خبرگزاری کار ایران

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های دنیا از نظر دوربین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۶۴

ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با بهترین موبایل های دنیا از نظر کیفیت و عملکرد دوربین آشنا کنیم. همانطور که می دانید اگر به خواهیم به 15 الی 20 سال قبل برگردیم، متوجه می شویم که موبایل های هوشمند اصلا دوربین نداشتند و اگرهم داشته اند از نظر کیفیت بسیار ضعیف و افتضاح بوده اند. در گذشته افراد قبل از اینکه کیفیت دوربین موبایل های هوشمند بهتر شود، افراد باید از دوربین های عکس برداری استفاده می کردند.همراه ما باشید با برسی بیشتر بهترین موبایل های هوشمند از نظر دوربین.

خصوصیات عالی یک موبایل هوشمند با کیفیت دوربین بسیار عالی

موبایل های هوشمندی که از نظر دوربین و کیفیت بالایی برخوردارند، دارای خصوصیاتی در بررسی موبایل هست که ما قصد داریم شما افراد را با این خصوصیات بیشتر آشنا کنیم و شما افراد می توانید از این طریق تشخیص دهید که یک موبایل هوشمند با کیفیت دوربین بالا دارای چه خصوصیاتی می باشد.

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های دنیا از نظر دوربین

1: گشودگی لنز و اندازه دیافراگم

امروزه گوشی هایی که پرچمدار شرکت های بزرگی مثل سامسونگ، اپل، هواوی و..... هستند، از لنز های باز با دیافراگم پایین استفاده می کنند. به همین دلیل باعث شده تا خیلی از افراد گوشی های های مانند سامسونگ اس 20 اولترا که پرچمدار شرکت سامسونگ می باشد، را جز بهترین موبایل های هوشمند بدانند که نظر دوربین در جایگاه بسیار بالایی نیز قرار دارد.

2: تعداد مناسب پیکسل

حتی اگر یک گوشی تلفن قدیمی با پشتیبانی ویپ هم داشتیم، تعداد مناسب پیکسل بسیار مهم است و افراد می توانند از این طریق متوجه شوند که گوشی موبایل هوشمند از نظر دوربین چگونه می باشد و امروز خیلی از موبایل هوشمند تعداد پیکسل دوربین آن ها بین 12 تا 22 می باشد  و واقعا موبایل های با کیفیت بالایی می باشند و به خوبی از تصاویر عکس برداری می کنند.

3: صفحه نمایشگر بزرگ موبایل

صفحه نمایشگر موبایل هم یکی از نکاتی است که باید به آن توجه داشت زیرا موبایل های هوشمند که از نظر دوربین در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند، نیازمند صفحه نمایشگری هستند که بتواند به خوبی تمامی اجزای درون یک تصویر را به نمایش بگذارد که فرد در حین عکس برداری از محیط اطراف دید خوبی داشته باشد و باعث نشود تا حتی یک شی کوچک، عکس گرفته شده را کمی بی کیفیت کند.

4: عکسی RAW

یکی از دیگر از نکاتی که خیلی مهم است، وجود حالت عکاسی RAW است که شما افراد می توانید از طریق این عکسی را ثبت کنید که بتوانید ویرایش کنید و حتی اگر موبایل هوشمند شما دارای چنین حالتی باشد، می توان گفت که این حالت باعث می شود تا حتی عکس هایی که موبایل خود می گیرید، خیلی عالی و با کیفیت تر باشد و از این طریق هم می توانید کنترل بهتری برای عکس گرفتن داشته باشید.

5:لنز و قدرت زوم دوربین موبایل

یکی دیگر از نکات این است که دوربین دارای لنزی بسیار مناسب و با کیفیت باشد و همچنین دوربین موبایل دارای قدرت زومی باشد که بتواند به عکس برداری کمک کند . مثال موبایل های هوشمند اپل دارای قدرت زوم بالای هستند ولی یک نکت جالب این است که اگر با موبایل های هوشمند اپل در حین عکس برداری زوم کنید، کیفیت تصاویر پایین نمی آید بلکه در خیلی از موبایل های هوشمند چنین چیزی غیر ممکن است.

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های دنیا از نظر دوربین

6:پشتیبانی از کیفیت HDR

امروز اکثریت موبایل های هوشمد دارای این نوع حال و کیفیت هستند و این حالت اگر در حین فیلم برداری و عکس برداری روشن شود، باعث می شود تا دوربین تصاویر را که ثبت می کند با وضوح و کیفتی بالا تر به نمایش بگذارد شاید کمی حجم عکس ثبت شده زیاد باشد ولی باعث می شود تا عکس دارای کیفیتی خارق العاده باشد.

7:فیلم برداری با کیفیت بالا

در بررسی دوربین ها مشخص می شود امروزه اکثر موبایل های هوشمند دارای دوربین هایی هستند که در حین فیلم برداری با کیفیت 4K  و نسخه 60 فریم بر ثانیه هستند که می تواند فیلم را برای شما ضبط کند که از نظر کیفیت و وضوح تصاویر درون آن، بسیار عالی و کیفیت باشد.

8:وجود فیلم برداری سریع و یا فیلم برداری آهسته

این امکان بسیار جالب است که شما افراد می توانید خیلی تصاویر عالی ظبط کنید. مثال وقتی درحال ریختن آب درون یک لیوان هستید، اگر موبایل هوشمند شما دارای چنین فیلم برداری هست، به صورت حالت آهسته فیلم بگیرید و می توانید شاهد فیلم با حرکته آهسته باشید و با چشمان خود ببنید که چقدر فیلم جالب است.

9: وجود فوکوس با پاسخگویی شاتر

این امکانات باعث می شود تا شما افراد بتوانید عکس های خود را با کیفیت و سریع تر از هر زمان بگیرید حتی با کیفت بسیار مناسب و عالی . البته امروزه می توان این حالت را در موبایل های هوشمند زیادی به چشم دید.

10: وجود فلش دوتایی

شما در زمان فیلم برداری زمانی که فلش روشن است، وقتی در حال فیلم برداری از یک شی هستید و اگر شی نزدیک شود ، کمی کیفیت پایین می آید ولی اگر موبایل شما دارای دوتا فلش باشد، باعث می شود تا به هیچ عنوان اگر شی به شما هم نزدیک شود کیفیت دوربین پایین نیاید.

11: ضد آب بودن موبایل

ضد آب بودن موبایل این اختیار به شما می دهد تا بتوانید از این طریق در زیر آب ، عکس های با کیفیتی  و جالبی را بگیرید.

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های دنیا از نظر دوربین

در آخرین قسمت ما شما افراد را با 10 تا از بهترین موبایل های هوشمند که دارای دوربینی با کیفیت و قدرت بالایی دارند، آشنا می کنیم.

1: هواوی پی 50 پرو

دارای دوربین به ترتیب در اندازه های 50.64.40 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 13 مگاپیکسل.

2:آیفون 13

دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی؛ دوربین جلو 12 مگاپیکسل می باشد.

3:گوگل پیکسل 6 پرو

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.48.12 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 11 مگاپیکسل.

4:شیائومی می 11 اولترا

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.48 مگاپیکسل؛دوربین جلو 20 مگاپیکسل.

5:هواوی میت 40 پرو پلاس

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.20.8.12 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 13 مگاپیکسل.

6: آیفون 13 پرو مکس

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 13.13.12 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 12 مگاپیکسل.

7:هواوی میت 40 پرو

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.20.12 مگاپیکسل ؛ دوربین جلو 13 مگاپیکسل.

8: شیائومی می 10 اولترا

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 48.48.20.12 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 20 مگاپیکسل.

9:هواوی پی 40 پرو

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.40.12 مگاپیکسل؛دوربین جلو 32 مگاپیکسل.

10: اوپو فیند ایکس 3 پرو

دارای دوربین به ترتیب در اندازه 50.13.13 مگاپیکسل؛ دارای دوربین جلو 32 مگاپیکسل.

این ها فقط 10 تا از بهترین موبایل های هوشمند هستند که چنین کیفیتی دوربین دارند ولی موبایل هایی هستند که دارای چنین کیفیت هستند.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که ما فقط این برسی را به این منظور گذاشته ایم که شما افراد را با بهترین موبایل های هوشمند که از نظر دوربین در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند، آشنا کنیم. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز