خبرگزاری کار ایران

هر آنچه درباره فریت مسافری باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۸۲

مسافرت و مهاجرت به سایر کشورهای دنیا معمولا دغدغه های بسیار زیادی را به همراه دارد و از این بین، حمل بار و ارسال بار به خارج از کشور از جمله دغدغه هایی هست که توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

همانطور که می دانید حمل چمدان توسط مسافر در هواپیما دارای محدودیت است و اگر وسایل و باری که قرار است با خود به کشور مقصد ببرید، وزن بالایی داشته باشد، باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت نمایید. اما خبر خوبی که در این زمینه وجود دارد که فریت مسافری، امکان ارسال بار به خارج از کشور را برای مسافران و مهاجران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و با صرف هزینه کمتر، هرآنچه که ممکن است در شهر یا کشور مقصد به آن نیاز داشته باشند را ارسال کنند و در شهر و کشور مقصد خود تحویل بگیرند.

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در رابطه با فریت بار مسافری کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه فریت مسافری فعال است آشنا شوید، ادامه این مطلب را حتما بخوانید!

فریت بار مسافری چیست؟

فریت بار مسافری یکی از خدمات و سرویس های بسیار ارزشمند و کاربردی است که این امکان را فراهم می کند تا افرادی که می خواهند به سایر کشورهای دنیا مهاجرت یا مسافرت کنند، بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی ایمن و استاندارد و در شرایط کاملا قانونی به شهر یا کشور مقصد خود ارسال نمایند و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

به طور کلی فریت بار مسافری شامل ارسال بار یا حمل و نقل کالا با کامیون، قطار، کشتی و هواپیما به سایر کشورهای دنیا می شود. نکته قابل توجهی که در رابطه با فریت بار مسافری باید بدانید این است که این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود.

 

مراحل انجام فریت بار مسافری چیست؟

اگر تصمیم دارید از خدمات فریت بار مسافری بهره مند شوید باید با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو همکاری داشته باشید. پرسنل مجرب و متخصص این شرکت ها، می توانند بهترین راهنمای شما برای بهره مند از خدمات فریت بار مسافری باشند و از بسته بندی بار و محموله گرفته تا حمل بار به فرودگاه بین المللی و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار مسافری همراه شما خواهند بود تا بار و محموله شما در شرایط کاملا استاندارد و مطابق با قوانین بین المللی به شهر یا مقصد شما ارسال شود.

برای استفاده از خدمات فریت بار مسافری، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به کور مقصد ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به کشور یا شهر مقصد شما اماده شود.

هر آنچه درباره فریت مسافری باید بدانید

بهترین شرکت ایرانی در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی و فریت بار مسافری

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکتهای متخصص و معتبر در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی، فریت بار مسافری و کارگو است که می توانید به آن اطمینان کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می‌باشد.

شما می توانید از خدمات این شرکت برای فریت بار به آلمان، کشورهای اروپایی، استرالیا، آمریکا، کشورهای آسیایی و سایر کشورهای دنیا بهره مند شوید و با خیال راحت محموله و بار خود را به شهر با کشور مقصد خود ارسال نمایید.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
  •  

برای اطلاع از شرایط و هزینه های فریت بار مسافری می توانید با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

  • 02166571130 
  •  02166571131
  • 02144666931
  •  02144666924
  •  02151005248
  • 09125754095

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز