خبرگزاری کار ایران

پرفروش ترین مدل های پرده اداری در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۸۵

پرده، یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف است و تاثیر بسیار زیادی بر روی جلوه و نمای داخلی خانه یا محل کار دارد. امروزه مدل های بسیار زیادی از پرده در بازار موجود است که هرکدام با توجه به کاربردهای خود برای محلی خاص استفاده می شود.

در این مطلب میخواهیم درباره سه مدل از پرده های معروف بازار که به عنوان پرده اداری به فروش می رسند صحبت کنیم، سوالی که در اینجا مطرح شده است این است که کدام مدل از همه بهتر و پرفروش تر است، هر دو نوع لوردراپه و کرکره فلزی برای اداره و محل کار بسیار مناسب هستند. هردو پرده قابلیت نصب آسان و نتظیم نور را دارند که برای ساختمان های اداری مناسب است. در ادامه به طور مجزا هر کدام از این پرده ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

طرح، رنگ و تنوع بالا در انتخاب پرده لوردراپه

پرده لوردراپه یک پوشش کاربردی و مقرون به صرفه است. اگر طرفدار تنوع و تجربه سبک متفاوت در منزل و یا محل کار خود هستید، این نوع پرده را به شما پیشنهاد می کنیم. پرده لوردراپه به دلیل طرح های متفاوت پاسخگوی هر نوع سلیقه خواهد بود. این پرده ها نوعی از پرده های کرکره ای است که علاوه بر فضاهای رسمی و اداری برای فضاهای خانگی نیز استفاده می شوند. این پرده ها که در دسته پرده های عمودی قرار می گیرند جنس شان پارچه ای است و طرح های متنوع زیادی دارند. در خانه علاوه بر اینکه حفظ حریم شخصی اهمیت دارد، کنترل نور نیز مهم است؛ این نوع پرده ها چنین قابلیتی را دارا هستند.

شما با خرید پرده لوردراپه لازم نیست نگران شست و شوی و نصب آن باشید چون به راحتی قابل شست و شو و نصب هستند. حتی تنظیم این پرده ها هم به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می‌شود. این نوع پرده انواع مختلف ساده، طرح دار و تصویری دارد. لوردراپه ساده علاوه بر تنوع بالا، ارزان قیمت است. قیمت ارزان و تنوع بالای آن باعث شده که مشتریان این نوع پرده هم زیاد باشند. ویژگی سادگی این نوع از پرده لوردراپه موجب شده که در اماکن مختلف از آن استفاده شود. پرده لوردراپه طرح دار و تصویری نیز انواع دیگر است. البته پرده های طرح دار و تصویری متفاوت هستند. لوردراپه طرح دار با تنوع بالای نقش و رنگ به صورت آماده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پرفروش ترین مدل های پرده اداری در سال جدید

پرده لوردراپه تصویری یک انتخاب خاص به سفارش مشتری

پرده لوردراپه تصویری به سفارش مشتری خواهد بود. به این شکل که تصویر مورد نظر مشتریان روی آن چاپ می شود. شما به این صورت ضمن اینکه حریم خصوصی خانه را با پرده حفظ می کنید یک قاب عکس دلخواه نیز در خانه دارید. این نوع پرده در دو شکل دو رو و یک رو عرضه می شود. اگر شما صاحب کسب و کار هستید و می خواهید برند خود را از بیرون نیز به نمایش بگذارید این بهترین انتخاب است. پرده لوردراپه را که از ما خرید می کنید علاوه بر مشاوره در خرید، از سه سال ضمانت آن نیز بهره مند می شوید. از مزایای دیگر این نوع پرده ها می توان به حق انتخاب در جمع شدن آن نیز اشاره کرد. این نوع پرده ها هم از دو طرف به وسط و هم یک طرفه جمع می شوند.

پرده‌ اداری مناسب برای اتاق های مختلف سازمان ها و ادارات

پرده اداری نیز یکی دیگر از انواع پرده هایی است که ما عرضه کننده آن هستیم. لزوم نصب پرده ای که مناسب شرکت ها، بیمارستان ها و فضاهای رسمی باشد، بر کسی پوشیده نیست. این پرده ها می تواند در این محیط ها به فضا از هر لحاظ چه زیبایی و چه کنترل نور کمک کند. تنوعی که در پرده‌ اداری وجود دارد به شما امکان می دهد برای هر اتاق کار، پرده مورد نظر مخصوص آن را انتخاب کنید. البته این تنوع در قیمت و هزینه ای که مشتری در نظر دارد نیز لحاظ شده است. رنگ بندی در این نوع پرده به صورتی است که برای اماکن اداری مناسب باشد. پرده اداری خود انواع مختلفی دارد مثل: پرده لوردراپه، پرده کرکره فلزی و چوبی، نسل جدید این نوع پرده، پرده شید است. این نوع پرده دارای رنگ بندی خاص و جایگزین خوبی برای پرده های کلاسیک و قدیمی است. بافت سبکی دارد و از صفحه نرمی از جنس پنبه، کتان و پلی استر ساخته شده است. پارچه حول یک محور دایره وار می چرخد و قابلیت تنظیم نور را دارد. نوع شید رول آن برای جلوگیری از ورود نور به اتاق مناسب است چرا که 90 درصد مانع ورود نور به اتاق می شود. پرده شید رول مناسب اتاق کارمندانی است که تابیدن نور خورشید به صفحه مانیتور آن ها را آزار می دهد این نوع پرده، مشکل را رفع می کند. پرده زبرا نیز یک لایه پارچه و یک لایه تور است که تنظیم نور را آسان می کند و در مدل های ساده، طرح چوب (مصنوعی و طبیعی) همچنین چاپی و تصویری عرضه می شود.

پرفروش ترین مدل های پرده اداری در سال جدید

پرده کرکره فلزی امکان بالای تطابق رنگ با فضا

پرده کرکره فلزی نیز از انواع دیگر پرده هاست که ساختار افقی دارد. پرده کرکره فلزی در چند مدل موجود است. مدل ساده در 42 رنگ، پرفراژ ساده و لوزی در 8 رنگ، طرح چوب 13 رنگ و گلدار 5 طرح ارائه می شود. علاوه بر این 30 مدل دیگر نیز وجود دارد. دوام و مقاومت بالا و نصب بر روی انواع پنجره ها از مزایای پرده کرکره فلزی است. این نوع پرده به خاطر حمل و نقل آسان انتخاب بسیار خوبی برای ادارات و سازمان ها است. این نوع پرده که از جنس آلومینیوم بوده جمع و باز شدن آن به صورت عمودی است.

اگرچه در مکان های اداری کاربرد بیشتری دارد ولی اگر متمایلید از این نوع در منزل استفاده کنید، پیشنهادمان نوع طرح دار آن است. پرده کرکره فلزی به دلیل تنوع بالای رنگ و طرح، تطابق زیادی با محیط پیدا می کند. این تطابق به شما امکان می دهد دکوراسیون و چیدمان وسایل را در منزل راحت تر با هم  ست کنید. پرده کرکره فلزی قابلیت شست و شو دارد و البته قیمت آن نیز به نسبت پرده های چوبی پایین تر است. این مزایا باعث می شود این نوع پرده مشتریان خاص خودش را داشته و گزینه مناسبی برای اداره ها و سازمان ها باشد. این نوع از پرده ها کاملا ضد آب هستند و حتی قابل استفاده به عنوان پارتیشن اداری در میان پنجره های دوجداره نیز هستند. این قابلیت تنها ویژگی منحصر به فرد پرده های کرکره ای نسبت به سایر پرده هاست. این ویژگی منحصر به فرد کاملا آن را از دیگر انواع خود متمایز می سازد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی سه مدل از پر فروش ترین پرده های اداری ویژگی ها و کاربرد های آن ها پرداختیم. در نهایت می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از این پرده هارا انتخاب و خریداری کنید. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید ممنونیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز