خبرگزاری کار ایران

خدمات استراتژی سئو یاسئومی - SEO Strategy Yaseomi

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۴۸

استراتژی سئو سایت چقدر اهمیت دارد؟ چقدر با داشتن یک استراتژی خوب می شود در هزینه های صرفه جویی کرد و زمان خرید؟ اگر هنوز به تدوین استراتژی سئو ایمان ندارید و حس میکنیم با یک ساختار مشابه سایت های دیجیکالا و ... می شود به خروجی مناسبی در سئو رسید ولی:

  1. چیدمان لینک ها مفهومی بهتر است از کپی ساختار رقبا
  2. چیدمان درست کیورد - لندینگ ها با توجه به منابع موجود
  3. ساختار کدهای سایت بهتر از پوسته کپی هست
  4. زمان رسیدن به مشتری اولیه برای زنده ماندن کسب و کارم هم است.
  5. و ...

اگر یک خونه بسازین و بعد از ساخت متوجه بشین که چقدر مشکلات و چالش هایی دارین چون به نقشه ساخت دقت نکردین، به نیازمندی های خاص خودتون دقت نکردین و .... چقدر ضرر میکیند؟ اگر شهرداری جریمتون کنه چطور؟ حالا شما دارین خونه خودتون رو روی گوگل بنا میکنین و خیلی مهمه هست اولین باز گوگل چی میبینه. درست مثل اینکه میخوایین یک قرار کاری یا هر چی برین و اولین دیدار میتونه خیلی تاثیر گذار باشه.

میخواییم بیشتر در مورد استراتژی های مختلف سئو براساس زمان و ریسورس های مختلف صحبت کنیم و شرایط مختلف را بررسی کنیم. پس توی این متن رپرتاژ آگهی که یک بکلینک برای سایت یاسئومی هست خیلی وارد ریز جزئیات و داستان های موفقیت تدوین و تغییر استراتژی سئو سایت هایی که به خدمات تخصصی سئو یاسئومی اعتماد کرده اند، نمی شویم.

خدمات استراتژی سئو یاسئومی - SEO Strategy Yaseomi

منظور از  استراتژی سئو چیست؟

2 حالت مختلف استراتژی برای سئو کردن یک سایت وجود دارد. 1- اینکه ساختارهای سایت را چگونه بچینیم؟ و در مورد ساختارهای سایت نکات تجربی که در سایت های مختلف بدست آورده ایم را توضیح می دهیم. 2- اینکه چگونه یک پروژه سئو را جلو ببریم؟  که هم خروجی داشته باشد و همه خوشحال باشند و هم همه کارهای در بهترین حالت ممکن انجام شود.

خدمات استراتژی سئو یاسئومی - SEO Strategy Yaseomi

برای داشتن یک استراتژی سئو چه کاری انجام دهیم؟

اگرکارخانه دارید، بیزینس آنلاین دارید، مدیر فروش هستید، مدیر یک کسب و کار هستید یا یک سایت دارید و آن سایت در هر لایه ای از سختی و پیچیدگی کار است می توانید به راحتی با استفاده از خدمات سئو یاسئومی و ثبت نام در پلتفرم سئو نسل جدید انجام کارها تمامی سرویس هایی که لازم دارید را بگیرید.

در این مسیر اگر به تیم مشاوره سئو و استراتژِ سئو یاسئومی اعتماد کنید، ما برای  شما یک مسیر تدوین میکنیم و شما میتوانید تمامی موارد مطرح شده را در پلتفرم ما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه اجرا کنید.

تمامی تیم های سئو، طراحی سایت و تولید محتوای ما با بهترین آموزش هایی که دیده اند تجربه و دانش عمیقی در ریزتسک هایی که دائما در حال انجام آن هستند، دارند.

معرفی ساختار تیمی یاسئومی

تمامی تیم های یاسئومی بعد از دیدن دوره های آموزشی عملی و تجربی با خواندن مقالات کوتاه نحوه انجام کار آشنا می شوند و روی سایت های تستی یاسئومی همه موارد را انجام می دهند و بعد از آن اینکه بتوانند خروجی مناسبی روی سایت های تستی یاسئومی تحویل تیم مدیریت دهند به لیست افراد مجری ریزتسک ها در می آیند. بعد از این مرحله آنها یک مسیر برای توسعه تخصص خود دارند و در این مسیر کارهایی انجام می دهند و متناسب با سطح کارها آموزش هایی را باید دنبال کنند.

هر نفر در این ساختار کاری می تواند از نقطه شروع وارد پلتفرم شود و با کار کردن به صورت عملی و تجربی (نه اینکه بخواهیم دوره بفروشیم یا هر چیز دیگری) و فقط با کار کردن و دیدن آموزش های کوچک اجرایی نوشته شده توسط جواد یاسمی و تیم هسته یاسئومی این مسیر را پیدا کند.

هر کسی می تواند در مسیر های شغلی مختلفی که ما ایجاد کرده ایم رشد کند و حتی در 2 شاخه به یادگیری و اجرای کار بپردازد یعنی یک نفر می تواند برای اینکه تسک های متفاوتی داشته باشد زمانی از روز را بکلینک درجه یک بزند و زمانی را محتوای متنی درجه 3 تولید کند.

معرفی سرویس های یاسئومی 

یاسئومی یک مسیر موفقیت برای کارفرمایان ایجاد کرده است به اسم نردبان گوگل به در این مسیر تمامی سرویس ها به انتخاب کارفرما یا اینکه با مشاوره رو راهنمایی های تیم هسته یاسئومی اجرا خوهد شد تا به موفقیت برسیم. در واقع ما با ایجاد پلتفرم یاسئومی به دنبال ایجاد کردن یک ارتش قوی دیجیتالی هستیم که  در حال کوتاه ترین زمان بشود به خروجی های ارزشمندی در دنیای دیجیتال رسید.

هماهنگی این ارتش در جهت انجام کارهای هدفمند و خروجی دار در پلتفرم خدمات سئو یاسئومی انجام خواهد شد.

مشاوره سئو

مشاوره حرفه ای سئو قبل از شروع فرایند اجرای هر تسکی بسیار مهم است. پس با استفاده از سرویس مشاوره سئو یاسئومی بهترین ساختاری کاری را بچینید.

کیورد ریسرچ

تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم ترین کارهایی هست که در تیم کیورد ریسرچ یاسئومی به کمک مشاوران سئو و استراتژیست ها انجام می شود.

استراتژی سئو

چیدمان های استراتژی سئویی یکی از مهم ترین قسمت های کار سئو است.

طراحی سایت

طراحی سایت سئو محور و ایجاد زیرساخت های مناسب سئو می تواند به شدت برای گرفتن نتیجه در سایت های وردپرس و همچنین سایت های تخصصی مفید باشد.

سئو فنی

سئو فنی یا تکنیکال سئو یکی از مهم ترین قسمت های سئو است که چندین قسمت دارد. ساختار کدها، رفع ارورها،  لینک های مشکل دار و ... در تیم یاسئومی تمامی موارد با بهترین ساختار کاری که همیشه در حال آپدیت شدن و بهنیه تر شدن هست، اجرا می شود. تیم فنی یاسئومی با  بهترین شرایط چیدمان تسک های سئو فنی به کمک بهترین ابزارهای سئویی می تواند به نمره 100 از 100 در سئو فنی برسد و سلامت سایت شما را کاملا احیا کند.

سئو محتوایی

تولید محتوا به شدت زیاد شده است ولی کیفیت محتوای هر صفحه و عدم تداخل محتوای صفحات نیز به شدت مهم است.هر چقدر بیشتر محتوا روی وب منتشر شود سختی کار بیشتر می شود و فقط کسانی برنده هستند که محتوای کاربردی و مفید تولید کنند. استراتژی محتوایی یا همان سئو محتوا نسل دوم تولید محتوا هست که فقط محتوا نوشته نمی شود، محتوای مورد نیاز سایت و کاربر درک می شود، یک مسیر سالانه برای تولید محتوا طراحی شده که بهترین خروجی را در محتوا خوهید داشت و فقط یک حالت دارد پلن محتوایی یاسئومی و آن کیفیت بالای محتوا است.

سئو داخلی

بهینه سازی تمامی موارد مهم در یک صفحه را سئو داخلی میگوییم و برای کل تیم بزرگ یاسئومی همه فضاهای مهمی که ربات گوگل آن را بررسی میکند را آموزش داده ایم. تا به راحتی و با بکار گیری دیتاهای دیتابیس جامع سئو یاسئومی بهترین خروجی برای هر صفحه را کسب خواهند کرد.

  1. عنوان
  2. دیسکریپشن
  3. تگ آلت
  4. اسلاگ
  5. لینک های داخلی
  6. ساختار هدینگ
  7. متن هدینگ اول و دوم
  8.  و....

افزایش سرعت

بهینه سازی سرعت سایت  یکی از مهم ترین کارها برای بهبود رابطه کاربری و در نهایت سئو سایت است. سرعت لود بالای صفحات مختلف خیلی ارزشمند است برای اینکه کاربر خیلی عجله دارد و اصلا حوصله ندارد.

در پلتفرم یاسئومی تمامی مراحل حساس برای بهبود سئو سایت انجام می شود و حتی از تغییر طراحی و ساختارهای کد در هاست برای بهبود سئو استفاده می شود.

سئو خارجی

لینک سازی خارجی در سئو برای رسیدن به صفحه اول در خیلی از کیوردها واجب است و در خیلی از کیوردها برای رتبه یک شدن لینک سازی خیلی بیشتری نیاز است. ساختار های ایجاد بکلینک های وب2، پروفایل، کامنت و ... در جهت افزایش قدرت دامنه می تواند خیلی مفید باشد. کمپین های رپرتاژآگهی برای افزایش قدرت لندینگ ها مختلف و رشد جایگاه ها به شدت توصیه می شود.

افزایش کلیک

افزایش کلیک یکی از بهترین سرویس های سئو یاسئومی است و برای بهتر شدن تمامی موارد مطرح شده در خدمات سئو یاسئومی در این سرویس هست و خروجی به شدت دیده می شود. هر کلیک می تواند برای شما ارزش های مختلفی ایجاد کند مانند تماس، مشتری و ...درنتیجه افزایش کلیک های یک سایت که کاربران مرتبط به کسب و کار باشد بسیار مهم است.

افزایش فروش

در کسب و کارهایی که به ما تا رسیدن به صفحه اول گوگل، افزایش کلیک اعتماد کرده اند در جهت افزایش فروش تمامی توان خود در تیم فروش، ساختارهای گرفتن لید، دیجیتال مارکتینگ و ... را به کار میبندیم.

افزایش فروش از پلن های حرفه ای و نهایی کار سئو سایت است. در قراردادهای افزایش فروش درصدی از سهم فروش به تیم یاسئومی می رسد و تمامی موارد به خوبی هندل می شود.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت و توسعه سئویی سایت از موارد مهم برای ماندن در بهترین جایگاه و حفظ موقعیت نیازمند نگهداشت است. نکهداری 24 ساعته ازسایت از سرویس های خاص سئو یاسئومی است.

معرفی تیم و شرکت جواد یاسمی

تیم جواد یاسمی حاصل تجربه های سئو مختلف در تهران، مشهد است و خروجی در وب عربی، انگلیسی و فارسی. بهترین اعضای تیم تیم هسته جواد یاسمی هستند که در تیم یاسئومی روی سایت یاسئومی لیست شده اند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز