خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید لباس بچگانه + معرفی برند لباس کودک پیانو

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۵۲

خرید لباس کودک همیشه برای والدین دشوار و در عین حال لذت بخش می باشد. لباس های بچه گانه دخترانه و پسرانه دارای تنوع بسیار بالایی هستند که برای خرید آن ها باید فاکتورهای مهمی را مد نظر داشته باشید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.لباس های بچه گانه در صنعت مد، از گذشته تا به امروز تغییرات وسیعی داشته است و این موضوع خرید لباس بچه گانه را برای والدین بسیار دشوار کرده است. تنوع در مدل، طرح، رنگ و... در لباس های بچه گانه به شدت بالا می باشد و برای خرید لباس بچه گانه باید معیارهای مهمی را بررسی کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید خریداری کنید.

 

اگر به هنگام خرید لباس بچه گانه بهه کیفیت و راحتی لباس توجه داشته باشید می توانید بهترین خرید را برای فرزند خود انجام دهید تا با پوشیدن لباس حس آرامش و راحتی را داشته باشد. پارچه هایی که برای تولید و دوخت لباس بچه گانه به کار می رود باید نرم و لطف باشد تا بدن حساس کودکان در آن ها آسیبی نبیند. کودک باید در لباس خود احساس راحت و آزادی داشته باشد تا بتواند به راحتی در آن تحرک داشته باشد. پس بهتر است برای خرید لباس بچه گانه، سایز لباس را طوری انتخاب کنید که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.

کیفیت لباس کودکان به نوع پارچه، دوخت، لطافت و نرمی و سایز مناسب آن ها بستگی دارد. اگر به دنبال لباسی هستید که عمری طولانی داشته باشد و استایلی شیک را برای کودک شما بسازد باید این نکات را به هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید.

راهنمای خرید لباس های بچه گانه

همان طور که گفته شد برای خرید لباس بچه گانه باید معیارهای مهمی را در نظر بگیرید تا خریدی هوشمندانه و درست را داشته باشید.

1_ از آن جایی که لباس کودکان بیشتر از بزرگسالان نیاز به شست و شو دارد باید لباسی را خریداری کنید که از نظر کیفیت پارچه، درجه یک باشد و در اثر فرسایش از بین نرود و فرم خود را از دست ندهد.

2_ یکی دیگر از معیارها برای خریدی درست این است که لباس کودک شما باید دوختی محکم و تمیز داشته باشد. از آن جایی که کودکان تحرک بالایی دارند، دوخت لباس آن ها اگر شل باشد به سرعت خراب شده و درزهای آن باز می شود و اگر دوخت تمیزی نداشته باشند، حتی اگر زیباترین لباس هم خریداری کنید، به تن کودک شما بد فرم می ایستد.

3_ از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید لباس بچه گانه باید به آن توجه داشته باشید این است که پارچه ی لباس های بچه گانه باید نرم و لطیف باشند و کیفیت بالایی داشته باشند چرا که پوست کودکان بسیار لطیف و حساس هستند و امکان دارد با خریدی اشتباه به بدن آن ها آسیب وارد شود و دچار حساسیت شوند.

4_ بهتر است برای خرید لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. زیرا کیفیت آن ها تضمین شده است و می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید زیرا کیفیت لباس های بچه گانه مهمتر از لباس های بزرگسالان است و برای خرید نیاز به توجه ویژه ای دارند. لباس های فروشگاه های برند قیمتی بالا دارند و امکان خرید از آن ها برای همگان مبسر نمی باشد بر این اساس می توانید از سایت های اینترنتی معتبر که قیمتی مناسب دارند خرید خود را انجام دهید.

5_ به هنگام خرید لباس های بچه گانه سایز فرزند خود را به درستی بررسی کنید تا لباسی را خریداری کنید که مناسب او باشد. از آن جایی که کودکان به سرعت در حال رشد هستند بهتر است لباس آن ها را یک سایز بزرگ تر خریداری کنید تا بتوانند به مدت طولانتری از آن استفاده کنند اما توجه داشته باشید بزرگ بودن لباس نباید جلوی تحرک کودک را بگیرد و باعث ایجاد ناراحتی و آزار او شود.

6_ قبل از خرید فصل مورد استفاده لباس را در نظر داشته باشید. اگر لباسی که خریداری می کنید برای فصل زمستان است باید ضخامت داشته باشد تا از بدن کودک شما در برابر سرما محافظت کند و اگر لباس را برای فصل تابستان خریداری می کنید باید جنسی نخی و خنک و سبک داشته باشد تا از عرق کردن کودک جلوگیری کند و بدن او را خنک نگه دارد و همچنین عبور و مرور از بافت لباس میسر باشد.

7_ به طرح، مدل و رنگ لباس کودک توجه داشته باشید و به دنبال به روز ترین لباس ها بروید تا استایلی شیک و جذاب را برای کودک خود فراهم کنید. به هنگام خرید توجه داشته باشید که لباسی که خریداری می کنید مناسب برای چه مکانی است. اگر کودک شما کوچک است از خرید لباس هایی که دارای اکسسوری های تیز و خطرناک هستند به شدت دوری کنید. لباس کودکان را با رنگ های روشن خریداری کنید چرا که رنگ ها بر روی روحیه و انرژی کودک شما تاثیر مستقیمی دارند.

راهنمای خرید لباس بچگانه + معرفی برند لباس کودک پیانو

خرید اینترنتی لباس های بچه گانه

امروزه خرید لباس بچه گانه به صورت اینترنتی و از سایت های معتبر حرف اول را می زنند و بیشتر والدین برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود به دنبال سایت های معتبر هستند تا بتوانند خریدی منحصر به فرد و هوشمندانه ای داشته باشند. برای خرید از سایت های اینترنتی بهتر است به نکات مهمی توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

همان طور که می دانید سایت های لباس بچه گانه قیمت هایی مناسب تر از فروشگاه ها دارند چرا که فروشگاه ها با بالا بردن قیمت ها و سود بیشتر، قصد دارند تا هزینه ی اجاره ی فروشگاه خود را در بیاورند و این تفاوت باعث شده است تا خرید اینترنتی بیشتر رشد کند. ولی برای خرید اینترنتی باید توجه داشته باشید تا از سایت هایی خرید خود را انجام دهید که لباس های آن ها از نظر کیفیت و زیبایی حرف اول را بزنند و برای دانستن این موضوع می توانید از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید و از نظر کاربرانی که محوصول را خریداری کرده اند استفاده کنید.

همچنین وجود یک برند معتبر با شعب حضوری خیال شما را از خرید انترنتی آسوده می کند.

فروشگاه اینترنتی پیانو استایل علاوه بر فروش اینترنتی پوشاک بچه گانه دارای شعب خرید حضوری در سراسر کشور است و از مزایای این فروشگاه می توان اتصال مستقیم به کارخانه تولید پوشاک پیانو نام برد و این امر موجب کاهش هزینه ی قیمت تمام شده برای مشتری است. تنوع بی نظیر دسته بندی های محصولات پیانو خیال  والدین را  از خرید بلوز دخترانه ، تاپ، تونیک، انواع سارافون و حتی خرید لباس پسرانه در دسته بندی های مختلف مثل تیشرت ها بلوز ها و شلوارک پسرانه راحت میکند.

آدرش شعب حضوری پیانو:

تهران، اتوبان همت غرب، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باغ ماهان، طبقه سوم، واحد 137

تهران، اتوبان همت غرب، میدان موج، بلوار صدف، بلوک A، مجتمع تجاری بام لند، واحد G2

تهران، پاسداران، بین فرمانیه و نوبنیاد، نبش نارنجستان چهارم، مجتمع تجاری اداری آرتمیس فرمانیه، طبقه منفی یک، واحد 14تهران، سعادت آباد، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه 3B

قم، بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان الغدیر، مجتمع تجاری و تفریحی بازار شهر (هایپر استار)، طبقه اول

کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، مرکز خرید مهراد (مهراد مال)، طبقه سوم

کرج، فلکه اول گوهردشت، مجتمع تجاری نیکامال، طبقه اول، واحد 10

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز