خبرگزاری کار ایران

عید نوروز به کجا سفر کنیم – راهنمای اجاره ماشین در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۲۹۷

۱- پیشنهاد سفر داخلی: جزیره کیش

۲- پیشنهاد سفر خارجی: استانبول

 

سفر به کیش

 

جزیره کیش یکی از بهترین و جذاب ترین مقاصد سفر داخلی به شمار می‌رود که در هر فصل از سال جذابیت خاص خودش را دارد. در زمستان و اوایل بهار آب و هوای خنک جزیره باعث می‌شود افراد زیادی مشتاق سفر به کیش در این ایام باشند.

دریا و سواحل آرام، خلوتی و آرامش همیشگی جزیره، مراکز خرید و تفریحات کیش همه و همه از دلایل جذابیت کیش هستند.

 

بلیط لحظه آخری کیش

برای سفر به کیش در ابتدا نیاز به رزر بلیط هواپیما دارید. در حال حاضر از ۱۴ شهر ایران پرواز به کیش انجام می‌شود. با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به جزیره کیش در نوروز برای خرید بلیط لحظه آخری کیش با قیمت های مناسب برخلاف اکثر زمان های دیگر سال، بهتر است زودتر نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید تا با محدودیت های پرواز و نرخ های بالا مواجه نشوید. مثلا انتخاب ساعت پروازی برای بعضی از مسافران اهمیت دارد. مخصوصا با توجه به ساعت تحویل اتاق هتل که معمولا ساعت ۱۴:۰۰ است بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند ساعت پرواز را طوری انتخاب کنند که به محض رسیدن اتاق خود را آماده تحویل بگیرند. اما عده ای دیگر به پروازهای صبح علاقه بیشتری دارند تا مدت زمان بیشتری در کیش باشند و قبل از تحویل گرفتن اتاق به گشت و گذار بپردازند. پیشنهاد ما برای خرید بلیط لحظه آخری کیش رزرواسیون Kish4.ir است. خوبی این سایت علاوه بر نرخ های مناسب و رقابتی، داشتن همه پروازهای چارتری و سیستمی همه ایرلاینهاست که به شما امکان انتخاب پرواز مورد نظرتان را از میان همه پروازهای موجود می‌دهد.

 

رزرو هتل کیش

پس از رزرو بلیط هواپیما نوبت به رزرو هتل در کیش است. پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل را قبل از ورود به کیش انجام دهید چرا که نرخ هتل ها برای مسافرانی که به صورت حضوری یا اصطلاحا walk-in معمولا گران است. پیشنهاد ما برای رزرو هتل کیش با تخفیف بخش رزرو هتل سایت kish4.ir است که می‌توانند بلافاصله بعد از خرید بلیط هواپیما در همان سایت اقدام به رزرو هتل کیش کنید و با رزرو هتل با قیمت های ویژه سایت kish4 تا حد زیادی در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.  در این سایت کلیه هتل های کیش قابل رزرو هستند. خوبی رزرو آنلاین هتل این است که شما قبل از تاریخ سفر و بدون عجله میتوانید کلیه اطلاعات و جزییات هتل های مختلف را بررسی و مقایسه کنید، تصاویر واضحی از هتل ها ببینید و با توجه به اولویت ها و سلیقه و بودجه خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید. در کیش هتل های مختلف از ۲ستاره تا ۵ستاره با امکانات و موقعیت های مکانی مختلف وجود دارد. برخی هتل ها مثل هتل مارینا پارک کیش٬ هتل داریوش کیش یا هتل شایان کیش هتل های ۵ستاره ساحلی با امکانات کامل هستند. برخی از هتل ها مثل هتل رویان قائم، هتل هلیا کیش یا هتل پارسیان کیش هتل های ۳ستاره با کیفیت معمولی اما موقعیت عالی هستنر. یا هتل ترنج کیش که یک هتل منحصر به فرد ساحلی با کلبه های چوبی که روی آب ساخته شده اند. برای همه سلیقه ها هتل متناسب در کیش وجود دارد و تنها کافیست علی الخصوص برای سفر به کیش در نوروز به دلیل افزایش تقاضا هرچه زودتر نسبت به رزرو هتل موردنظر خود در کیش اقدام کنید.

 

اجاره ماشین در کیش

در مرحله بعدی پیشنهاد ما برای سفری راحت تر و استفاده بهتر از مدت زمان محدود سفر، اجاره خودرو در کیش است.

با وجود تعداد زیاد مسافر در ایام نوروز گرفتن تاکسی حتی برای خود کیشوندان هم به یک معضل تبدیل میشود و زمان زیادی را از شما به هدر خواهد داد. به علاوه هزینه تاکسی در کیش به نسبت سایر شهرها بالاست مخصوصا در مسیرهای خاصی مثل فرورگاه، کشتی یونانی، ساحل ترنج و ... . پس بهترین راه اجاره ماشین در کیش است که هم در زمان صرفه جویی کنید و هم با خیال راحت و بدون دغدغه رفت و آمد به همه نقاط دیدنی کیش بروید و گشت و گذاری فراتر از یک سفر معمولی داشته باشید. برخی از پیشنهادهای ما به جز مکان های گردشگری معمول:

کلبه هور

پارک ساحلی طلوع

غروب کیش

ساحل ترنج

رستوران بام رویایی کیش

روستای باغو و ...

 

علاوه بر آن همانطور که احتمالا میدانید در کیش ماشین های ایرانی وجود ندارد و سبک ماشین های جزیره کیش با سرزمین اصلی متفاوت است. وجود انواع خودروهای لوکس مثل بنز و بی ام و، و انواع ماشین های اسپرت مثل کامارو و دوج یا حتی ماشین های معمولی تر مثل اسپورتج باعث شده اجاره ماشین کیش به یک تجربه گردشگری خاص تبدیل شود.

رانندگی با ماشین مورد علاقه تان در  خیابان های زیبای کیش و فرهنگ رانندگی خاص جزیره قطعا تجربه ای به یادماندنی برایتان خواهد ساخت.

عید نوروز به کجا سفر کنیم – راهنمای اجاره ماشین در کیش

البته باید توجه داشته باشید که اجاره خودرو در کیش نیازمند شرایطی است که در ادامه توضیح خواهیم داد. برای اجاره ماشین در کیش باید گواهینامه و کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشید. بابت ضمانت ماشین مبلغی به عنوان ودیعه پرداخت میکنید که در زمان تحویل ماشین به شرکت رنت کار به شما عودت میشود. همچنین مبلغی بابت خلافی احتمالی نزد شرکت رنت کار میماند که پس از بررسی خلافی ماشین طبق قرارداد به حساب شما واریز خواهد شد.

عید نوروز به کجا سفر کنیم – راهنمای اجاره ماشین در کیش

 همه شرایط در قراردادی که یک نسخه از آن نزد شما میماند به صورت کامل توضیح داده شده است. در اینجا لازم است یاداوری کنیم که تنها از شرکت های معتبری که با مجوز رسمی در حال فعالیت هستند اقدام به اجاره ماشین در کیش کنید تا با مشکل مواجه نشوید. برخی از سایت های پیشنهادی ما برای اجاره اتومبیل در کیش:

Kishspeed.ir

Kishonline.com

Kish1.ir

Mamdali.com

عید نوروز به کجا سفر کنیم – راهنمای اجاره ماشین در کیش

همچنین باید توجه داشته باشید که قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش جدی تر و سفت و سخت تر از باقی شهرها رعایت میشود. مثلا بوق زدن تحت هر شرایطی ممنوع است یا جریمه های سنگینی برای سرعت غیرمجاز در نظر گرفته شده است.  پس رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را فراموش نکنید.

توصیه ما این است که قبل از تاریخ سفرتان اقدام به رزرو ماشین کنید تا به راحتی ماشین را در بدو ورود به جزیره ر فرودگاه یا هتل محل اقامتتان تحویل بگیرید و هم اینکه با محدودیت در انتخاب ماشین مواجه نشوید.

 

تفریحات کیش

حالا نوبت به این میرسید که با توجه به هدفتان از سفر و سلیقه شخصی خودتان برای روزهای سفر برنامه ریزی کنید و بلیط تفریحات کیش را رزرو کنید. رزرو همه تفریحات کیش با تخفیف از طریق سامانه زرواسیون kish4 امکان پذیر است.

برخی از تفریحات پرطرفدار کیش را در لیست زیر برایتان نام میبریم:

تفریحات دریایی کیش: پاراسل، شاتل، غواصی، فلای بورد، جت اسکی و ...

تفریحات هیجانی کیش: جایروکوپتر، سافاری، بانجی جامپینگ

کشتی های تفریحی با موزیک زنده: کشتی اوستا، کشتی تارا دریا

اجاره قایق در کیش: اجاره ساعتی یات و قایق های خصوصی با امکانات ماهیگیری و شنا و ...

پارک های تفریحی کیش: پارک آبی اوشن، پارک دلفین ها، ژوراسیک پارک، پارک برفی پنگوئن

 

به جز تفریحات بالا تفریحات رایگانی مثل دوچرخه سواری، دیدن طلوع، دیدن غروب خورشید در نزدیکی کشتی یونانی، قدم زدن در سواحل کیش و ... را هم حتما تجربه کنید.

 

امیدواریم اطلاعات مفیدی در رابطه به سفر به کیش به دست آورده باشید.

 

سفر به استانبول

 

هر زمان به سفر خارجی با پاسپورت ایرانی فکر میکنیم، ترکیه و علی الخصوص استانبول یک از اولین گزینه هاست. دلیل اول آن است که سفر توریستی به کشور ترکیه با پاسپورت ایرانی بدون نیاز به ویزا انجام میشود و تنها رزرو بلیط استانبول یا یکی از شهرهای ترکیه برای رفتن به این کشور کافیست. نداشتن دشواری های پیچیده گرفتن ویزا این کشور را به یکی از مقاصد محبوب ایرانیان تبدیل کرده است. دلیل دیگر هم اقتصادی بودن سفر به استانبول به نسبت بسیاری از کشورهاست. به علاوه فرهنگ ترکیه در موارد بسیاری به فرهنگ ما شبیه است و این نزدیکی فرهنگی برای ما خوشایند است. در کنار همه اینها استانبول یکی از شهرهای توریستی مطرح است با جذابیت های گردشگری طبیعی، فرهنگی، تاریخی و ... که باعث شده بسیاری افراد علاقه مند به سفر حتی برای چندمین بار به این شهر باشند.

پیشنهاد ما برای رزرو بلیط استانبول رزرواسیون بونو است. در سایت bono.ir پرواز مستقیم از شهرهای مختلف ایران مثل تهران، شیراز، تبریز و ... به استانبول قابل رزرو است. کلیه پروازهای چارتری و سیستمی همه ایرلاین ها در این سایت وجود دارند و به شما امکان انتخاب پرواز موردنظرتان را میدهد. علاوه بر آن در اکثر ایام سال حتی روزهای نزدیک به نوروز شانس خرید بلیط لحظه آخری استانبول در سایت بونو فراهم است. البته همانطور که در سفر به کیش توضیح دادیم در ایام شلوغ تر سال مثل نوروز برای گرفتن بلیط لحظه آخری استانبول هم بهتر است کمی زودتر اقدام کنید تا با نزدیک شدن به تاریخ سفر با محدودیت ظرفیت پرواز و احتمالا نرخ های بالاتر مواجه نشوید. پس از رزرو بلیط استانبول کافیست یک هتل با توجه به هدفتان از سفر و سلیقه خودتان انتخاب و رزرو کنید و برای سفر به استانبول زیبا آماده شوید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز