خبرگزاری کار ایران

نهمین سالگرد شروع فعالیت اولین وبسایت مشاوره تلفنی و متنی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۵۳

به مناسبت نهمین سالگرد شروع فعالیت اولین وبسایت مشاوره تلفنی و متنی در کشور، سایت کلبه سلامتی که در ارائه سرویس‌های رایگان جذابی در حوزه:

  • مشاوره پزشکی تلفنی
  • مشاوره تلفنی روانشناسی
  • مشاوره متنی پزشکی
  • پرسش سوالات رایگان از پزشک عمومی و متخصص

یک مصاحبه با اقای صابر احمدی، مدیر وب سایت کلبه سلامتی، ترتیب داده‌ایم.

آیا واقعا خدمات کلبه سلامتی رایگان است؟

بله! متخصصین کلبه سلامتی شامل پزشک و روانشناس می‌شوند و خبر خوب اینکه هر کسی در هر جایی از دنیا که مشکلی در حوزه پزشکی و روانشناسی داشته باشد و قادر به فارسی صحبت کردن باشد، ما می‌توانیم برای رفع مشکلشان به آنها کمک کنیم. بدین صورت که قادر هستند در لحظه با مشاورین متخصص پزشکی و روانشناسی کلبه سلامتی بدون اینکه نیاز به پرداخت مبلغ و یا مراجعه به درگاه بانکی باشد، ارتباط مستقیمی برقرار کنند و مسائل و مشکلات موردنظر خود را با وی در میان بگذارد.

از سوی دیگر، افراد با توجه به اتفاقاتی ک برای آنها رخ می‌دهد، گاهی امکان دارد در لحظه نیازمند صحبت و مشورت با یک متخصص پزشکی یا روانشناسی باشند، بنابراین با توجه به نیازی که در جامعه احساس کرده‌ایم، این سیستم راه اندازی شده و نهایت تلاش خود را صرف ارائه راحت و آسان خدمات به مردم کرده‌ایم تا قادر باشیم به آنها در رفع دغدغه‌هایشان یاری برسانیم.

نهمین سالگرد شروع فعالیت اولین وبسایت مشاوره تلفنی و متنی در کشور

چه تعداد پزشک مشغول ارائه خدمات هستند؟

درحال حاضر بیشتر از 250 پزشک و 120 روانشناس با مجموعه کلبه سلامتی همکاری می‌کنند که خدمات مختلف در زمینه‌های متفاوت از قبیل مشاوره تلفنی و ویدیوئی پزشکی و روانشناسی را به تمامی فارسی زبانان و هموطنان عزیز ارائه می‌دهند که شاخص ترین آنها خدمات مشاوره زنان میباشد. بنابراین، با توجه به آماری که اشاره شد، اگر بخواهیم برای ارائه خدمات میان مجموعه کلبه سلامتی و سایر مجموعه‌هایی که خدمات پزشکی ارائه می‌کنند، مقایسه‌ای داشته باشیم، لازم می‌دانم که به این نکته اشاره کنم که در مجموعه کلبه سلامتی شما نیازی نیست از پزشک و یا روانشناس وقت بگیرید و در لیست انتظار باقی بمانید و فرایند‌هایی از این قبیل را طی کنید. بلکه تنها کافیست گوشی تلفن خود را بردارید و به راحتی با مشاوره پزشکی یا روانشناسی صحبت کنید.

در مجموعه ما همچنین نیاز نیست که مانند بسیاری از مجموعه‌هایی که خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند، با شماره ثابت با ما تماس بگیرید. زیرا تیم کلبه سلامتی این حقیقت را در نظر گرفته است که گاهی افراد امکان به صحبت کردن در خانه در کنار سایر اعضای خانواده را ندارند و یا گاهی تمایل ندارند که سایر افراد حاضر در خانواده از مشکل و یا مسئله مورد نظر آنها باخبر شوند. بنابراین، افراد به راحتی قادر هستند با گوشی همراه خود با ما تماس برقرار کنند.

نکته دیگری که در مورد کلبه سلامتی برجسته و خاص محسوب می‌شود، عدم پرداخت مبلغ مشاوره پزشکی و روانشناسی است. این بدان معناست که شما در هر لحظه که نیاز به مشورت با یک مشاوره را دارید با وی صحبت کنید. آخرین موردی که خیلی برای من جالب است و تمایل دارم خدمتتون عرض کنم، کاربرانی هستند که ساکن خارج از ایران هستند و با ما ارتباط برقرار می‌کنند. دسترسی به پزشک و یا روانشناس در کشورهایی مانند آمریکا و یا آلمان بسیار دشوار است و افرا برای برقراری ارتباط با این متخصصین گاهی لازم است ماه‌ها در انتظار باقی بمانند. علاوه بر این، هزینه خدمات پزشکی نیز در این کشورها بسیار سنگین است.

به همین خاطر، اشخاصی که فارسی زبان هستند و ساکن این دسته از کشورها هستند به راحتی با ما تماس می‌گیرند و خدمات مشاوره‌ای مورد نظر خود را دریافت می‌کنند و با توجه به رایگان بودن خدمات مجموعه کلبه سلامتی، نیازی به گذراندن فرایند دشوار پرداخت آنلاین نیستند. زیرا در ایران نیز برای برخی از اشخاص پرداخت آنلاین و استفاده از رمز پویا و فرایندهای مربوط به آن دشوار است، چه برسد به اشخاصی که ساکن ایران نیستند. با این وجود به راحتی قادراند در سیستم ما سرویس مورد نظر خود را دریافت کنند.

مسئله بعدی اینکه، خیلی از کشورهای فارسی زبان مانند افغانستان و تاجیکستان از مشتری‌های ما هستند و این دوستان عزیز فارسی زبان مشکلات پزشکی و روانشناسی خود رو با متخصصین ما مطرح می‌کنند.

آیا کیفیت خدمات را تضمین می‌کنید؟

در خصوص تضمین کیفیت اجازه دهید فرایند همکاری ما با درمانگران مجموعه را توضیح دهم. ما در مرحله اول آشنایی با تمامی متخصص‌هایی که در سیستم کلبه سلامتی کار می‌کنند، اسنادی از قبیل نظام پزشکی، نظام روانشناسی و مجوز‌های لازم جهت فعالیت در حوزه مورد نظر آنها را درخواست می‌کنیم و سپس به صورت دوره‌ای چک می‌کنیم که آیا مجوزهای این متخصصین همچنان فعال هست، تمدید شده یا خیر و بررسی می‌شود که ایا از نظر نظام پزشکی و نظام روانشناسی این افراد امکان و مجوز ارائه خدمات دارند یا خیر. همانطور که می‌دانید، این موارد الزام قانونی درمانگر جهت فعال بودن مجوز وی است.

با این حال، ما یک گام از الزامات جلوتر رفته‌ایم و نظارت کیفی را بر روی فعالیت‌های تمامی درمانگران و مشاورین خود اعمال می‌کنیم. به این صورت که آیا درمانگر (پزشک یا روانشناس) در ساعات و روزهایی که اعلام امادگی کرده است، تمام و کمال پاسخگو درخواست‌ها و نیازهای کاربران و بیماران عزیز بوده‌اند یا خیر.

آیا در مشاوره‌های ویدویی و تلفنی ک داشته‌اند، میزان رضایت مشتری قابل قبول است یا خیر؟ این ارزیابی بدین صورت انجام می‌شود که بعد از هر خدمتی که برای مشاوره صورت می‌گیرد، ما از کاربران می‌پرسیم که تا چه حد از خدماتی که دریافت کرده‌اند، رضایت دارند. این رضایت‌مندی در حوزه‌های مختلف از نظر زمان بندی و وقت و انرژی که روانشناس برای افراد گذاشته است و اینکه آیا فرد کیفیت لازم را از دانش و سلامت مشاوره موردنظر دریافت کرده است یا نه، سنجیده می‌شود.

در آخر، بعد از پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل، در صورتی که احساس کنیم یک مشاوره پزشکی یا روانشناسی میزان کیفیت لازم را برای ارائه خدمات ندارد و کاربران راضی نیستند، در مرحله اول سوپروایزر تیم به صورت شفاهی با این فرد صحبت می‌کند و از وی خواسته می‌شود تا مشکلات را برطرف کند. در مرحله بعد به صورت کتبی موارد لازم ابلاغ شده و در مرحله سوم ترک همکاری با ایشان صورت می‌گیرد. این بدین خاطر است که رضایت مشتری برای مجموعه کلبه سلامتی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و این اتفاق در سیستم ما نمی‌افتد که هر درمانگری با توجه به بینش و تمایلی که خود دارد برخورد کند و البته که از سمت مقابل حفظ حرمت و جایگاه درمانگرها و روانشناسان برای ما نیز بسیار حیاتی است و ما اجازه نمی‌دهیم که به درمانگران تیم کلبه سلامتی بی احترامی صورت بگیرد و یا شائن آنها که شائن بالای مدافعان سلامت هست مورد خدشه قرار بگیرد.

ایا به سوالات در درون سایت، پزشکان متخصص پاسخگو هستند؟

بله بعضی از مراجعین عزیز ما بنا به هر دلیلی یا علاقه‌مند نیستند و یا امکان مشاوره تلفنی را ندارند. به همین خاطر ما این امکان را در نظر گرفته‌ایم تا دوستان بتوانند سوال مورد نظر خود را از پزشکان روانشناس به صورت کتبی در سایت بپرسند و پزشکان روانشناس مجموعه به آنها کمک کنند تا مشکل موردنظرشان برطرف شده و به پاسخ سوالات خود برسند.

نهمین سالگرد شروع فعالیت اولین وبسایت مشاوره تلفنی و متنی در کشور

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز