خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین نمایندگی انواع دستگاه تسمه‌کش در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۲۴۰

معمولا قیمت دستگاه تسمه کش در بازار متمایز است. چنانچه شما تمایل به خرید یکی از انواع از این سیستم تمام خودکار را دارید قطعا بایستی هزینه بیشتری صرف کنید و چنانچه قصد دارید سیستم های بادی یا نیمه خودکار تهیه کنید که هزینه های شما کاهش یابد این سیستم هایی که از آنها اسم برده شد در بازار با نرخ های متمایزی به فروش می رسند.

برای خرید این سیستم ها می توانید به نمایندگی های تجهیزات صنعتی در تهران مراجعه کنید و بهترین لوازم را خریداری نمایید. در هر شهری بازار هایی موجود هستند که نمایندگی های آن تجهیزات صنعتی را به فروش می رسانند. بهتر است خرید خود را از نمایندگی های تسمه کش با سطح کیفی عالی که جنس خود را ضمانت می کنند انجام دهید. جنس این مراکز فروش از هر نظری تضمین و بعضی از آنها دارای خدمات پس از فروش می باشند. امکان دارد این نمایندگی ها فروش آنلاین هم دارند و به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 دستگاه تسمه کش چیست؟

دستگاه تسمه کش یک وسیله جهت بسته بندی مطمئن و بی خطر جهت محصولات متنوع است تا امکان صدمه به اجسام را در زمان نقل و انتقال آنها به کمترین حد ممکن برساند که آن را در بازار به اسم سیستم تسمه زن می شناسند.

در صورت توجه نکردن به بسته بندی درست و اصولی امکان ضرر و زیان مالی و حتی جانی به حرفه شما خیلی زیاد می شود، بدین علت در حال حاضر یکی از معضلات عمده در انواع صنف ها، شیوه بسته بندی محصولات است که با وجود عملکرد موثر و سودمند سیستم تسمه کش این نگرانی و دلهره رفع شده است.

سیستم ها به صورت وسیعی در صنایع چوب، فلز، غذایی و... بکار برده می شوند. شما مالکین مشاغل متنوع با ملاحظه به گنجایش، سایز، وزن، فرم ظاهری و خصوصیات خاص محصول و احتیاجات خود می توانید سیستم هماهنگ با کار خود را خریداری نمایید.

دستگاه تسمه کش اقسام متنوعی دارد که در بسته بندی محصولات با اندازه و فرم متمایز کاربرد دارند و نحوه کار این سیستم با ملاحظه به نیروی بکار برده شده و جنس تسمه متمایز است و اصول مختص به خود را دارند.

این دستگاه ها در مجموع به دو گروه عمده پرتابل و میزی طبقه بندی می شوند و از لحاظ نیرویی که جهت راه اندازه احتیاج دارند به تسمه کش بادی، دستی، شارژی و برقی نیز تقسیم می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش

در مجموع اقسام دستگاه تسمه کش چه از مدل خودکار که به نیروی کار در آنها احتیاجی ندارد و چه از مدل دستی یا همان نیمه خودکار که به یک متصدی و نیروی انسانی بر روی آنها احتیاج دارد، بکارگیری از این سیستم ها سبب افزایش خیلی زیاد و قابل ملاحظه ای در حیطه سرعت و افزایش مقدار و شمار بسته بندی های تسمه کشی های می شود.

 دستگاه تسمه کش در امتداد افزایش کارکرد و نیاز نداشتن به نیروهای انسانی بسیار و بکارگیری از این نیرو ها در محل و مسئولیت دیگر اثربخشی بسیاری دارد. به گونه ای بکارگیری از این سیستم ها مقدار سود شما و کارکرد کلی بسته بندی ها و موسسه شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد.

از عمده ترین مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش نداشتن به استراحت و قابلیت بکارگیری از این سیستم در همه طول روز می باشد. کاهش نقص و صدمات بسته بندی و خسارت های ناشی از آن هم بایستی در حیطه مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش به حساب آیند.

آشنایی با تسمه کش برقی

یکی از انواع دستگاه تسمه کش، تسمه کش برقی می باشد. این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است به وسیله نیروی برق عمل تسمه کشی را انجام می دهد. این نوع دستگاه زیر مجموعه تسمه کش های میزی می باشد و در بسته بندی توسط این سیستم ها، تسمه هایی از نوع پلاستیک (تسمه PET, تسمه PP) احتیاج می باشد.

تسمه کش برقی به ۳ دسته متنوع نظیر تسمه کش نیمه اتوماتیک، تسمه کش اتوماتیک و تسمه کش تمام اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

هر آنچه باید در خصوص تسمه کش شارژی دانست

تسمه کش شارژی از دیگر انواع دستگاه تسمه کش می باشد و جزء سیستم های پرتابل و حمل شدنی می باشند و به دلیل کم وزن بودن، متصدی به آسانی می تواند آن را از جایی بجای دیگر حمل کند. جهت تسمه کشی و بسته بندی محصولات با این نوع تسمه کش به تسمه پلاستیکی احتیاج است.

همه اقدامات و امور مربوط به بسته بندی محصول نظیر کشش و جوش تسمه و بریدن تسمه زائد کاملا به شکل خودکار صورت می گیرد و این مسئله سبب تسهیل کار با این سیستم شده و حتی در بالا بردن سرعت پروسه تسمه کشی می تواند اثربخشی زیادی داشته باشد.

قدرت کشش تسمه کش شارژی با توجه به کنترل پنل دیجیتالی که دارد می توان آن را به راحتی تنظیم کرد بنابراین به منزله یک تسمه کش نیرومند و منعطف پذیر در صنعت بسته بندی معروف شده است.

یکی از عمده ترین مزایای این تسمه کش این است شما می توانید در محل هایی که قابلیت فراهم سازی ابزار آلات وجود ندارد آن را بکار برد و در صورت نبود برق هیچ نوع محدودیتی جهت ادامه کار وجود نداشته باشد.

این سیستم توانایی انجام تسمه کشی در بخش های تخت و گرد را دارد در این صورت شما می توانید جهت بسته بندی باکس های بزرگ و پالت، سنگ، چوب، کاغذ و.‌، از این نوع سیستم استفاده کنید. تمامی این خصوصیات سبب می شود تا بتوان تسمه کش شارژی را به منزله یکی از پرکاربردترین سیستم ها در صنایع متنوع به حساب آورد.

نحوه کار با دستگاه تسمه کش بادی

کار با تسمه کش بادی بدین صورت است که هوای متراکم شده، پیستون را داخل سیلندر فشار می دهد، بخش فوقانی میله متحرک و نوار لرزش با پین حلقوی بهم وصل شده است، در این صورت نوار لرزش در زمان پایین آمدن بخش بسته شده تسمه بسته بندی را فشار می دهد.

در محور نوار لرزش حفره بیضی موجود است. این حفره به موتور پنوماتیک وصل شده است. این موتور با سرعت زیاد به گردش در می آید در این صورت نوار لرزش گردش سریع معکوس را انجام می دهد. بخش تحتانی تسمه بسته بندی ثابت شده و بخش فوقانی آن به وسیله ویبراتور به علت اصطکاک زیاد هدایت می شود بدین جهت بخش بسته شده تسمه بسته بندی به علت حرارت ناشی از اصطکاک، ذوب می شود. زمانی که زمان سنج ارتعاش به زمان مشخص شده می رسد لرزش متوقف شده و پیوند کامل می شود.

قیمت دستگاه تسمه کش

یکی از عوامل موثر در زمان انتخاب دستگاه تسمه کش قیمت آن می باشد. برای آگاهی از قیمت دستگاه تسمه کش تنها لازم است با شماره هایی که در سایت http://tspack.ir درج شده است تماس حاصل نمایید. به جز این سیستم شما می توانید انواع مختلف سیستم های دیگر نظیر سیستم دوخت، سیستم تاریخ‌زن و... را با نازلترین قیمت از این سایت خریداری نمایید. توجه نمایید که قیمت انواع تسمه کش با هم فرق دارند و این قیمت بر اساس توانایی هایی است که در آن دستگاه تعریف شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز