خبرگزاری کار ایران

کفش تبریز، تحولی در شهر اولین ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۰۵

خرید عمده کفش تبریز می تواند برای شما بسیار سودآور باشد چرا که با یک تیر دو نشان می زنید. شما با خرید عمده کفش از شهر تبریز، علاوه بر هزینه پایین، با کیفیت ترین کفش های ایرانی را نیز خریداری کنید.

شاید بسیار شنیده ایم که می گویند اگر کفش با کیفیت و اصل می خواهید، به شهر تبریز بروید و یا کفش های تولید شده در تبریز را امتحان کنید. کفش تبریز را می توان به عنوان برندی ملی نام برد که نام و آوازه اش نه تنها در کشور خودمان، بلکه در کشور های همسایه و حتی اروپایی پیچیده است. اما به چه دلیل کفش تبریز تا این اندازه شهرت پیدا کرده؟ بهتر است بدانید که قدیمی ترین کفش های چرمی دنیا برای اولین بار در آذربایجان و شهر زیبای تبریز دوخته شد. این کفش ها که هم اکنون در موزه ارمنستان نگهداری می شود، نمونه بارزی از تاریخ و قدمت طولانی صنعت کفش در شهر تبریز بود.

دلایل شهرت کفش تبریز در ایران

اما دلیل اصلی شهرت کفش تبریز در چیست؟ پاسخ این سوال در کیفیت بالای این نوع کفش ها است. اغلب کفش هایی که در تبریز ساخته می شوند چرمی هستند و مقاومت بالایی دارند. این نوع کفش ها به نسبت سایرین سبک تر بوده و کیفیت بی نظیری را شامل می شوند. کفش های چرمی دارای منافذ بسیاری بر روی خود هستند که باعث می شوند تا کفش ها بتوانند تنفس کنند و از بیماری های قارچی جلوگیری می کنند. دانستن ویژگی های کفش های چرم اصل می تواند بسیار ضروری باشد، چرا که کفش را می توان مهم ترین پوشاکی دانست که داریم.

خرید عمده کفش تبریز با مادو

همانطور که گفتیم کفش های تبریز، جزو کفش های بسیار با کیفیت ایرانی هستند که اگر فروشگاه کفش دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا شهر تبریز و یک تولیدی معتبر را برای خرید عمده کفش تبریز انتخاب کنید. تولیدی کفش مادو از جمله تولیدی های بسیار معتبر و سرشناس در شهر تبریز به حساب می آید و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، مشتریان و طرفداران بسیاری از سراسر کشور دارد. همانطور که میدانید یکی از دلایلی که یک محصول با کیفیت از آب در می آید، مواد اولیه آن است. مادو سعی داشته تا با استفاده از مواد درجه یک، کفش هایی راحت و استاندارد را برای مشتریان خود تهیه کند.

کفش تبریز، تحولی در شهر اولین ها

از قدیم گفته اند که اگر می خواهید کالایی را زیر قیمت بازار خریداری کنید، به قطب تولید همان کالا بروید. حالا اگر فروشگاه کفش دارید و میخواهید خرید عمده ای را انجام دهید، می توانید روی گروه تولیدی مادو حساب کنید. خرید عمده کفش تبریز می تواند برای شما بسیار سودآور باشد چرا که با یک تیر دو نشان می زنید. شما با خرید عمده کفش از شهر تبریز، علاوه بر هزینه پایین، با کیفیت ترین کفش های ایرانی را نیز خریداری کنید.

تولیدی مادو

تولیدی مادو سالیان سال است که در شهر اولین ها فعالیت می کند و صادرات بسیاری به سر تا سر کشور داشته است. اصولا تولید کفش های چرم تبریز، امروزه به روش های گوناگونی انجام می شود. در مرحله اول برای تولید یک کفش چرم مناسب، باید از پوست مناسب و با کیفیت گاو استفاد شود. لازم است بدانید که بهترین چرم های ایرانی، در شهر تبریز دباغی می شود و همین موضوع تمام بهانه های موجود را برای خرید عمده کفش تبریز را به شما می دهد. چرم های دباغی شده و درجه یک به کارگاه ها منتقل می شوند و طرح های متنوع و جذاب توسط دستگاه های مدرن برش، و دوخت داده می شوند. خرید عمده کفش از شهر تبریز می تواند مسیری جدید کیفیت را به زندگی شما باز کند و ویژگی های پرشمار این نوع کفش ها، برای شما سرمایه گذاری محسوب می شود.

خرید کفش تبریز و استاندارد های آن

اما در انتخاب کفش چه ویژگی هایی را باید مد نظر قرار دهیم؟ زمان خرید، باید این نکته را بدانیم که یک کفش استاندارد ویژگی هایی دارد که نقش بسزایی بر روی سلامتی ما ایفا می کنند. به همین منظور اگر به سراغ خرید کفش تبریز رفتید، بدانید که این نوع کفش ها دارای سه مشخصه اصلی هستند؛

  • قالب استاندارد
  • جنس خوب
  • پاشنه استاندارد

مشخصا خرید کفش تبریز می تواند شما را ده هیچ از سایرین جلو بیندازد، چرا که شما خواستار کیفیت هستید. البته علاوه بر سه مشخصه ای که نام برده شد، باید اجزای کفش های تولید شده نیز استاندارد و دارای ویژگی های مشخصی باشند. برای مثال هر کفشی از قسمت های؛

  • رویه کفش
  • زیره کفش
  • قالب کفش
  • تنه کفش

تشکیل شده اند. اگر خرید کفش تبریز را انتخاب کرده اید، باید بدانید که کفش های چرمی موجود در بازار تبریز، عمدتا از دو نوع رویه چرم طبیعی و یا پلاستیکی تشکیل شده اند. چرم طبیعی اجازه تنفس را به کفش می دهد و تبادل هوا را بین داخل و خارج کفش مهیا می سازد.

اجزای داخلی کفش استاندارد

زیره کفش چرمی نیز از مهم ترین بخش های کفش می باشد که عمدتا می توان به دو گروه UVC و  PU تقسیم کرد. می توان گفت که گروه پی یو جزو سبک ترین، بادوام ترین و راحت ترین زیره های کفش ها محسوب می شوند. در رابطه با زیره کفش نیز باید این نکته را بدانید که به هیچ عنوان نباید صاف باشد. از قسمت های دیگر می توان به قالب کفش اشاره کرد، برای اینکه اهمیت قالب کفش را به خوبی درک کنید، بهتر است بدانید که اگر قالب کفش شما استاندارد نباشد، باعث ایجاد بیماری های مختلف پا مانند میخچه می شود. قسمت بعدی به نام تنه کفش نیز در صورت غیر استاندارد بودنش، باعث بروز آسیب به قسمت های مختلفی همانند زانو، کمر، لگن، ستون فقرات و ... می شود. خرید کفش تبریز از تولیدی های معتبر می تواند از بروز این آسیب ها جلوگیری کند.

کفش تبریز، تحولی در شهر اولین ها

خرید کفش اسپرت مردانه اصل را از ما بخواهید!

از جمله کفش های پر طرفدار در بین آقایان، کفش های اسپرت می باشد. خرید کفش اسپرت مردانه اصل می تواند برای بسیاری از آقایان دغدغه شده باشد، چرا که پیدا کردن کفش های اصلی که دوام بالایی داشته باشند امروزه بسیار مشکل شده است. به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت گروه تولیدی مادو مراجعه کنید و در بخش فروشگاهی این وب سایت، از کفش های اسپرت مردانه دیدن کنید. بدون شک خرید کفش اسپرت مردانه اصل از سایت مادو بسیار راحت و به صرفه است، چرا که با مراجعه به فروشگاه مادو با تنوع بالایی از محصولات مواجه خواهید شد که مطمئنا برای انتخاب در یک چند راهی بزرگ گرفتار خواهید شد.

مادو، بهترین ها را برای شما کنار گذاشته است

امروزه تشخیص اصل بودن کفش های تبریزی کمی مشکل است، پس طبیعی است که ما به دنبال فروشگاه و یا تولیدی برویم که در شهر اولین ها مستقر شده اند و کار دست تبریزی را به عنوان یک محصول اصل خریداری کنیم. خرید کفش اسپرت مردانه اصل نیز می تواند از تولیدی بزرگ مادو انجام گیرد که صد درصد خیالمان بابت کیفیت کفش خریداری شده راحت باشد. مادو در تلاش است تا با تولید انواع متنوعی از کفش های به روز و با کیفیت برای شما، اولا سلامت شما را تضمین و در مرحله بعدی راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما هم به فکر خرید کفش اسپرت مردانه اصل از شهر تبریز هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه مادو سری بزنید و از تنوع بالای آن ها لذت ببرید. اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمتی مناسب برای خرید کفش های تبریز به صورت عمده و خرده می گردید، مادو بهترین گزینه است.

کیفیت اتفاقی نیست!

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز