خبرگزاری کار ایران

آموزش کاشت ناخن در کرونا + افزایش درآمدتان در سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۱۲

نیل آکادمی با ارائه بهترین تکنیک ها و آموزش کاشت ناخن در کرونا به شما یاد میدهد چگونه درآمد خود را افزایش دهید.

نیل آکادمی با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی توانسته با برگزاری دوره های آنلاین و حضوری آموزش کاشت ناخن در کرونا توسط خانم مونا خالصی خدمات خود را به هنرجویان ارائه دهد. برگزاری جلسات حضوری در ایام کرونا می تواند دشواری های زیادی به همراه داشته باشد. البته ما در نیل آکادمی این مشکلات را برای هنرجوهای خود تا حد زیادی برطرف کرده ایم. شما با یادگیری نه یک متد بلکه چندین متد روز کاشت ناخن در مجموعه نیل آکادمی می توانید توانایی بالایی به دست بیاورید.

توانایی کاشت مجموعه ای عالی از ناخن ها، شما را در موقعیتی برتر در زمینه شغلی یا کسب و کار خود قرار می دهد. با آموزش کاشت ناخن در کرونا می توانید به درآمد خوبی برسید و موقعیت شغلی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید فرآیند صحیح آموزش کاشت ناخن در کرونا را در نیل آکادمی به خوبی یاد بگیرید. برای شروع آموزش بیشتر مانیکور یا پدیکور با خیس کردن ناخن ها شروع می شود، سپس ناخن ها را پر کرده و شکل می دهند و با رنگ کردن آن ها به پایان می رسند.

همچنین ما نحوه ماساژ، نحوه استفاده از مرطوب‌کننده و نحوه کار بر روی کوتیکول‌ها و سایر خدمات را به شما آموزش می دهیم. مهم ترین اطلاعاتی که برای تبدیل شدن به یک ناخن کار خواهید آموخت، استانداردها، دستورالعمل ها و تکنیک های بهداشت و ایمنی است. شما باید در مورد ناخن های طبیعی و غیر طبیعی، از جمله نحوه کاهش خطر انتقال بیماری از مشتری به مشتری دیگر به خصوص در ایام کرونایی بیشتر بیاموزید. نیل آکادمی در یک دوره ابتدایی همه چیزهای ضروری را که باید به عنوان تکنسین ناخن کار یاد بگیرید، از جمله نحوه استفاده صحیح از ابزارهای مختلف، ماشین‌ها، دستگاه‌ها، مواد شیمیایی و سایر ابزارهای حرفه‌ای را به هنرجوهای خود آموزش می دهد.

آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در کرونا + افزایش درآمدتان در سال ۱۴۰۱

شما باید در مورد باکتری ها و اختلالات مختلفی که روی ناخن ها تأثیر می گذارند بدانید تا احتمال ابتلای مشتریان خود به قارچ، باکتری یا سایر مشکلات مانند ویروس کرونا را کاهش دهید. علاوه بر این، دستورالعمل‌های خاصی در ایام کرونا برای بخش های آموزشی وجود دارد که باید در بهداشت شخصی و ضدعفونی بخش خود رعایت کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه را ایمن نگه دارید. با توجه به اطلاعات مربوط به آموزش ناخن در نیل آکادمی، بهداشت و ایمنی بخشی ضروری از هر برنامه است، صرف نظر از اینکه مجوز و سایر الزامات بهداشتی باید رعایت شود. در حال حاضر هنر ناخن کاری تبدیل به یک گرایش محبوب شده است و آن را به یک مکمل سودآور تبدیل کرده است. اگرچه برخی از هنرها یک استعداد ذاتی هستند، اما هنوز باید تکنیک های خاصی را برای ایجاد بهترین هنر ناخن کاری یاد بگیرید.

 آموزش کاشت ناخن در کرونا

آموزش کاشت ناخن در کرونا کمی با آموزش های قبلی متفاوت است. شما باید در این دوران از خود و هنرجویان خود مراقبت کنید تا درگیر این ویروس نشوند. البته مهمترین کاری که شما باید بکنید این است که یک آکادمی معتبر برای یادگیری ناخن کاری پیدا کنید. آکادمی مورد نظر شما که باید به تمامی دستورالعمل های بهداشتی پایند باشد. اگر به دنبال چنین آکادمی هستید ما نیل آکادمی را به شما معرفی می کنیم. نیل آکادمی تخصص بالایی در این زمینه دارد. علاوه بر این نیل آکادمی راه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا را در هنگام کاشت ناخن به هنرجوهای خود آموزش می دهد. در کانال اینستاگرام نیل آکادمی نیز می توانید از تعداد زیادی آموزش آنلاین و رایگان کاشت ناخن استفاده کنید. 

یادگیری کاشت ناخن با کادر مجرب و حرفه ای

اگر فردی هستید که دوست دارید به صدها متخصص حرفه ای ناخن کار بپیوندید، باید در یک آکادمی حرفه ای ثبت نام کنید. اکثر سالن های آرایشی دوره‌های آموزشی را برای هنرجویان خود ارائه می‌دهند که بسیار ساده است؛ اما آکادمی های حرفه ای در این زمینه وجود دارند که به ارائه آموزش‌های انحصاری ناخن کاری اختصاص دارند. آکادمی حرفه ای به هنرجویان خود کلاس های تئوری و عملی ارائه می دهد. در واقع هدف آکادمی ناخن کاری ارائه بهترین مهارت ها برای تبدیل شدن به یک متخصص ناخن کار است.

نیل آکادمی آموزش کاشت ناخن در کرونا را به صورت پکیج های آنلاین آموزشی ارائه می دهد در این نوع دوره آموزشی در مورد بیماری هایی که پوست و ناخن ها را تحت تاثیر قرار می دهند و نحوه درمان آنها و نیز تصفر تا صد آموزش کاشت ناخن و کنیک های مختلف کاشت ناخن آموزش داده می شود.

کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در کرونا + افزایش درآمدتان در سال ۱۴۰۱

اکثر هنرجویان نمی دانند که ما در نیل آکادمی نه تنها آموزش کاشت ناخن های زیبا و صیقلی را ارائه می دهیم، بلکه یاد می دهیم که چگونه مشتریان شما ناخن هایی سالم داشته باشند و از آنها مراقبت کنند.

در دوره آموزش کاشت ناخن در کرونا، هنر جویان می تواند در مورد مسائل اسکلتی، ماکولا و پوست از ما  نکات طلایی را یاد بگیرند. آنها همچنین یاد می گیرند که چگونه با چنین مسائلی کنار بیایند تا به مشتریان خود در دستیابی به سلامت ناخن کمک کنند.

همچنین هنرجویان نیل آکادمی می توانند در طول دوره آموزشی با موارد زیر آشنا شوند:

  • ساختار ناخن
  • انواع کاشت ناخن مانند کاشت مادر، کاشت پلی ژل
  • کاور ناخن
  • لمینت ناخن
  • ژلیش ناخن
  • بیلدر ژل
  • آناتومی پا و دست
  • طراحی ناخن
  • برداشتن ناخن
  • تقویت ناخن
  • ناخن‌های مصنوعی

چگونه یک آکادمی کاشت ناخن را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به دنبال یک آموزشگاه یا آکادمی کاشت ناخن هستید به نکات زیادی باید توجه کنید. ابتدا مطمئن شوید که آموزشگاهی که انتخاب می کنید، دارای مربی حرفه ای  و کاربلد در دوره‌های آموزشی است. یک آکادمی خوب ترکیبی از کلاس‌های تئوری و درس‌های عملی در این زمینه را ارائه می‌کند. کلاس هایی که بر روی طراحی ناخن و خدمات اصلی کاشت ناخن تمرکز دارد. نیل آکادمی جایی است که شما انتظار دارید. این آکادمی بهترین دوره آموزش کاشت ناخن در کرونا را به هنرجوی خود ارائه می دهد. شما می توانید با کمترین تعرفه ممکن و به صورت حرفه ای کاشت ناخن را در نیل آکادمی توسط خانم مونا خالصی یاد بگیرید.

نیل آکادمی با رعایت تمامی دستورالعمل ها و تکنیک های بهداشتی به شما یاد می دهد که چگونه در ایام کرونا به فعالیت کاشت ناخن ادامه دهید. برای آگاهی از این موضوع می توانید با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز