیسیم چندان در ایران شناخته شده نیستند، نمونه های ساخت کشور چین بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

برندSwitch4 و G4 در مقایسه با سایر بهترین برند های هوشمند سازی ساختمان ، قیمت بالاتری دارند که دلیل آن را می توان در تنوع زیاد محصولات Switch4 و کیفیت بالای محصولات G4 دانست. در این بین برند Sonoff و Geeklink نیز به دلیل قیمت مناسب تجهیزات و همچنین دسترسی راحت ، بسیار در ایران مورد توجه قرار گرفته اند. با این حال برندOrvibo یکی از بهترین برند های هوشمند سازی ساختمان به صورت بیسیم می باشد. چرا که نه تنها از نظر کیفیت بلکه از نظر تنوع تجهیزات هوشمند سازی خانه و قیمت هوشمند سازی نیز بسیار انتخاب مناسبی است.

 

برند های هوشمند سازی ساختمان در ایران

در حال حاضر برند های مختلفی در زمینه تولید تجهیزات هوشمند سازی در ایران فعالیت می کنند. هر یک از این برند ها تاکنون توانسته اند به تکنولوژی های روز جهانی به نحوی دست پیدا کنند. لازم به ذکر است که مشابه برند های وارداتی ، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ایرانی نیز با پروتکل های ارتباطی متفاوتی کار می کنند که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

برند ایرانی هوشمند سازی ساختمان KNX

تولید تجهیزات هوشمند سازی KNX در ایران توسط برند های محدودی انجام می شود. برند HBB یکی از بهترین برند های هوشمند سازی ساختمان است که در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است. با خرید تجهیزات مربوط به این برند امکان هماهنگی تجهیزات خانه هوشمند ایرانی KNX با برند های مطرح وارداتی فراهم می شود. برند زوریل نمونه دیگری از خانه هوشمند ساخت ایران است که با پروتکل KNX قابل کنترل می باشد. استعلام قیمت تجهیزات مربوط به این برند ها با توجه به به روز رسانی دائمی تکنولوژی آن ها به صورت لحظه ای می باشد.

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان بیسیم ایرانی

با توجه به سادگی طراحی و تولید تجهیزات تحت پروتکل های بیسیم Wi-Fi و ZigBee، برندهای ایرانی زیادی در زمینه هوشمند سازی بیسیم فعالیت دارند. برند های FEC، آیریک، آسانه، IHS، هیناوا، هانتا و غیره جزء بهترین برند هوشمند سازی ساختمان بیسیم ایرانی هستند که در قیمت های مقطوع با تنوع بالا قابل خریداری هستند. لازم با ذکر است که قیمت خانه هوشمند بیسیم Sonoff و Geeklink با نمونه های مشابه ایرانی از برند FEC و هیناوا برابر است. در این زمینه شرکت عمران مدرن برای انتخاب بهترین برند هوشمند سازی ساختمان ، مشاوره رایگان از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com ارائه می دهد.

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

قیمت بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

همانطور که گفته شد بهترین برند هوشمند سازی ساختمان متناسب با پروتکل ارتباطی و همچنین کشور های سازنده متفاوت هستند. بر همین اساس تعیین قیمت آن ها به عوامل مختلفی وابسته است. با این حال در بعضی موارد دیده می شود که هزینه هوشمند سازی با دو پروتکل و یا دو برند متفاوت با هم برابر است. بنابراین شرکت عمران مدرن با داشتن تجربه کافی در زمینه هوشمند سازی ساختمان آماده ارائه مشاوره رایگان از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز