خبرگزاری کار ایران

در خرید توالت فرنگی به صورت آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۰۲

خرید توالت فرنگی در بازار کار سختی نیست. روش های گوناگونی برای خرید این محصول وجود دارد. از روش های حضوری و خرید از فروشگاه ها تا خرید های مجازی از شبکه های اجتماعی یا فروشگاه های اینترنتی آنلاین.

در هنگام خرید فرنگی می بایست به دو موضوع دقت کنید. خصوصیات محصولی که قصد خرید دارید و فروشگاهی که خرید را از آن انجام می دهید.

خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی کالایی گران قیمت و کاملا کاربری و پر استفاده است که می بایست در انتخابش دقت زیادی را به خرج داد. یک توالت فرنگی مناسب می بایست از لعاب سفید با پوشش آنتی باکتریال، تخلیه مناسب، زیبایی ظاهری و البته قیمت متناسبی برخوردار باشد.

قیمت توالت فرنگی

این معیار با فاکتورهایی از قبیل برند تولید کننده، سایز و اندازه محصول، اندازه آکس، تکنولوژی سیستم تخلیه، سایز خروجی و پوشش لعاب صورت گرفته بر روی آن محاسبه می شود. در فروشگاه های معتبر همچون sabkno که مرجع فروش آنلاین توالت فرنگی می باشند و برندهای معتبر زیادی را ارائه می دهند گارانتی قیمت برای مشتری وجود داشته و شما با خیال راحت اقدام به خرید خواهید کرد.

آکس توالت فرنگی

به نقطه وسط فاضلاب تا خروجی توالت فرنگی می باشد که این سایز معمولا بازه ای بین 15 تا 30 سانتیمترمی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که بوگیر می تواند این فاصله را تا 5 سانتیمتر تغییر دهد.

سیستم تخلیه توالت فرنگی

تخلیه در توالت فرنگی به دو قسمت فلاش تانک و سایز خروجی تقسیم بندی می شود. در فرنگی ها معمولا فلاش تانک به دو مدل تخلیه آب کم و زیاد بوده و سیستم های فلاش نیز به چند مدل واش دان، ترنادو، شوتینگ تقسیم بندی شده و همچنین سایز خروجی در فرنگی با نقطه خروجی کاسه فرنگی گفته می شود که سایزی بین 6 تا 10 سانتیمتر می باشد.

برند توالت فرنگی

برند یا مارک در توالت فرنگی تقریبا تاثیر مستقیمی در کیفیت، گارانتی، قیمت و کارایی محصول دارد. معمولا برندهای معتبر دارای تکنولوژی های روز و مدرن تری و دستگاه های تولید قدرتمندتری می باشند که می توانند محصول با کیفیت تری را روانه بازار کنند. از مطرح ترین برندهای توالت فرنگی می توان به موراد زیر اشاره کرد.

  • فرنگی مروارید
  • برند گلسارفارس
  • برند چینی کرد
  • برند پارس سرام
  • برند گاتریا
  • برند آرمیتاژ
  • برند نوین سرام
  • برند چینی رز

اگر به دنبال برندهای پرفروش و مدل های پرفروش توالت فرنگی گلسار فارس می گردید این منبه می تواند به شما کمک کند

شرایط خرید و مرجوعی توالت فرنگی

توالت فرنگی و سایر اقلام بهداشتی شرایط متفاوتی برای مرجوعی خود دارند که دلیل آن واضح است، به دلیل نوع محصول زمانی شما قادر به مرجوعی خواهید بود که عملا استفاده از آن صورت نگرفته و نصب اتفاق نیافتاده باشد. این در حالی است که که عمده فروشگاه ها بابت مرجوعی کسر هزینه کرده و مبلغی را از شما اخذ می کنند. فروشگاه سبک نو به عنوان مرجع فروش توالت فرنگی هیچگونه کسر مرجوعی از شما دریافت نکرده و حتی امکان جایگزینی با برند یا مدل دیگر را برایتان فراهم می کند.

بهترین روش خرید توالت فرنگی

خرید توالت فرنگی به صورت آنلاین مزایای قابل قبول و زیادی دارد. از امکان مقایسه سریع، پیدا کردن قیمت مناسب، سرعت تحویل کالا، استفاده از شرایط نصب و گارانتی به صورت آنلاین و مشاوره رایگان و سریع از گزینه هایی است که می توانید با خرید از فروشگاه سبک نو به عنوان نماینده رسمی توالت فرنگی دریافت کنید.

فروشگاه سبک نو ارائه دهنده انواع توالت فرنگی، توالت زمینی، فلاش تانک، چسب کاشی، و سایر اقلام ساختمانی است که با مقایسه سریع قیمت و مشخصات کامل محصول می توانید محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت به دست آورید.

منبع https://sabkno.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز