خبرگزاری کار ایران

فرصت ویژه خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس آسام سرور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۳۰

سرور مجازی یا Virtual Private Server که به آن vps نیز گفته می‌شود، کاربردهای مختلفی دارد. در واقع یک سرور اختصاصی به چند بخش تقسیم می‌شود و به همین علت هزینه‌ای پایین‌تر از سرور اختصاصی دارد. سرور مجازی کاربردهای فراوانی دارد. در این مقاله می‌خواهیم به مفهوم سرور مجازی، کاربردهای آن و خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

سرور مجازی چیست؟

بهتر است ابتدا به مفهوم سرور بپردازیم. بسیاری از سایت‌ها هستند که کاربران زیادی دارند و اطلاعات و داده‌های بسیاری دارند. اطلاعات چنین سایتی باید بر روی یک سرور ذخیره شود. در واقع سرور یک کامپیوتر بسیار قوی است که دیتاهای وب‌سایت بر روی آن قرار می‌گیرند.

هنگامی که شخصی آدرس دامنه سایت را در مرورگر وارد کند، سرور دیتاهای مورد نیاز را برای مرورگر ارسال می‌کند و در نتیجه سایت برای کاربران قابل دسترسی و مشاهده است. همان‌طور که می‌دانید معنی کلمه Serve پذیرایی کردن است.

حال می‌خواهیم به شرح مفهوم سرور مجازی بپردازیم. با استفاده از تکنولوژی مجازی‌سازی، سرورهای مجازی تولید می‌شوند. با این روش، یک سرور اختصاصی که یک سخت افزار است به چند سرور تقسیم می‌شود. در واقع با خرید سرور مجازی می‌توانید با استفاده از تنها یک سخت افزار یا همان سرور اختصاصی چندین سرور مجازی مستقل و جداگانه در اختیار داشته باشید و بر روی هر کدام نیز سیستم عامل و منابع مستقل را قرار دهید.

اگر به دنبال سرور مجازی حرفه ای در بیش از ۱۳ لوکیشن معتبر دنیا هستید ما خرید سرور مجازی از آسام سرور را توصیه میکنیم.

کاربرد سرور مجازی

کاربرد سرور مجازی بسیار متنوع است و در نتیجه خرید سرور مجازی برای استفاده‌های مختلفی، کاربردی است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای خرید سرور مجازی جهت میزبانی سایت‌هایی است که کاربران زیادی دارند و اطلاعات بسیاری بر روی آنها ذخیره شده است. از سرورهای مجازی در بهبود و توسعه عملکرد نرم افزارها و سیستم‌ها نیز استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین اهداف خرید سرور مجازی افزایش امنیت از طریق رمز گذاری اطلاعات است. خرید سرور مجازی برای افرادی که می‌خواهند از وب سایت‌ها یا خدماتی استفاده کنند که در ایران فیلتر یا تحریم شده، بسیار مفید است. از چنین مواردی می‌توان به صرافی‌های آنلاین خارجی اشاره کرد. سرور مجازی یک اینترنت پرسرعت و با گرافیک بالا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌تواند برای بازی‌های مختلف نیز کاربردی باشد.

جهت خرید سرور مجازی با هارد SSD پرسرعت به این آدرس https://asamserver.com/vps-server مراجعه کنید.

سرور مجازی با سیستم عامل لینوکس

سرورهای مجازی انواع مختلفی دارند و یکی از انواع آنها سرور مجازی لینوکس است. هنگامی که یک سرور مجازی با سیستم لینوکس اجرا شود به آن سرور مجازی لینوکس گفته می‌شود و امکان نصب سیستم عامل‌هایی همچون Centos ، Ubuntu و Debian را فراهم می‌کند. بسیاری از سایت‌سازها تحت سیستم عامل لینوکس اجرا می‌شوند. همچنین این سیستم عامل انتخاب بسیار مناسبی برای نرم افزارها و ماژول‌های بسیاری است.

سرور مجازی لینوکس یک سرور مجازی با سیستم عامل لینوکس است، که امکان نصب سیستم عامل‌های مختلف لینوکسی مانند Centos ، Ubuntu و Debian بر روی آن وجود دارد. این سیستم عامل‌ها امکان اجرای اکثر برنامه‌ها و ماژول‌های پر طرفدار و متن‌باز را دارند، اکثر سایت سازها از جمله Drupal و همچنین برنامه‌های مختلف تحت PHP نیاز به سیستم عامل لینوکس دارند. سرور مجازی با دسترسی کامل ارائه می‌گردد، نام کاربری اصلی این سرورها root بوده و امکان اتصال به‌صورت SSH را دارند. خرید سرور مجازی لینوکس مزایای بسیاری دارد که در ادامه این مزایا را ذکر خواهیم کرد.

فرصت ویژه خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس آسام سرور

مزایای خرید سرور مجازی لینوکس

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید این سرور، استفاده آسان از آن است. سرور لینوکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که نیاز به دانش فنی چندانی ندارد و افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. از دیگر مزایای با اهمیت این سرور، امنیت بالای آن است و هیچ نگرانی از نظر باگ‌های امنیتی نخواهید داشت. این سرور جهت عامل دوم یا رمز گذاری اطلاعات نیز استفاده می‌شود.

این سرور مقرون به صرفه است و اگر بخواهیم بزرگ‌ترین وجه تمایز آن را با سایر سرورهای مجازی در نظر بگیریم، قیمت مناسب آن خواهد بود. این سرور از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است و می‌توان از آن برای نرم افزارها و وب سایت‌های متنوعی استفاده کرد. ویژگی انعطاف پذیری آن را انتخابی مناسب برای افرادی می‌کند که در فکر توسعه سایت خود و اضافه کردن آپشن‌های پیشرفته هستند.

همچنین یک هاست اشتراکی قادر خواهد بود دیتاهای خود را به سرعت و به راحتی به سرور مجازی لینوکس انتقال بدهد. البته لازم به ذکر است که این انتقال داده اندکی پیچیده است و نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. پس بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

سرور مجازی لینوکس، برای طیف وسیعی از نیازها از یک وبلاگ شخصی کوچک گرفته تا سایت‌های بزرگ و در حال توسعه انتخاب مناسبی است. برخورداری از سرور لینوکس ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد.

سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز

در صورتی که از سیستم عامل قوی و کاربر پسند مایکروسافت ویندوز سرور در اجرای سرور استفاده شود به آن سرور مجازی ویندوز میگویند. این سیستم عامل با منابع سخت افزاری و نرم افزاری قوی دسترسی کامل را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از admin به سرور دسترسی پیدا کنید و موارد مورد نظر خود را اعمال کنید. در ادامه در مورد مزایای خرید سرور مجازی ویندوز بیشتر توضیح می‌دهیم.

فرصت ویژه خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس آسام سرور

مزایای سرور مجازی ویندوز

استفاده از سرور مجازی ویندوز بسیار راحت بوده زیرا فضای آن کاملاً کاربرپسندانه طراحی شده است. آسان بودن دسترسی و تغییر تنظیمات این سرور باعث شده تا گزینه مناسبی برای اکثر کاربران باشد زیرا کنترل بیشتری را برای آنها فراهم می‌کند. علاوه بر این، اکثر برنامه‌های سیستم عامل ویندوز بر روی این سرور قابل اجرا بوده و این ویژگی کاربرد آن را افزایش می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید سرور مجازی ویندوز، بازیابی اطلاعات در صورت از بین رفتن آن است. همچنین این سرور انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند در بازارهای جهانی همچون فارکس و کریپتو به ترید بپردازند. به عنوان مقال سرور مجازی لینوکس سرعت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرور از حافظه قوی نیز بهره‌مند است و این قابلیت را فراهم می‌کند تا پردازش‌های سنگین را به آسانی انجام دهید.

از دیگر مزیت‌های مهم سرور مجازی می‌توان به دسترسی آن اشاره کرد. این موضوع به این مفهوم است که شما قادر خواهید بود در تمامی ساعات شبانه‌روز، سرور مجازی خود را فعال و روشن نگه دارید. چنین ویژگی کمک می‌کند تا پروژه‌های شما به سرعت و راحتی بیشتری اجرا و تکمیل شوند. در نظر بگیرید که شما نمی‌توانید یک سرور فیزیکی همچون لپ تاپ معمولی را همواره روشن نگه دارید. در نتیجه دسترسی همیشگی مهم‌ترین مزیت سرور مجازی ویندوز است.

دسترسی همیشگی هنگامی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که شما بخواهید از سرور در محیط‌های تجاری و با استفاده از سرویس دایرکتوری فعالیت کنید. از این سرویس در ایجاد شبکه، احراز هویت و کنترل دسترسی در محیط‌های تجاری استفاده می‌شود که خرید سرور مجازی ویندوز یک انتخاب بسیار خوب است.

پیشنهاد خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس

هر دوی این سرورهای مجازی مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و در بین کاربران محبوب هستند. استفاده از سرور مجازی امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به امنیت، سرعت بالا، حافظه قدرتمند، بازیابی اطلاعات، صرفه جویی در هزینه و بسیاری دیگر اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید یک سرور را دارید ما خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور مجازی با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به وب سایت آسام سرور مراجعه کنید.

Asamserver.com

info@asamserver.com

02128426129

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز