خبرگزاری کار ایران

تندیس ملی مدیریت منابع انسانی به انتخاب الکترونیک رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۸۱

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به عنوان اولین شرکت از صنعت لوازم خانگی مفتخر به کسب تندیس ملی مدیریت منابع انسانی در پنجمین دوره جایزه ملی 34 هزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی چهارشنبه _20 بهمن‌ماه_ با حضور بیش از 247 شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی ایرانی در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و در نهایت 44 شرکت برتر موفق به کسب تندیس در سطوح مختلف این جایزه ملی شدند.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز که پس از بازطراحی فرآیندهای حوزه منابع انسانی براساس استاندارد 34 هزار، تکمیل اظهارنامه و همچنین ارزیابی‌ها و جلسات کانونی با کارکنان که توسط تیم ممیزی این استاندارد در سال جاری صورت پذیرفت توانست در اولین دوره حضور خود در این جایزه ملی موفق به دریافت تندیس ملی مدیریت منابع انسانی شود.

اطلاعات ارائه شده از سوی دبیرخانه این جایزه ملی نشان می‌دهد، تقسیم‌بندی امتیازات در استاندارد 34 هزار مدیریت منابع انسانی، به گونه‌ای است که 20 هزار امتیاز از آن به سطوح بلوغ فرآیندی و 14 هزار امتیاز از آن نیز به بررسی نتایج و نگرش های کارکنان در خصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی از جمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت، سلامت و بهداشت روانشناختی، اعتیاد به کار و … تعلق دارد.

این جایزه ملی که طی پنج دوره ارزیابی شرکت ها به سازمان‌های برتر در زمینه مدیریت منابع انسانی اهدا می‌شود، مهمترین رویداد مدیریت منابع انسانی و اصلی‌ترین معیار برای سنجش و بهبود فرآیندهای این حوزه است که طی چند سال گذشته، تنها تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی موفق به دریافت تندیس آن شده اند.

سیدحسین میرباقری، معاون سرمایه‌های انسانی انتخاب الکترونیک در این زمینه اظهار کرد: تمرکز بر رشد و تعالی کارکنان و همچنین توسعه مستمر حلقه سرمایه‌های انسانی در زنجیره ارزش انتخاب الکترونیک که گسترده‌ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا محسوب می‌شود یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت منابع انسانی در این گروه صنعتی است.

وی افزود: حرکت بر اساس رویکردهای پیشنهادی استاندارد این جایزه، بخشی از چالش‌های مدیریتی و استراتژیک موجود در معاونت سرمایه‌های انسانی انتخاب الکترونیک را حل کرده و کسب این تندیس، برگ زرین جدیدی در کارنامه افتخارات انتخاب الکترونیک است.

میرباقری با بیان اینکه شرکت در این جایزه ملی مستلزم ارزیابی دقیق فرایندهای یکپارچه مدیریت منابع انسانی است، تصریح کرد: این جایزه هرساله از سوی جمعی از نخبگان حوزه مدیریت منابع انسانی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: انتخاب الکترونیک با توجه به نقشه راه معاونت سرمایه‌های انسانی ، پروژه‌های تحولی جدیدی را برای سال آتی تعریف کرده و امیدواریم بتوانیم در سال آینده همزمان با افزایش حجم اشتغالزایی در دو شکل مستقیم و غیرمستقیم، نقش مهمی در توسعه منابع انسانی متخصص و جوان ایرانی داشته باشیم.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز