خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت تبلیغاتی چیست؟ ساخت وب سایت تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۷۸

تبلیغات به شیوه های مختلف انجام می شود. از تبلیغات چاپی گرفته تا بلیبورو و بازاریابی روش های متفاوت تبلیغات هستند. امروزه تبلیغات از طریق وب سایت محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 دلیل این امر ارزان تر و موثرتر بودن آن است. شما می توانید در وب سایت خود کاربران را ترغیب و بازاریابی نمایید. همچنین می توانید وب سایت خود را کلا به تبلیغات اختصاص دهید یا یک بنر تبلیغاتی ترتیب بدهید.برای بهتر انجام دادن طراحی سایت تبلیغاتی می توانید از سایت کار کمک بگیرید.

طراحی صفحه سایت برای تبلیغات

برای طراحی وب سایت تبلیغاتی مراحل خاصی را باید طی کنید. در این مقاله این مراحل را به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول طراحی سایت تبلیغاتی

استراتژی تبلیغی خود را مشخص نمایید. شما باید بدانید که چه نوع عناصری برای تبلیغ مورد نظر مناسب است. مشتری و هدف او را بشناسید چرا که این امر به شما کمک خواهد کرد که تبلیغ جذاب ترب انجام دهید. برنامه ریزی خود را یادداشت نمایید.

گام دوم

برای انجام این مرحله باید روی کامپیوتر خود یک برنامه طراحی وب نصب کنید. برنامه های مختلفی برای طراحی سایت تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

مرحله سوم

در این مرحله از طراحی سایت تبلیغاتی باید مشخص کنید که قصد دارید تبلیغات تمام صفحه باشد یا از یک بنر استفاده می کنید. یک بنر جدید و خالی با اندازه مناسب ایجاد و طراحی را آغاز کنید.

گام چهارم طراحی سایت تبلیغاتی

برای تبلیغات باید یک پس زمینه مناسب داشته باشید. حاشیه ها نیز بخشی از طراحی پس زمینه هستند. درباره محصول اطلاعات آماده نمایید و به صورت کادر اضافه کنید. درباره محصول، خدمات یا سازمان مربوطه اطلاعات ارائه دهید. در این مرحله سعی کنید از رنگ های چشم نواز، فونت های جالب و تصاویر دوست داشتنی بهره ببرید.

مرحله پنجم

این آگهی را در یک فایل ذخیره کنید. و سپس در سرور میزبان آپلود نمایید.

به تیتر اهمیت بدهید

در طراحی سایت تبلیغاتی تیتر اهمیت ویژه‌ای دارد. در واقع قوی تربت بخش از تبلیغات است. شما با یک تیتر قوی می توانید بازدیدکنندگان را متوقف کنید و برای ادامه خواندن مطالب شما مجبور شوند یک فنجان قهوه میل نمایند. این تیتر  بهتر است جدید، بهبود یافته و متفاوت باشد. مثلا اگر محصول جدید نباشد و شما قرار است تفاوت آن با دیگر محصولات را نشان دهید، از عبارت های جذاب استفاده کنید. در تیتر تفاوت را بگنجانید.

بهره گرفتن از هنر

استفاده از هنر و خلاقیت در طراحی سایت تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. می توانید یک فرد هنری را دعوت کنید و از او ایده بگیرید. با این کار هنر و کلمات در کنار هم دنیای قشنگی به شما ارائه می دهند. همکاری با شخص دیگر بسیار مفید است.

نسخه تبلیغاتی را بنویسید

تمام کلمات موجود در متن آگهی بسیار اهمیت دارند. از جمله های حمایتی استفاده نمایید. با جملات زیبا تردید را از دل کاربران دور کنید و کاری کنید که همان موقع پیشنهاد شما را بررسی کنند.

داشتن لوگو

مهمترین بخش را فراموش نکنید. شما باید یک لوگو داشته باشید. این لوگو در واقع امضای شماست. لوگو شما را برجسته می کند و همیشه در خاطر بازدید کننده ها می مانید. با این کار به کاربران اجازه نمی دهید که شما را فراموش کنند.

اهمیت سایت تبلیغاتی

وب سایت های تبلیغاتی در واقع یک بروشور آنلاین هستند که در سراسر اینترنت پخش می شوند. افراد در سر تا سر جهان این تبلیغات را مشاهده می کنند. پس شما باید طراحی وب سایت تبلیغاتی خود را به شیوه ای انجام دهید که نظر کاربران را جلب کند‌. همیشه وب سایت خود را به روز رسانی کنید. بازاریابی قوی انجام دهید. با مشاغل موجود در جامعه تماس برقرار کنید. به سایت های آن ها سر بزنید. نکات مهم و جالب آن ها را یادداشت نمایید و ایده بگیرید. آمار وب سایت خود را بررسی کنید و میزان رضایت کاربران را در نظر بگیرید. در گوگل و یاهو جستجو کنید و لیست وب سایت های برتر را مشاهده نمایید. طرح های آن ها را بررسی و ایده بگیرید.

مرحله نهایی طراحی سایت تبلیغاتی

پس از تکمیل محتوا و انجام دادن کارها، سایت را کامل و پیش نویس نهایی را آماده نمایید. سپس از مالک یا مشتری دعوت کنید. او باید سایت را ارزیابی کند و قابلیت آن را بسنجد.

سخن پایانی

طراحی وب سایت تبلیغاتی اهمیت بسزایی در کسب و کار شما دارد. درآمد شما با یک طراحی جذاب می تواند افزایش چشمگیری داشته باشد. در این مقاله نکات مهمی در زمینه طراحی سایت تبلیغاتی عرضه شد. اگر در این باره مشکل یا سوالی دارید می توانید با خیال راحت به سایت کار مراجعه نمایید و از آن ها کمک بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز