خبرگزاری کار ایران

معرفی شرکت‌ ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۱۱

به منظور ساخت قطعات تزیینی، قطعات استیل و قطعات فولادی از تکنولوژی برش لیزر فلزات استفاده میشود. برش لیزری آلومینیوم نیز یکی از تکنولوژی‌های برش فلزات است که به دلیل وزن سبک، قیمت مناسب، مقاومت بالا و شکل پذیری بالای آلومینیوم در صنایع مختلف مانند دکوراسیون، کشتی سازی، هوافضا، تانکر سازی، لوازم خانگی و غیره کاربرد بسیاری دارد. تکنولوژی متمم برشکاری، تکنولوژی‌های جوشکاری هستند. جوشکاری آرگون و جوشکاری co2 دو مورد از فرایندهای مختلف جوشکاری هستند. برای جوشکاری فلزاتی مانند مس و آلومینیوم برای مثال از جوشکاری آرگون استفاده میشود. برای جوشکاری فولادهای کربنی نیز از جوشکاری co2 استفاده میشود. مهم‌ترین مزایای استفاده از جوشکاری co2 عدم نیاز به الکترود و سرعت بالای فرایند جوشکاری میباشد.

برش لیزر فلزات

برش لیزر فلزات کاربرد فراوانی در صنایعی همچون خودروسازی، پلاک‌سازی، مشبک‌سازی، قطعه‌سازی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم تزئینی، تبلیغات، معرق، پزشکی و امثال آن را دارد. امکان استفاده از خدمات برش لیزر فلزات در تمامی صنایعی که نیاز به برشی دقیق، ظریف و بدون پرتی و لبه دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای برش متریال‌هایی مانند آهن، استیل، برنج، آلومینیوم، برنز، فولاد از خدمات برش لیزر استفاده می‌شود. برش لیزر برای ساخت نمونه اولیه و یا تولید انبوه قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد که از قطعات بسیار کوچک گرفته تا تولید قطعات غول‌پیکر کاربرد دارد.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلز تهران

از جمله شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات تهران می‌توان خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه را نام برد که مرکز برش لیزر فلزات در تهران است و خدمات برش لیزر فلزات صنعتی و  طراحی برش لیزر فلزات را انجام می‌دهد.

برش فلزات با لیزر با دو روش لیزرهای گازی و لیزرهای حالت جامد قابل انجام است. به لیزرهای حالت جامد، لیزر فایبر گفته می‌شود. برش لیزر فایبر فلزات به دلیل هزینه مقرون به صرفه و کیفیت بالای برش در تکنولوژی‌های برش فلزات بسیار حائز اهمیت است. شرکت ارائه دهنده خدمات برش فلزات چهاردانگه، از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برش لیزری فلزات تهران است که خدمات لیزر برش فلزات کوچک را انجام می‌دهد.

نرخ برش لیزر فلزات

هزینه برش لیزر فلزات، به دو روش محاسبه می‌شود. روش اول محاسبه هزینه برش لیزر فلزات بر اساس دقیقه و روش دوم محاسبه نرخ برش لیزر فلزات بر اساس متراژ. از آنجایی که فلزات دارای جنس‌های مختلف و قطرهای متفاوت هستند؛ نرخ برش لیزر فلزات بر حسب دقیقه گزینه مناسب تری برای محاسبه هزینه برش لیزر فلزات می‌باشد.

برش لیزر آلومینیوم

به منظور ساختن محصولات آلومینیومی مانند هندسه‌های پیچیده و لوله‌ها می‌توان از برش لیزرآلومینیوم استفاده کرد. آلیاژهای مختلف آلومینیوم را می‌توان با استفاده از برش آلومینیوم با لیزر با بالاترین کیفیت برش داد. در ساخت ماشین آلات و ابزارهای مختلف، لوازم خانه، تجهیزات برودتی و حرارتی از خدمات برش لیزر آلومینیوم  استفاده می‌شود.

برش لیزر آلومینیوم تهران

برش لیزر آلومینیوم پامنار یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برش لیزر آلومینیوم تهران است. این شرکت‌، خدماتی از قبیل برش لیزری پروفیل آلومینیوم و برش لیزر ورق مس را با استفاده از بهترین دستگاه برش لیزر آلومینیوم انجام می‌دهد.

قیمت برش لیزری آلومینیوم

قیمت برش لیزر آلومینیوم، با توجه به اینکه درباره برش آلومینیوم باید به نکات فراوانی دقت شود، متفاوت است.  برخی از شرکت‌ها بدون در نظر داشتن هزینه‌های جانبی برش آلومینیوم، قیمت‌های پایینی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و در هنگام تسویه حساب همه این هزینه‌های جانبی را به آن اضافه میکنند و در نتیجه قیمت برش لیزری آلومینیوم بسیار افزایش می‌یابد. مواردی که در محاسبه قیمت برش لیزر آلومینیوم تاثیرگذار است؛ هندسه قطعات، تعداد قطعات، ضخامت ورق و همینطور گاز مورد استفاده برای برش است. البته اگر تعداد قطعاتی که قرار است برش بخورد بیشتر باشد، قیمت برش لیزر آلومینیوم کاهش پیدا می‌کند. در کل می‌توان گفت قیمت برش لیزری آلومینیوم رابطه مستقیمی با ضخامت ورق و هندسه آن دارد.

جوشکاری آرگون

استفاده از جوشکاری آرگون یکی از روش‌های متداول جوشکاری در صنایع مختلف است. جوشکاری آرگون، جوشکاری قوس تنگستن با استفاده از پوشش گاز محافظ نیز نامیده می‌شود. گازی که در این فرایند استفاده می‌شود، آرگون است. به همین دلیل این جوشکاری به جوشکاری آرگون معروف می‌باشد. در جوشکاری آرگون، به دلیل تخلیه بار بین دو الکترود، حرارت زیادی ایجاد می‌شود و از این حرارت برای جوشکاری استفاده می‌شود. موارد استفاده از فرایند جوشکاری آرگون عبارتند از:

  • جوشکاری صفحات نازک و ظریف
  • جوشکاری آرگون لوله
  • جوشکاری آلومینیوم با آرگون
  • جوشکاری استیل با آرگون
  • جوشکاری مس با آرگون

شرکت خدمات جوشکاری آرگون

خدمات جوشکاری آرگون ایران در بسیار از شهرها مانند تهران قابل دستیابی است. شرکت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات جوشکاری آرگون در تهران مانند خدمات جوشکاری آرگون در شرق تهران به منظور جوشکاری آرگون استیل و سایر فلزات مانند مس و آلومینیوم با یک سرچ ساده در اینترنت قابل پیدا کردن هستند. پیمانکار جوشکاری آرگون از جمله مشاغلی است که شرکت‌ها و صنایع مختلف به آن نیاز دارند. اجرای پروژه‌هایی مانند تعمیر مخازن و ساخت آن‌ها به وسیله جوشکاری با آرگون امکان پذیر است. همچنین برای طراحی، نصب و اجرای پروژه‌هایی مانند انواع لوله کشی نیز از جوشکاری آرگون استیل لوله استفاده می‌شود.

لوازم جانبی جوشکاری با آرگون

لوازمی که برای جوشکاری آرگون مورد نیاز هستند عبارتند از منبع تغذیه، کپسول گاز، دستگاه رگلاتور، شلنگ جوشکاری آرگون، الکترود‌ها و سایر موارد. اولین وسیله ای که برای جوشکاری با آرگون مورد نیاز است، منبع تغذیه می‌باشد. شلنگ جوشکاری آرگون شاید یک وسیله کوچک باشد و مهم دیده نشود اما بدون وجود این وسیله به ظاهر ساده عمل جوشکاری غیر قابل انجام است.

قیمت جوشکاری آرگون

قیمت جوشکاری ارگون به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال شرایط آب و هوایی منطقه ای که جوشکاری قرار است در آن انجام شود و کاربرد جوشکاری، بر روی قیمت جوشکاری آرگون تاثیر گذار است. نرخ جوشکاری‌های روزانه با قیمت جوشکاری‌های ساعتی متفاوت است. متریال‌هایی که جوشکاری بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد، مانند جوشکاری آلومینیوم، جوشکاری لوله گاز، جوشکاری استیل و گاز مورد استفاده، همه بر روی قیمت جوشکاری آرگون تأثیر می‌گذارد. دستمزد فرد جوشکار نیز از جمله هزینه‌هایی است که باید در قیمت جوشکاری آرگون آن را مد نظر قرار داد.

معرفی شرکت‌ ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات در تهران

جوشکاری co2

جوشکاری co2 یکی از فرآیندهای جوشکاری است. در این فرایند جوشکاری برای ذوب فلز، از گاز کربن دی اکسید یا همان co2 استفاده می‌کنند. در هنگام انجام جوشکاری با گاز co2 باید به موارد مختلفی توجه کرد. یکی از این موارد جنس فلز و سیم جوش مناسب است. برای مثال از سیم جوش آلومینیومی نمی‌توان برای اتصال دو قطعه فولادی استفاده کرد؛ زیرا اتصالی که به وجود می‌آید دارای استحکام نیست. تجهیزاتی که در جوشکاری co2 مورد استفاده قرار می‌گیرند، تفنگ یا اسلحه جوش، مخزن سیم جوش و سیلندر گاز است. سیم جوش مورد استفاده در این فرآیند جوشکاری، نقش الکترود را ایفا می‌کند. از موارد استفاده از فرایند جوشکاری با گاز co2 میتوان به جوشکاری co2 استیل و جوشکاری co2 آلومینیومی اشاره کرد. جوشکاری co2 استیل یکی از ابتدایی‌ترین فرایندهای جوشکاری استیل به حساب می‌آید. امروزه به جای استفاده از گاز co2 در این فرایند جوشکاری، از گاز آرگون در جوش استیل استفاده می‌شود. همچنین دستگاه‌های جوشکاری co2 قابلیت جوشکاری آلومینیوم با co2 را نیز دارا می‌باشند.

قیمت جوشکاری co2

فاکتورهای مهمی در هزینه جوشکاری co2 تاثیرگذار است. یکی از آنها مهارت و توانایی و سابقه کار فرد جوشکار است. جنس فلزاتی که قرار است جوش داده شوند و نحوه اتصال آنها، سایر مواردی است که در قیمت جوشکاری co2 تاثیرگذار است. در کل می‌توان گفت کارهای خرده کاری جوشکاری قیمت کمتری از کارهای جوشکاری که بیش از یک ساعت زمان نیاز دارند، دارد.

راه‌های ارتباط با ما

تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان 20/5 نفیس، پلاک 15

02155259297

info@parsianlaserco.com

09021199528

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز