خبرگزاری کار ایران

سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۲۰

تعمیر لباسشویی در مشهد توسط متخصصین با تجربه و مهارت بالا در محل قابل انجام است و تمامی خدمات به صورت شبانه روزی به مشتریان عرضه می‌شود. ماشین لباسشویی در برندهای مختلف مانند سامسونگ، آبسال، دوو و ... همگی به دلایل تقریبا یکسان و مشابهی دچار خرابی می شوند و در نتیجه نیاز به تعمیر خواهند داشت.

روشن نشدن دستگاه یکی از دلایل اصلی مراجعه به تکنسین ها برای تعمیر ماشین لباسشویی محسوب می‌شود. اما مشکلات دیگری نظیر عدم تخلیه آب بعد از شستشوی لباس، کار نکردن صفحه نمایش یا پیغام ارور روی آن، باز نشدن درب لباسشویی و ... نیز ممکن است پیش آیند و از این رو دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد. برخی از مشکلات در منزل و همان محل قرارگیری ماشین لباسشویی، قابل حل هستند. اما گاهی تعمیر دستگاه نیاز به صرف زمان بیشتر و یا تعویض قطعات دارد.

کلیه این خدمات با بهترین کیفیت از طریق مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد ارائه می‌شود. ایرادات و مشکلات شایع در این زمینه همواره ثابت هستند. از این رو در ادامه چند ایراد و مشکل شایع و معمول خرابی ماشین لباسشویی را ذکر خواهیم کرد:

  • سر و صدای بیش از حد ماشین لباسشویی
  • افزایش ناگهانی لرزش و پرش به اطراف
  • عدم تخلیه آب از دستگاه
  • عدم چرخش دستگاه
  • باز نشدن درب ماشین برای شستشوی لباس
  • کند شدن تخلیه آب
  • عدم قطع آب گیری لباسشویی
  • مشکل در تایمر ماشین لباسشویی
  • کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

 

مشکلات شایع انواع ماشین لباسشویی چه هستند؟

ما در ابتدا به برخی از مشکلات پیش آمده برای ماشین لباسشویی  اشاره کردیم. اینها تنها بخشی از مشکلات رایج برای این دستگاه به شمار می‌آیند. خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد نیز با توجه به تمامی مشکلات، راه حل های مناسب را در نظر خواهد گرفت.

سر و صدای بیش از حد ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در مشهد

پر سر و صدا بودن دستگاه می‌تواند نشانه ای باشد که در ماشین لباسشویی یک شی گیر کرده باشد. البته این مشکل در برخی از انواع لباسشویی به صورت پیش فرض وجود دارد. اما در صورت افزایش ناگهانی صدا، باید دستگاه توسط متخصص عیب یابی شود.

افزایش ناگهانی لرزش و پرش به اطراف

لرزش ماشین لباسشویی در حد کم امری معمول است. در برخی از برندها این مورد یکی از مشکلات دستگاه محسوب می‎شود. اگر لرزش به طور غیر معمول و ناگهانی بیشتر از قبل شود، دستگاه نیاز به تعمیر خواهد داشت. این امر ممکن است موجب پرش دستگاه به اطراف شود که در برخی مواقع به دلیل عدم تراز بودن جای ماشین لباسشویی است.

عدم تخلیه آب از دستگاه لباسشویی و چگونگی تعمیر لباسشویی در مشهد

گاهی از ماشین لباسشویی آب اضافی خارج نمی‌شود و این موضوع ممکن است به دلیل خرابی پمپ اتفاق بیفتد. قبل از هر چیز در این مواقع باید با استفاده از شلنگ تخلیه آب را از ماشین لباسشویی به صورت دستی خارج کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.

عدم چرخش دستگاه لباسشویی

مشکل عدم چرخش یکی از مشکلات رایج است و رفع آن نیاز به پرداخت هزینه ی زیادی ندارد. قبل از اقدام به تعمیر لباسشویی باید نسبت به توزیع منظم لباس ها اقدام کنید. برخی اوقات در اثر پرکردن لباسشویی بیش از حد مجاز این مشکل رخ می‌رهد.

باز نشدن درب ماشین برای شستشوی لباس

در صورتی عدم امکان تخلیه آب، ممکن است درب ماشین لباسشویی باز نشود. گاهی نیز به دلیل خرابی قفل این مشکل رخ می‌دهد و در صورت بروز آن باید تعمیر شود.

کند شدن تخلیه آب

آهسته شدن روند تخلیه آب مشکل چندان جدی نیست! برای حل این مشکل باید فیلتر دستگاه بررسی و در صورت وجود مانع، برداشته شود.

عدم آب گیری لباسشویی

در برخی مواقع آب گیری دستگاه به کندی انجام می‌شود و یا گاهی اوقات اصلا امکان آب گیری وجود ندارد. دلایل مختلفی مانند مشکل میکروسوئیچ، هیدرواستات و یا خرابی شیر ورودی می‌تواند وجود داشته باشد. برای تعمیر دستگاه خود می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد تماس بگیرید.

مشکل در تایمر ماشین لباسشویی

دلایل بسیار زیادی بر خرابی تایمر لباسشویی وجود دارد. مثلا خرابی میکروسوئیچ یا باز بودن درب لباسشویی از اصلی ترین دلایل هستند.

کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

گاهی به دلیل نوسانات برق یا پر کردن لباسشویی بیش از حد ظرفیت، دور تند دستگاه به درستی کار نمی‌کند. برای همین قبل از اقدام به تعمیر، باید موارد ذکر شده بررسی شوند.

سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی با برندهای مختلف در شهر مشهد

در گذشته برای تولید ماشین لباسشویی تنها چند برند فعالیت داشتند. اما امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید ماشین لباسشویی با ویژگی های متنوعی فعالیت دارند. اما با توجه به سیستم یکسان اغلب این دستگاه ها، خرابی و مشکلات ایجاد شده معمولا دارای راه حل های یکسان است اما باید این کار حتما توسط تکنسین انجام شود. به طور کلی عیب یابی ماشین لباسشویی کار بسیار تخصصی است و در صورت انجام آن توسط افراد بی تجربه، ممکن است به دستگاه آسیب برسد. تعمیر لباسشویی در مشهد نیز با توجه به وجود برندهای متنوع انجام می‌شود. معروفترین برندهای تولید ماشین لباسشویی شامل موارد زیر هستند:

  • برند سامسونگ
  • ماشین لباسشویی آبسال
  • لباسشویی  مارک دوو
  • برند لباسشویی ال جی
  • مارک ارج
  • برند کنوود
  • لباسشویی پاکشوما
  • لباسشویی مدل حایر
  • مدل کندی
  • ماشین لباسشویی سپهر الکتریک
  • برند قدیمی آزمایش

برخی از برندهای تولید ماشین لباسشویی جدید و برخی قدیمی هستند. حتی این برندهای قدیمی ممکن است دیگر در بازار موجود نباشند، اما به دلیل داشتن موتور قدرتمند و طراحی استاندارد هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر ساکن شهر مشهد هستید می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از متخصصین ما در مشهد سرویس در این حوزه کمک بخواهید. اغلب مشکلات نیز در منزل قابل حل هستند نیاز به تعمیر لباسشویی در مشهد نخواهد بود..

تعمیر لباسشویی در منزل مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد در منزل ، به صورت اصولی و با بهره گیری از تکنسین های با سابقه ارائه می‌شود. تعویض قطعات تمامی برندها نیز در به راحتی قابل انجام است و از تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان جلوگیری خواهد شد. معمولا بیشتر مشکلات پیش آمده را می‌توان در محل و بدون انتقال ماشین لباسشویی انجام داد زیرا که این دستگاه سنگین است و جابه جایی آن نیز دشوار است. به همین دلیل اغلب تعمیرات در محل قابل انجام خواهد بود.

آیا تعمیر ماشین لباسشویی در خانه ممکن است؟

به طور کلی مشکلات رایج و معمول در لباسشویی‌ها بسیار متنوع هستند. از مشکلات و خرابی کوچک گرفته تا بزرگ، در این دستگاه ممکن است رخ دهد. از این رو برخی از مشکلات به راحتی در خانه قابل حل هستند. تعمیر لباسشویی در مشهد بر همین اساس انجام می‌شود. خدمات تعمیرات در منزل با امکانات کمتری قابل انجام است و بیشتر برای عیب یابی سریع و اصولی کاربرد دارد. اما تعمیرات اساسی مانند تعویض قطعات بسیار مهم دستگاه، می‌تواند نیاز به انتقال به تعمیرگاه داشته باشد. 

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد در صورتی که توسط تکنسین مربوطه انجام شود، از بسیاری از مشکلات پیش رو جلوگیری خواهد شد. توجه به دفترچه راهنما و میزان ظرفیت دستگاه نیز در جلوگیری از آسیب به دستگاه موثر است. سرویس ماشین لباسشویی باید به صورت سالانه به صورت مستمر انجام شود تا از ایجاد خرابی ناگهانی در دستگاه جلوگیری شود. هر کدام از قطعات دستگاه باید در هنگام سرویس توسط متخصص به صورت کامل چک شوند تا در آینده و در هنگام کار با لباسشویی مشکلی ایجاد نشود. عیب یابی باید به طور دقیق انجام شود تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز