خبرگزاری کار ایران

خدمات بهینه سازی سرعت سایت با کمک ژاکت سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۷۲

استراتژی که اغلب نادیده گرفته می شود، خدمات بهینه سازی سرعت وب سایت است. وب‌سایت‌های با عملکرد بالا منجر به بازدیدهای برگشتی بالا، نرخ پرش پایین، تبدیل‌های بالاتر، تعامل، رتبه‌های بالاتر در جستجوی ارگانیک و تجربه کاربری بهتر می‌شوند. وب‌سایت‌های کند هزینه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت و اعتبار شما را تخریب می‌کند.

با کاهش زمان بارگذاری صفحه، تأثیر مثبتی بر فرآیندهای بازاریابی و فروش خواهید داشت. شما ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد که می توانند به مشتریان تبدیل شوند. در این مقاله، توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود عملکرد وب سایت و زمان بارگذاری صفحه به شما ارائه می دهیم.

خوشبختانه، لازم نیست برای بهبود تجربه کاربری وب سایت خود متخصص باشید. با ژاکت سرویس، می‌توانید بهینه‌ سازی سرعت سایت خود را به فریلنسر ها بسپارید.

تفاوت بین سرعت صفحه و سرعت سایت

سرعت صفحه و سرعت سایت هر دو به سرعت بارگیری محتوای وب سایت شما مربوط می شود، اما تفاوت فنی بین این دو عبارت وجود دارد.

سرعت صفحه به سرعت بارگیری محتوای یک صفحه خاص اشاره دارد در صورتی که سرعت سایت اندازه گیری سرعت بارگیری کل وب سایت شما است. که با گرفتن میانگین سرعت صفحه در سایت شما محاسبه می شود.

سرعت وب سایت یک اصطلاح کلی تر است که برای توصیف سرعت بارگیری سایت شما استفاده می شود و همچنین ممکن است به عنوان مترادف سرعت سایت استفاده شود.

چرا خدمات بهینه سازی سرعت وب سایت برای موفقیت وب سایت مهم هستند؟

افزایش سرعت سایت نه تنها برای بازدیدکننده سایت شما مفید است، بلکه همان چیزی است که گوگل می خواهد. بین سرعت صفحه و سئو ارتباط مستقیم وجود دارد و دقیقاً به همین دلیل است که صفحات شما باید سریع بارگذاری شوند.

وظیفه اصلی گوگل این است که نتایج جستجویی را به کاربران ارائه دهد که به بهترین وجه با کوئری و جستجوی کاربران مطابقت داشته باشد. موتورهای جستجو نه تنها صفحاتی را با محتوایی ارائه می دهند که به بهترین وجه با درخواست کاربر مطابقت دارد، بلکه می خواهند وب سایت هایی را نیز نمایش دهند که تجربه کاربری عالی را ارائه می دهند - سرعت صفحه بخشی از یک تجربه کاربری عالی است.

سایر عوامل تجربه کاربر شامل مواردی مانند خوانایی و سهولت پیمایش است. صفحاتی که به سرعت بارگذاری می‌شوند برای بازدیدکنندگان سایت جذابیت دارند، نرخ پرش را کاهش می‌دهند؛ هنگامی که سایت شما به کندی بارگذاری شود، کاربران ناامید می شوند و از وب سایت شما خارج می شوند تا وب سایتی را پیدا کنند که اطلاعات مورد نیاز آنها را سریعتر ارائه دهد.

اگر کاربران به طور مداوم از سایت شما خارج شوند، گوگل متوجه می شود و شما شاهد افت رتبه در موتورهای جستجو خواهید بود. این به این دلیل است که گوگل بین نرخ پرش بالا و تجربه کاربری بد رابطه ای می بیند، بنابراین شما را در رتبه بندی قرار میدهد.

 تقریباً نیمی از جستجوگران وب بیشتر از سه ثانیه صبر نمی کنند تا یک صفحه بارگذاری شود. مطالعات نشان می دهد که نرخ تبدیل شما به طور متوسط 4.42 درصد برای هر ثانیه زمان بارگذاری کاهش می یابد. علاوه بر این، زمان انتظار طولانی تر نیز می تواند به رتبه بندی صفحه شما آسیب برساند.

آیا سرعت سایت در موبایل هم مهم است؟

در ژانویه 2018، گوگل اعلام کرد که سرعت موبایل اکنون یک فاکتور رتبه‌بندی است. به همین دلیل، رتبه شما در دسکتاپ و موبایل می تواند متفاوت باشد.

این به این معنی است که هنگام بهینه سازی سرعت سایت، مهم است که موبایل را نیز در نظر داشته باشید.

بهینه سازی سرعت صفحه برای دستگاه های تلفن همراه به همان روشی که در دسکتاپ انجام می شود عمل می کند.البته، شما در وهله اول باید مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل واکنش گراهست یا خیر!

خدمات بهینه سازی سرعت سایت با کمک ژاکت سرویس

خدماتی که در بهینه سازی سرعت باید ارائه شود

در اینجا برخی از خدمات بهینه سازی سرعت که باید در یک سرویس ارائه شود آورده شده است:

تست سرعت – برای تشخیص مشکلات، تست سرعت وب سایت باید به طور کامل انجام شود. فردی که پروژه بهینه سازی را به عهده میگیرد باید نتایج و پیشنهادات خود را به صورت رایگان با شما به اشتراک بگذارد و برای رفع مشکلات به شما پیشنهاداتش را  ارائه دهد و پس از موافقت،  شروع به کار بر روی بهبود سرعت سایت کند.

بهینه سازی تصویر – هیچ تصویر بزرگ و غیر ضروری در وب سایت خود نباید داشته باشید. پس از یافتن مواردی که خیلی بزرگ هستند، اندازه آنها بدرستی باید تغییر کند . این باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحه و اندازه کلی وب سایت شما می شود.

بهینه سازی پایگاه داده – بررسی پایگاه داده و بهینه سازی ان یکی از کارهای ضروری و مهم است که باید به ان توجه شود.

بهینه سازی کد – کد وب سایت باید تا حد امکان کوتاه باشد و در عین حال عملکرد مورد نظر را حفظ کند. از تکرار عبارات CSS اجتناب کنید، کد های جاوا اسکریپت و CSS های تکراری بایذ حذف شود، همچنین  کد ها را minify کنید.

بهینه سازی پلاگین –هر افزونه قدیمی و کند را در سایت باید مشخص شود. پس از آن، ارتقا یا جایگزین‌های سریع‌تر و مدرن‌تر باید پیشنهاد شود. همچنین، مردم گاهی اوقات پلاگین هایی را نصب می کنند که هرگز استفاده نمی کنند، که باعث کندی سایت می شود. افزونه های غیر ضروری سایت باید حذف شود.

4 عاملی که در کاهش زمان بارگذاری نقش دارند

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند در کاهش زمان بارگذاری نقش داشته باشد از جمله:

1. عدم رعایت استاندار های کدنویسی

یکی از راه‌های مطمئن برای اطمینان از اینکه صفحات شما به کندی بارگذاری می‌شوند، داشتن یک کد HTML درهم و برهم در باطن سایت شما است.

کد HTML چیزی است که کاربران آن را در وب سایت شما مشاهده می کنند چگونه به نظر برسد. هر صفحه در وب سایت شما دارای یک صفحه کد است و هر چه وب سایت شما بزرگتر و پیچیده تر باشد، کد شما پیچیده تر خواهد بود.

برای اینکه صفحات خود را سریع بارگذاری کنید، اطمینان از اینکه هیچ تگ اضافی وجود ندارد و همه چیز به درستی ارجاع داده می شود، ضروری است. در غیر این صورت، خواندن کد از سرور بیشتر طول می کشد - و باعث کندی بارگذاری سایت می شود.

2. استفاده از عکس های و بهینه نشده

گنجاندن عکس در سایت شما برای ارائه یک تجربه کاربری عالی بسیار مهم است. برای مثال، وقتی یک مقاله یا محصولی را در سایتتان درج می کنید، مهم است که همه آن اطلاعات را با برخی از تصاویر، گرافیک‌ها یا ویدیوها تقسیم کنید تا اطمینان حاصل شود که خواننده خسته نمی‌شود.

با این حال، زمانی که کانتکس محتوایی خود را با درج عکس و ویدئو جذاب تر می کنید می تواند لودینگ سایت را افزایش دهد، که باعث کند شدن بارگذاری آن شود.

عکس های بزرگ و با وضوح بالا یکی از بزرگترین دلایل بارگذاری کند صفحات هستند.

شما با استفاده از ابزاری مانند  Kraken.io می توانید فایل های تصویری خود را فشرده کنید تا آنقدر حجیم نباشند.این ابزار اندازه بصری تصویر را تغییر نمی‌دهد، اما اندازه فایل را فشرده می کند.

3. تغییر مسیرهای بسیار زیاد

تغییر مسیر زمانی اتفاق می‌افتد که می‌خواهید همه پیوندهای یک صفحه وب قدیمی را با ارجاع به صفحه جدید جایگزین کنید. ریدایرکت‌ها بیت‌هایی از کد هستند که در فایل htaccess. شما در سرور قرار می‌گیرند، و می‌توانید هر تعداد که نیاز دارید را هنگام جایگزینی صفحات قدیمی در سایت خود ایجاد کنید.

با این حال، هنگامی که تعداد زیادی تغییر مسیر در صفحه دارید، بارگذاری صفحات سایت شما زمان بر می‌شود تا به فایل htaccess. مراجعه کند تا مکان جدیدی را که پیوند در آن نشان می‌دهد، پیدا کند.

4. موقعیت سرور و عملکرد

هر چه سرور شما دورتر باشد، بارگذاری وب‌سایت شما بیشتر طول می‌کشد. مهم است که بدانید  سرور شما در کجا قرار دارد. برای مثال، اگر کسب و کار شما در ایالات متحده است، سروری در چین انتخاب نکنید.

همچنین کیفیت  و عملکرد سرور ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل اگر سرور شما با کیفیت باشد، اطلاعات به سرعت دریافت می شود

کیفیت سرور شما به اشتراکی یا اختصاصی بودن آن بستگی دارد:

اگر سرور اختصاصی دارید که کانفیگ ان به درستی انجام شده، می توانید اطمینان حاصل کنید زمان بارگذاری بسیار سریع‌تری خواهید داشت.

2 ابزار بهینه سازی وب سایت برای کمک به افزایش سرعت صفحه

خدمات بهینه سازی سرعت سایت با کمک ژاکت سرویس

آیا نمی دانید چگونه می توانید بهینه سازی سرعت وب سایت خود را شروع کنید؟ در اینجا چند مورد از ابزارهای بهینه سازی وب وجود دارد که به شما کمک می کند سرعت صفحه سایت خود را بسنجید و بفهمید که برای بهبود آن چه کارهایی باید انجام دهید.

1. سرچ کنسول گوگل

وقتی صحبت از ابزارهای رایگان برای کمک به شما در تلاش‌های بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت می‌شود، کنسول جستجوی گوگل احتمالاً یکی از بهترین ابزارهاست. تمام اطلاعات ارزشمندی را که برای اندازگیری و درک عملکرد سایت‌تان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما توصیه می‌کند که چگونه برجسته‌ترین مشکلات وب‌سایت خود را برطرف کنید.

گوگل اخیرا گزارش Core Web Vitals را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کرده است. Core Web Vitals (CWV) مجموعه‌ای از معیارهایی است که گوگل اخیراً برای اندازه‌گیری تجربه کاربر معرفی کرده است

2. Pingdom

Pingdom اطلاعات زیادی در مورد بهینه سازی صفحه ارائه می دهد. ابتدا گزارش هایی را ارائه می دهد که به چهار بخش تقسیم می شوند. اطلاعاتی مانند درجه عملکرد، تاریخچه صفحه، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر را به شما نشان می دهد. آنها همچنین پیشنهاداتی را برای مکان هایی که می توانید وب سایت خود را بهبود ببخشید ارائه می دهند.

اگر علاقه مند به کسب بینش در مورد سرعت وب سایت خود از نقاط مختلف جهان هستید، Pingdom به شما امکان می دهد سرعت صفحه خود را از دالاس، ملبورن، سن خوزه و استکهلم، سوئد اندازه گیری کنید. اگر مشتریانی در سراسر جهان دارید این ابزار بسیار برایتان می تواند مفید واقع شود.

چرا باید برای بهینه سازی سرعت صفحه خود با ژاکت سرویس کار کنید ؟

اگر نرخ پرش شما بالا و نرخ تبدیل شما به دلیل بارگذاری کند وب سایت است، فریلنسر های ژاکت سرویس می توانتد به شما کمک کنند. در ژاکت سرویس ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.

در ژاکت سرویس  ما از توسعه دهندگان کارازموده و مجرب استفاده می کنیم تا مطمئن شویم کار به درستی انجام می شود.

ژاکت سرویس یک پلتفرم مناسب جهت دریافت و برونسپاری پروژه است که تمام نیاز هایتان را می توانید با برونسپاری ان به افراد متخصص رفع کنید، به این معنی که خدمات متعددی در ان ارائه می شود. بخشی از خدمات شامل:

و .... می شود. اگرچه سرعت صفحه بدون شک بر رتبه موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد، استراتژی هایی مانند طراحی وب، بازاریابی محتوا، تحلیل و انالیز رقبا و موارد دیگر می توانند تأثیر زیادی بر رتبه شما در گوگل داشته باشند.همچنین توجه داشته باشید کار با فریلنسر ها هزینه بهینه سازی را کاهش می دهد!!

سخن پایانی 

اگر می خواهید، نتایج خوبی را  برای سایتتان به ارمغان بیاورید،از همین امروز شروع کنید و روی پرفورمنس سایت خودتان تمرکز کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز