خبرگزاری کار ایران

نوروز 1401 به پیشواز ماه رمضان با این سریال ها همراه باشید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۹۰

سالیان سال با فرارسیدن سال جدید تلویزیون ایران چشم انداز جدیدی را به روی بینندگان می گشاید.امسال نیز علاوه بر نوروز 1401 به پیشواز ماه رمضان 1401 (از تاریخ 14 فروردین) نیز میرویم. پس همزمان با سریال های نوروزی،سریال های منتخب ویژه ماه مهمانی خدا را نیز خواهیم داشت.

علاوه بر مجموعه های نوروزی،مجموعه های این ماه مبارک نیز بسیار دیدنی و سرگرم کننده خواهند بود.همه ساله سریال هایی که برای این ایام آماده میشوند به گونه ای هستند که اوقات شیرین و به یاد ماندنی را برای مخاطبین به همراه داشته باشند.

از جمله آثاری که در گذشته میهمان خانه مردم بودند میتوان به:مرد هزار چهره ،مجموعه پر مخاطب پایتخت (سریال های نوروزی) و او یک فرشته بود،خانه به دوش،میوه ممنوعه (سریال های منتخب ماه رمضان های گذشته) نیز اشاره نمود.در ادامه مجموعه های منتخب سال 1401 را به شما معرفی خواهیم کرد.

مجموعه دیدنی « ساعت 11»

سریالی با نام موقت ساعت 11 برای ماه رمضان و سال جدید در حال فیلم برداری میباشد. این مجموعه به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی پرویز امیری در حال آماده سازی میباشد.مضامین و موضوعاتی که این اثر به خود اختصاص داده است راجع به مسائل دفاع مقدس، مذهب و انقلاب میباشد. به طور کلی این سریال موضوعات ماه رمضانی تا عید فطر را به تصویر میکشد برای همین در این ماه و در محوریت سال جدید پخش خواهد شد.اطلاعاتی که در مورد بازیگران این مجموعه در دسترس است فعلا به نیلوفر شهیدی اشاره میکند که نقش یک متخصص پیوند اعضا را بازی میکند.بخشی از داستان این اثر راجع به راننده تاکسی و تجربه زندگی او است.

آثار سیروس حسن پور : چوپان دروغ گو 1384،دهقان فداکار 1380، غاز مهاجر 1378 (کارگردان)؛ چریکه کارا 1357،گروگان 1353و قیامت عشق 1352 (بازیگر) را در کارنامه خود ثبت کرده است. که به راحتی با یک جستجوی ساده میتوانید اقدام به دانلود رایگان فیلم نمایید.

نیلوفر شهیدی متولد 1360 هنرپیشه اهل ایران میباشد.او فرزند اسفندیار شهیدی فیلمبردار سابق سینما و تلویزیون میباشد و دو برادر دارد.اولین تجربه هنری وی در سال 88 با بازی در فیلم «رویا» رقم خورده است.از دیگر آثار به هنرنمایی او میتوان به: یک روز به خصوص (سال 94)،سریال سایه بان،سریال زمستان گرم و گاندو و همچنین مرضیه اشاره نمود.او در سال 98 با امیر همتی فراز ازدواج کرده است.

نوروز 1401 به پیشواز ماه رمضان با این سریال ها همراه باشید!

سریال در حال ساخت «خداداد »

سریالی که قرار است از شبکه دو تلویزیون ایران پخش شود.این سریال یک مجموعه کمدی است که در 13 قسمت تهیه خواهد شد.کارگردان این اثر کمدی علی غفاری (کارگردان مجموعه بچه مهندس) میباشد و به تهیه کنندگی سعید سعدی در حال ساخت میباشد.امروزه فقر در کشور بیش از هر مسئله دیگری زندگی مردم را به چالش کشیده است. از یک طرف جوانانی که با مدارک عالیه تحصیلی جایگاه مناسبی در کشور ندارند و از طرفی پدرانی که سرمایه کافی برای راه اندازی شغلی مناسب فرزندانشان در دست ندارند و به وضوح دیده میشود چه بسیار افرادی که بدون داشتن پیشینه تحصیلی و حتی سابقه کاری مناسب در ارگان هایی ویژه به کار گرفته شده اند.

علی غفاری کارگردان این مجموعه در آثاری چون:دوشیزه،انفجار در اتاق عمل و حماسه مجنون به عنوان  دستیار کارگردان عمل کرده است در مقابل در آثاری نظیر: تک تیرانداز 1399،بچه مهندس 1 و 2 و 3،شاهرگ (1376) و ابو زینب (1393) به عنوان کارگردان وارد عرصه شده است.

داستان این مجموعه بخشی از مشکلات مالی مردم را در نقاط مختلف کشور رونمایی میکند مردمی که به شدت در حال تلاش برای گذراندن زندگی خود میباشند در واقع زندگی روزمره آنها را به گونه ای طنز آمیز به تصویر میکشد.در شعار معروف این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!». میشود گفت احتمالا داستان این سریال با بخش کوچکی از زندگی مردم در زمانی خاص آشنا میباشد.اکثر افراد در زندگی خویش حداقل یک بار طعم فقر و بی پولی را چشیده اند.

از آنجایی که این سریال به گونه ای طنزگونه و شیرین از خود رونمایی کرده است انتظار میرود بینندگان بسیاری را به سمت خود جلب کند و از طرفی به دلیل به تصویر کشیدن یکی از واقعیت های موجود در جامعه حس همدردی،صداقت و همدلی را با بینندگان به اشتراک خواهد گذاشت.از جمله بازیگران این اثر میتوان به:علی صبوری،رضا ناجی،سارا باقری و سوسن پرور اشاره نمود.علی صبوری کمدینی که مدت ها پیش در اینستا فعالیت میکرد و از لحاظ ظاهری بسیار به رضا عطاران نیز شبیه میباشد او به واسطه مسابقه خنداننده شو به شهرت رسید و در فیلم هایی نظیر: آخرخط و بوتیمار هنرنمایی کرده است.

رضا ناجی بازیگر مجموعه زیبا و محبوب نهنگ عنبر،زاده 5 دی ماه 1321 میباشد.او نخستین بازیگر ایرانی بود که خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد را از پنجاه و هشتمین جشنواره بی المللی فیلم برلین نصیب خود کرده است.سارا باقری بازیگر اهل شمال کشور میباشد که در سریال جدید افرا هنرنمایی کرده است.سوسن پرور بازیگر اراکی و کمدین کشور که از قدیم تاکنون شناخته شده میباشد و در آثار بی نظیری همچون:بوتاکس (جایزه بهترین بازیگر نقش زن از جشنواره بی المللی فیلم پکن و تورینو سینه فست)،خنده بازار و طهران قدیم نقش آفرینی کرده است.

 

سریال «دردسرهای شیرین» که از شبکه پنج منتشر خواهد شد

سریالی با هنرنمایی بازیگران سینما ایران به نام های: پوریا پورسرخ ،مریم مومن، افسانه بایگان ،پاشا جمالی و سمیرا حسینی در ماه رمضان 1401 پخش خواهد شد.ژانر این مجموعه زیبا کمدی-اجتماعی میباشد. این اثر داستان زندگی زوجی جوان را به تصویر میکشد که در زندگی خود با چالش ها و مشکلاتی بزرگ دست و پنجه نرم میکنند.پوریا پورسرخ بازیگر زاده 4 تیر 1356 و اهل تهران نیز میباشد.اولین اثر هنری وی بازی در مجموعه فرار بزرگ است از دیگر آثار هنری وی میتوان به: روز سوم (بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر)،تک خال و مجموعه کمدی و پرمخاطب پایتخت اشاره کرد.

مریم مومن زاده 6 مرداد 1377شهر اردبیل میباشد.او در سال 96 برای اولین بار در مجموعه ی زیبا «بانو عمارت» نقش آفرینی کرده است.او میگوید از بچگی و از 5 سالگی عاشق بازیگری نیز بوده است.افسانه بایگان ستاره پرسابقه و دوست داشتنی ایرانی که در 15 سالگی در مسابقه دختر شایسته ایران،مقام دوم را نصیب خود کرده است.همسر او مصطفی شایسته کارگردان و تهیه کننده اهل ایران نیز میباشد.از جمله آثاری که به هنرنمایی افسانه درآمده اند میتوان به: 50 کیلو آلبالو،سوپر استار و خواهران غریب(نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نهمین جشنواره فیلم فجر) اشاره نمود.

او به گفته خود از آنجایی که در حیطه خدمت گذاری به مردم علاقه مند بوده است در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 1392 شرکت کرد اما رد صلاحیت شد.او علاوه بر بازیگری طراح صحنه و لباس هم (فیلم شکوه بازگشت) بوده است.پاشا جمالی که از سال 1358 تاکنون نیز مشغول فعالیت میباشد وی متولد 31 خرداد 1370 در رشت است.او در سریال پرمخاطب شهرزاد در نقش اصغری هنرنمایی کردو باعث شهرت خود شد.از جمله مجموعه های دیگری که در آنها نقش آفرین کرده است شامل: کلاه قرمزی (به عنوان دستیار)،نون خ به کارگردانی سعید اقاخانی و جیران میباشد.

سمیرا حسینی متولد آبان 1363 میباشد او نیز به جز بازیگری در زمینه هایی دیگر نظیر کارگردانی و فیلم نامه نویسی مشغول فعالیت میباشد. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد و همیشه در مدرسه در راس فعالان این مجموعه قرار داشت.

یک نکته که باید توجه داشته باشید برای دانلود سریال و فیلم های ایرانی میتوانید با یک سرچ ساده در گوگل به راحتی سایت های قانونی را پیداکنید و از تماشای آثار لدت ببرید.

 

فصل سوم مجموعه دیدنی «زیرخاکی»

این مجموعه به کارگردانی جلیل سامان برای نوروز 1401 در حال آماده سازی میباشد.دو سری قبلی این اثر نیز مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.از جمله بازیگران این سریال: پژمان جمشیدی،نادر فلاح،ژاله صامتی و گیتی قاسمی نیز هستند.داستان این مجموعه درمورد مردی میباشد که در عین بی خبری از رخدادها و تحولات پیش آمده در ایران، درگیر مسائلی نظیر:همکاری با برادرش در تعمیر موشک ارتش،پخش اعلامیه ای علیه شاه و دستگیر شدن بابت آن،میشود.در واقع او به دنبال گنج و زیرخاکی نیز میباشد.

جلیل سامان کارگردان،تهیه کننده و فیلم نامه نویس ایرانی متولد 22 مهرماه 1348 نیز میباشد.او به خاطر کارگردانی سه مجموعه تاریخیه:پروانه (1391)،نفس (1396) و ارمغان تاریکی (1389) به شهرت خود دست پیدا کرده.

در مورد بازیگران این مجموعه میتوان گفت:پژمان جمشیدی که به تازگی ستاره کمدین سینما ایران شده است و با هنرنمایی در آثار خود (مخصوصا به همراهی سام درخشانی) کارنامه هنری خویش را درخشان کرده است.نادر فلاح بازیگر و کراگردان دهه پنجاه نیز میباشد.او دارای لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه ازاد و فوق لیسانس کارگردانی نمایش از همین دانشکده میباشد.از جمله آثار درخشان به هنرنمایی وی میتوان:فیلم سد معبر (نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد)،چند متر مکعب عشق و مجموعه تلویزیونی زمین گرم را نام برد.

ژاله صامتی زاده 14 فروردین 1341 در تهران میباشد او بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی به کارگزدانی جناب نادر مقدس است.از جمله سایر مجموعه های معرفی شده با حضور وی شامل:خفاش،فراز مرگبار و تگزاس 2 میباشند.گیتی قاسمی بازیگر اهل ایران که از سال 1375 تاکنون به فعالیت هنری خود ادامه داده است.او در آثاری نظیر:کلمبوس به کارگزدانی هاتف علیمردانی،سد معبر و مجموعه تلویزیونی پایتخت1 نقش آفرینی کرد است.

مجموعه اول زیرخاکی در رمضان 1399 به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان پخش شد.مجموعه دوم نیز از 7 خرداد سال 1400 شروع به پخش کرد.در این سریال شاهد آموزش نحوه استفاده از دستگاه آپولو (دستگاهی برای شکنجه در زندان های ساواک در دوران پهلوی بود که به گفته آنان یکی از مدرن ترین شیوه های شنجه بوده است) بر روی پژمان جمشیدی بازیگر این مجموعه خواهیم بود.

نوروز 1401 به پیشواز ماه رمضان با این سریال ها همراه باشید!

فصل سوم سریال ساخت ایران

سریال دیدنی ساخت ایران هم اکنون در مراحل آخر تولید خود به سر می برد. در فصل های اول و دوم این سریال محمدرضا گلزار و امین حیایی نقش های اصلی این مجموعه شبکه نمایش خانگی را بر عهده داشتند اما فصل 3 ساخت ایران با غیبت آقای گلزار همراه است و نقش مکمل آقای حیایی را مجید صالحی بر عهده دارد. برای قسمت اول ساخت ایران 3 می توانید به سایت هیوا مووی مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز