خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی سئو پورفیض، روشی متفاوت برای علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۱۰

آیا می‌دانید که برای داشتن یک وب‌سایت موفق باید چه کارهایی انجام دهید؟! اگر به خوبی تحقیق کرده باشید، تاکنون متوجه شده‌اید که برای برند شدن و نگه‌داری از وب‌سایت خود باید دست به کار شوید و سئو را جدی‌تر از قبل دنبال کنید.

سئو روشی است که برای رویارویی با الگوریتم‌های ریز و درشت موتورهای جست‌وجو به وجود آمده است. از همین ابتدای امر باید خود را برای یک چالش بزرگ آماده کنید و به هیچ وجه تصور اینکه بدون آموزش و شرکت در دوره‌های معتبر سئو می‌توانید سایت خود یا دیگران مدیریت کنید را نداشته باشید.

دوره‌های سئو در طی چند سال اخیر معمولا به صورت گروهی و جمعی برگزار می‌شد، اینبار پورفیض متخصص سئو روش آموزش خصوصی سئو را انتخاب کرده است. دانش‌پذیر می‌تواند در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض ثبت‌نام کند و همه مباحث مهم را به تدریج آموزش ببیند.

جهت آشنایی بیشتر با روند و سرفصل‌های تدریس خصوصی سئو پورفیض، به این صفحه مراجعه کنید.

چگونه سئو یاد بگیریم؟

معمولا کسانی که در ابتدای مسیر هستند و به تازگی تصمیم دارند که سئوکار شوند یا ارتقایی روی رتبه سایت ایجاد کنند، یادگیری مباحث آن دشوار به نظر می‌رسد. ما به این دست از افراد حق می‌دهیم و به خوبی به این موضوع واقف هستیم که در این صنعت نیز اطلاعات اشتباه زیادی دیده می‌شود.

اما کافی است که فردی به دنیای فناوری اطلاعات علاقه‌مند باشد و از بودن در فضای آنلاین لذت ببرد، می‌تواند سئو را نیز یاد بگیرد. در اینجا این سوال مطرح است که چگونه می‌توان از دنیای بی‌انتهای سئو سر درآورد و اصلا از کجا باید شروع کرد؟!

برای شروع می‌توانید در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض شرکت کنید. اغلب اوقات در دوره‌های گروهی دانش‌پذیر با مجموعه‌ای از ابهامات مواجه می‌شود و شاید هم برخی نتوانند پاسخ همه سوال‌ها و مسایلی که در سایت خود یا دیگران با آن روبه‌رو می‌شوند را بیابند. شرایط در آموزش خصوصی متفاوت است و دانش‌پذیر می‌تواند به صورت عملی همه مراحل را اجرا و اشتباهات خود را کشف کند.

حال که کمی با این بخش مهم از بازاریابی آنلاین آشنا شدید، بیاید کمی بیشتر درباره سئو و روش‌های یادگیری آن بیاموزید.

با پورفیض دات کام اصول سئو را بیاموزید

اگر با اصول سئو آشنا نیستید، اینجاست که باید شروع کنید. به طور خاص، شما باید نحوه کار موتورهای جستجو و چهار بخش اصلی سئو را بدانید. بیایید سریعاً این موارد را بررسی و یک پاسخ مفید و کاربردی برای سوال سئو چیست مطرح کنیم.

دوست دارید  بدانید که سئو چیست و چه مراحلی دارد؟! سری به لینک قرار داده شده بزنید.

تدریس خصوصی سئو پورفیض، روشی متفاوت برای علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتال

 

موتورهای جستجو با یافتن محتوا و ذخیره آن در یک فهرست بزرگ کار می‌کنند. سپس از فرآیندهای پیچیده که به عنوان الگوریتم‌های جستجو نیز شناخته می‌شوند، برای رتبه‌بندی محتوا از فهرست هنگام جستجوی کاربر استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر، وقتی چیزی را در گوگل جستجو می‌کنید، کل وب را جستجو نخواهید کرد، بلکه فهرست گوگل را بررسی می‌کنید. این بدان معناست که اگر گوگل نتواند محتوای شما را پیدا و فهرست کند، شما نمی‌توانید در گوگل رتبه بگیرید، زیرا امکان دارد اصلا ایندکس نشده باشید.

آیا می‌دانید گوگل ایندکس صفحات سایت را توسط چه چیزهایی می‌سازد و دریافت می‌کند؟! دو منبع اصلی برای ایندکس شدن وجود دارد:

  • سایت مپ یا همان نقشه سایت؛ این در حقیقت فایلی است که همه صفحات سایت را از وبلاگ تا صفحات اصلی را فهرست می‌کند و پس از آن هم در اختیار موتورهای جست‌وجو قرار می‌دهد. اگر این فایل برای گوگل ارسال شود به مرور و با توجه به قوانین صفحات را ایندکس می‌کند. این کاری است که یک متخصص سئو انجام می‌دهد تا به گوگل بگوید که وب‌سایت همه این صفحات را دارد.
  • لینک‌هایی که در سایت و خارج آن ساخته و ارسال می‌شود؛ اکنون میلیاردها صفحه در گوکل فهرست شده و جای دارد. حال اگر یک لینک به سایت ارسال شود، خزنده‌های موتور جست‌وجو به گونه‌ای سازمان یافته‌اند که منبع آن را بررسی می‌کنند و به دنبال آن می‌روند.

جالب است بدانید که گوگل می‌تواند هر صفحه جدیدی که در وب‌سایت شما ساخته می‌شود را دنبال کند، آن هم از طریق صفحات برتر و مهم. اگر گوگل از قبل صفحه اصلی وبلاگ شما را در فهرست خود دارد، می‌توانید از آنجا به پست‌های وبلاگ تازه منتشر شده لینک داخلی بدهید. به این ترتیب گوگل به وسیله همان لینک ایجاد شده صفحه وبلاگ جدید را کشف می‌کند.

تحقیق کلمات کلیدی از مباحث مهم سئو

پیدا کردن کلمات کلیدی فرآیندی است که باید در سئو طی شود؛ زیرا این بخش است که کمک می‌کند آنچه مشتریان و کاربران به دنبالش هستند را بیابید. این بخش باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود، اگر در میان کلمات مورد جست‌وجوی کاربر نباشید، وب‌سایت شما هم کشف نخواهد شد.

از آنجایی که گوگل دقیقاً این اطلاعات را در دسترس قرار نمی‌دهد، بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی، استفاده از برخی ابزارهاست که در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض مفصل درباره آن به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود.

سئوی داخلی و اهمیت آن برای ماندگاری وب‌سایت

سئوی درون صفحه جایی است که شما محتوای صفحه خود را برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو بهینه می‌کنید. این به شدت حول درک آنچه کاربران می‌خواهند، می‌چرخد. این بخش را بسیاری فرآیندی برای بهینه‌سازی هدف جست‌وجو افراد می‌شناسند.

به عنوان مثال سئوی داخلی با انتشار محتوای مرتبط با نیاز کاربر، غیر مستقیم خواسته‌های آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و توجه کاربر را به خود جلب می‌کند.

متخصص سئو کیست و چرا صاحبان کسب و کار آنلاین به آن نیاز دارند؟

همه مراحلی که در بالا ذکر کردیم، تنها بخش کوچکی از کارهایی است که یک متخصص سئو باید انجام دهد. یک فرد متخصص باید بتواند به همه جوانب آشنایی و تسلط داشته باشد و به خوبی بتواند یک تیم را اداره کند. حالا اینکه دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد را در ادامه به صورت خلاصه بیان می‌کنیم.

  • مخاطبان هدف را با تحقیق کلمات کلیدی و رصد رقبا کشف می‌کنند.
  • برای مخاطبان و جلب توجه آن‌ها محتواهای بهینه ایجاد و در بخش‌های مختلف سایت انتشار می‌دهند.
  • برای کمپین‌های تبلیغاتی استراتژی می‌چینند و با توجه به اهداف کسب و کار، برای به اجرا در آوردن آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.
  • خطاها و اشتباهات سایت را از طریق ابزارهای سرچ کنسول گوگل می‌یابند و زمانی را برای برطرف کردن آن‌ها اختصاص می‌دهند.

آنگونه که متوجه شدیم متخصص و کارشناس سئو مداوم باید برای افزایش آگاهی خود تلاش کند و همواره اطلاعات خود را در این صنعت پویا آپدیت کند. به هر حال آن‌ها با دنیایی که هر لحظه در شرف پیشرفت است، سروکار دارد.

تدریس خصوصی سئو پورفیض، روشی متفاوت برای علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتال

حالا چرا مشاغل آنلاین به متخصص حرفه‌ای سئو نیاز دارند؟! دلایلی که به صورت جزیی بیان کرده‌ایم، عبارتند از:

  • سهم بزرگی از بازار متعلق به موتورهای جستجو است.
  • امروزه، بیشتر مصرف کنندگان قبل از اینکه برای خرید کالا یا خدمات به بیرون بروند، به دنبال بررسی آنلاین می‌گردند.
  • سئو نتایج ماندگار و اثبات شده را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند و ترافیک ارگانیک بیشتر به وجود می‌آورد؛ زیرا هر چقدر روی سئوی سایت بیشتر کار شود، در نتایج موتورهای جست‌وجو رتبه بهتری کسب می‌کند.

اگر به دنبال متخصص سئو پورفیض و آشنایی با کارهای او هستید، روی لینک کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز