خبرگزاری کار ایران

ابزارکده فروشگاه اینترنتی متعلقات تهویه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳۱۶

ابزارآلات از دسته محصولاتی می باشد که تنوع فراوانی در مدل و برند داراست که این موضوع باعث می شود که انتخاب سخت و پیچیده و زمان گیر شود. از این رو خرید آنلاین از ابزارکده به شما کمک می کند تا محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب خود را به نحو احسنت انجام دهید .

ابزارکده سعی نموده که تمام محصولات روز دنیا را موجود کرده و با بهترین کیفیت ، قیمت و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه نماید . کادر جوان و مجرب ابزار کده بصورت شبانه آماده مشاوره به مشتریان و کارفرمایان میباشد. ما همیشه براین باوریم که فروش پایان کار نیست و آغاز تعهدات ما به شما میباشد .

محصولات تهویه مطبوع در ابزار کده :

داخل ابزارکده شما میتوانید محصولات تهویه مطبوع اعم از دریچه های پلاستیکی ، آهنی و آلومینیومی و همچنین کانال های فلکسیبل ، عایق های الاستومری و تمامی متعلقات تهویه را با برند های مختلف تهیه نمایید که این محصولات به صورت کامل و با تنوع در کمتر فروشگاه اینترنتی موجود می باشند .

تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی ابزار کده :

ابزارکده همواره سعی میکند که محصولات تولید داخل را به فروش برساند و از تولید داخلی و ملی حمایت کامل را داشته باشد . ما در ابزارکده به تمامی سوالات و انتقادات شما عزیزان رسیدگی میکنیم . میتوانیم به این نکته اشاره نماییم که برخی از محصولاتی که درفروشگاه ما موجود می باشند را نیز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز ندارد .

برخی از محصولات و خدمات :

ابزارکده فروشگاه اینترنتی متعلقات تهویه

کانال فلکسیبل را میتوان جایگزین مناسبی برای کانال گالوانیزه دانست . این کانال ها به صورت عایقدار و بدون عایق تولید و به فروش می رسند . این کانال های تماما تولید داخلی می باشند .

عایق های الاستومری از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند . این عایق ها با برند های مختلفی وجود دارند که برخی ایرانی و برخی وارداتی می باشند . به صورت ساده ، چسب دار و به همراه روکش آلومینیومی نیز به فروش می رسند . این عایق در 2 مدل رولی و لوله ای در صخامت های مختلفی نیز موجود هستند .

بست های گازی  که نام های مختلفی چون بست فلکسیبل نیز دارند درمدل های ایرانی ، ترکیه ای ، چینی و تایوانی موجود می باشند و در ضخامت های 9 و 14 میل و در سایزهای 3 اینچ تا 12 اینچ قابل عرضه هستند .

های بازدید تاسیسات در مدل های پلاستیکی و آلومینیومی در سایز های استاندارد تولید و قابل عرضه می باشند . دریچه های گرد سقفی و مشبک نیز بصورت پلاستیکی و آلومینیومی در قطرهای مختلف تولید می شوند . رنگ دریچه های آلومینیومی به صورت کوره ای الکترواستاتیک می باشد . وجنس دریچه های پلاستیکی از مواد درجه یک ABS می باشند .

اغلب محصولات شامل گارانتی می باشند . در صورتی اثبات شود محصول دچار نقص و ایراد می باشد هزینه مرجوع کردن و ارسال مجدد برعهده ابزار کده میباشد و مشتریان عزیز هیچ هزینه اضافه ای تقبل نمیکنند .

نحوه ارسال محصولات  www.abzarkade.org از طریق پست ، تیپاکس و باربری برای تمامی استان های ایران و برای شهر تهران می توان از طریق پیک موتوری اسنپ و الوپیک اقدام نمود که ما در تلاش هستیم که شما مشتریان عزیز کمترین هزینه را برای دریافت محصولات پرداخت نمایید. زمان ارسال محصولات پس از ثبت سفارش 1-2 روز کاری با توجه به نوع محصول انتخابی متغییر می باشد که همواره از صبر و شکیبایی شما عزیزان قدردانی داریم .

ما به کمک شما مشتریان عزیز سعی میکنیم پله های موفقیت را یکی یکی پشت سر بگذاریم و روز به روز محصولات بیشتری در داخل فروشگاه قرار دهیم و از این بابت نیز تبدیل به کامل ترین فروشگاه اینترنتی کلیه محصولات ابزارآلات بشویم .

پیج اینستاگرام فروشگاه ابزارکده همواره شامل کد تخفیف های متفاوتی می باشد که شما میتوانید با دنبال کردن آن از آخرین محصولات و مطالب آموزشی استفاده کامل ببرید . آدرس پیج https://www.instagram.com/abzarkade_org/ می باشد.

ابزارکده فروشگاه اینترنتی متعلقات تهویه

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز