خبرگزاری کار ایران

معرفی کالای فنی بزرگترین نمایندگی رونیکس در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۱۴

فروشگاه های کالای فنی، یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که دارای دو شعبه فیزیکی جهت خرید حضوری ابزار در قلب بازار ابزار ایران است. اگر قصد خرید ابزار و ابزارآلات رونیکس را دارید، در این گزارش بزرگ ترین نمایندگی رونیکس در تهران را به شما معرفی میکنیم.

وجود یک انبار مرکزی جهت پشتیبانی از فروشگاه اینترنتی و دو انبار مختص دو فروشگاه حضوری، باعث شده تا به محض ثبت سفارش در سایت فروشگاه، ابزار خریداری شده در صف ارسال قرار بگیرد و به همین دلیل یکی از مهمترین ویژگی های کالای فنی ارسال فوری و آنی سفارشات است.

 یکی دیگر از مزایای وجود انبارهای این فروشگاه این است که اکثر ابزارهای پرفروش مورد نیاز بازار با قیمتی مناسب، همیشه موجود باشند و این اطمینان وجود داشته باشد که ابزارآلات موجود در سایت کالای فنی به انبار مرکزی متصل بوده و مطمئنا با همان قیمت موجود هستند.

پس می توانید با خیال راحت از این که سفارش شما بلافاصله در همان روز ارسال می شود از سایت فروشگاه کالای فنی خرید کنید و البته سفارش شما مستقیماً به یک کالای واقعی موجود در انبار کالای فنی متصل است که این اطمینان را به شما می دهد که قیمت و موجودی ابزارآلاتی که خریداری کرده اید کاملا بروز و واقعی است. پس از ثبت سفارش تنها کاری که باید بکنید این است که با خیال راحت منتظر رسیدن ابزار مورد نیاز خود در کمترین زمان ممکن باشید.

 

فروش همکاری و فروش عمده ابزار

در هنگام خرید از فروشگاه کالای فنی، نگران محدودیت در تعداد خرید خود نخواهید بود. همانطور که گفته شد، کالای فنی دارای انبار های متعددی است که ابزارها و کالاهای پرفروش و محبوب در سطح بازار را خود جای داده‌ است. کالای فنی به عنوان بزرگ ترین نمایندگی رونیکس در تهران مدت زیادی است که تامین کننده ابزارهای مورد نیاز دیگر فروشگاه ها و ابزار فروشی های سراسر کشور است‌. دلیل این همکاری با سابقه، فروش ابزارآلات با بهترین قیمت بازار و سبد کامل محصولات این فروشگاه است.

معرفی کالای فنی بزرگترین نمایندگی رونیکس در تهران

ضمانت اصالت و سلامت کالا

تضمین ۱۰۰% اصل بودن محصول یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه کالای فنی است. امروزه در سطح بازار، افراد سودجوی بسیاری مشغول به ساخت و فروش ابزارهای تقلبی و بی‌کیفیت هستند. این افراد معمولاً ابزار‌های تقلبی را بعنوان یک  کالای اصلی به فروش می‌رسانند و از نام و شهرت برندهای محبوب بازار سوء استفاده می‌کنند.

کالای فنی به واسطه سال‌ها تجربه، دو شعبه بزرگ و انبارهای آنها، این اطمینان را به شما می دهد که ابزار مورد نیاز خود را با تایید اصالت و سلامت فیزیکی دریافت خواهید نمود. ضمانت اصالت و سلامت سفارش تعهدی است که کالای فنی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، علاوه بر آن تمام شرکت های تولید کننده ابزار الات خود را با گارانتی معتبر ارائه می کنند که این گارانتی و ضمانت فقط از طریق نمایندگان رسمی و معتبر مانند کالای فنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

بهترین قیمت رونیکس

 همانطور که گفته شد کالای فنی به صورت رسمی، عنوان بزرگترین نمایندگی رونیکس در تهران را دارا است؛ بنابراین، بیشترین درصد تخفیف و همچنین موجودی کامل ابزارآلات رونیکس متعلق به فروشگاه کالا

قیمت فروش عمده ابزارآلات و بالاترین درصد تخفیف ابزارآلات رونیکس فقط مختص خرید عمده و یا ابزار فروشان نیست و تمام مشتریان کالای فنی می توانند از تخفیفات نمایندگی رونیکس استفاده کنند و ابزارآلات مورد نیاز خود را، حتی به صورت سفارش خورده و تکی با بالاترین درصد تخفیف نمایندگی رونیکس از کالای فنی خریداری نمایند.

معرفی کالای فنی بزرگترین نمایندگی رونیکس در تهران

تنوع بالای محصولات

کالای فنی یک مجموعه جامع و کاملی از ابزارآلات صنعتی و کارگاهی است. انواع ابزارهای برقی شارژی مانند دریل، فرز، انواع اره و … و همچنین ابزارهای بادی و بنزینی در کالای فنی موجود است. لازم به ذکر است که پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای دستی و کارگاهی را در کالای فنی می‌توانید پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین دسته بندی‌های کالای فنی که با قدرت و سرعت بالا در حال گسترش آن است، ابزارهای اندازه گیری دقیق یا ابزار دقیق است. ابزارهای اندازه گیری یکی از تخصصی‌ترین گروه‌های کالایی در حوزه ابزار است که کالای فنی، برجسته‌ترین برندها و محبوب‌ترین آن‌ها را با قیمتی مناسب و تخفیف‌های ویژه، در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشاوره تخصصی و رایگان

مطمئنا برای داشتن رضایت کافی در هنگام خرید یک محصول، اولین و مهم‌ترین مورد، داشتن یک انتخاب درست از میان مدل‌های مختلف است. فرقی نمی‌کند که ابزارتان ارزان قیمت باشد و یا با بهترین قیمت آن را خریده باشید؛ تا زمانی که شما یک انتخاب درست در هنگام خرید ابزار مورد نیازتان نداشته باشید، از خرید خود نیز رضایت نخواهید داشت. به همین منظور کالای فنی، در هر دو شعبه خود پرسنل مجرب و مشاورین متخصص در حوزه ابزار را استخدام و آموزش داده است تا در کنار تنوع کالایی و قیمت مناسب، مشاوره‌های رایگان نیز به مشتریان خود ارائه دهد و در نهایت یک خرید رضایت بخش و تجربه شیرین را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

 

نحوه خرید ابزارآلات از کالای فنی

جهت خرید انواع ابزارآلات رونیکس ، کرون، هیوندای و دیگر برندهای معتبر بازار ابزار ایران می توانید به هریک از فروشگاه های حضوری در تهران و یا به سایت فروشگاه کالای به نشانی www.kalayefani.com از هرکجای کشور مراجعه و ابزار مورد نیاز خود را خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

از این پس هرگاه نیاز به ابزار دارید کالای فنی  را به خاطر خواهید داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز