خبرگزاری کار ایران

جدیدترین تکنولوژی یکپارچه جهان املاک

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۱۸

در مصاحبه با آقای امیر همایون کاشانی کیا نماینده رسمی شرکت ارتباطات هوشمند بریتانیا  “Smart Nexus”در ارتباط با جدیدترین تکنولوژی یکپارچه املاک، مشاورین و دلالی ملکی در سطح دنیا گفتگویی به عمل آمد که در ادامه مشروح آن را می خوانید:

 پیرو همایش ۱۴ اسفند در ارتباط با ارائه برنامه Iran Zillow، ایشان از قابلیت های این سامانه که همچون پلتفرم اسنپ یا اوبر می‌تواند با رویکرد جدید، صنعت املاک و مستغلات را در سراسر عالم متحول کند جزئیاتی از این برنامه را اعلام کردند.

 از جمله این قابلیت ها، سایت، اپلیکیشن قابل نصب بر روی آندروید و ios، فایلینگ مستقل، رسانه آنلاین، سی آر ام، باشگاه‌مشتریان، تطبیق نیاز متقاضی با فایلهای موجود، اتوماسیون و فایلینگ، آموزش خودکار مشاورین مبتدی و در نهایت اتصال هر سامانه، به صورت "بلوکی مستقل" شامل صدها مشاور، دفترخانه، ثبت و اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی های متقاضیان و مالکین با تکنولوژی بلاک چین و کدهای صحه گذاری و تصدیق، می باشد که به کلیه آژانسهای املاک در سراسر جهان متصل و امکان تبادل فایل و مشتری را می دهد.

 از بزرگ‌ترین ویژگی این پلتفرم صیانت از حقوق خریدار و فروشنده در رابطه با کمیسیون و همچنین صحت و اصالت ثبت معاملات را می توان ذکر نمود.

علاقمندان شرکت در همایش معرفی این برنامه میتوانند با شماره تلفن 88024290 تماس حاصل نمایند یا به سایت آکادمی کاشانی کیامراجعه کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز