خبرگزاری کار ایران

جدیدترین محصولات 2021 لوازم خانگی بوش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۷۷

امروزه برند بوش برای همه افراد شناخته شده است. کمتر کسی وجود دارد که از محصولات برند بوش استفاده کرده باشد و از سطح کیفیت آن ناراضی باشد. تنوع لوازم خانگی بوش بسیار گسترده است و همین امر باعث شده تا طرفداران این برند هنگام خرید لوازم خانگی, این شرکت را جزو اولویت‌های خود قرار دهند.

 سطح بالای کیفیت جدیدترین محصولات بوش، اعتبار و دوام آنها را ضمانت می‌کند و باعث می‌شود تا خریداران، با اطمینان کامل، این محصولات را خریداری کنند. شرکت بوش توانسته، لوازم خانگی مختلف را در مدل‌های متفاوت با کارایی عالی و قیمت‌های مختلف به بازار ارائه دهد. در این مطلب چند مورد از جدیدترین محصولات لوازم خانگی بوش در سال 2021 را خدمت شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2 یکی از جدیدترین محصولات بوش

اکثر افرادی که سالیان سال از یک جاروبرقی باکیفیت بدون بروز هیچ گونه مشکل و ایراد، استفاده کرده‌اند، با جاروبرقی‌های بوش آشنایی دارند. برند بوش به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها، یکی از محبوب‌ترین لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌آید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2 از سری 8 جاروبرقی‌های بوش است و جدیدترین محصولات بوش در بازار محسوب می‌شود. طراحی آن با مدل‌های قبلی تقریبا یکسان است ولی رنگ بدنه آن متفاوت و به رنگ مشکی است و در بعضی قسمت‌ها از رنگ قرمز هم استفاده شده است. در طراحی بدنه این دستگاه، نوارهای ضدضربه به کار رفته است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2، توان موتوری 2100 وات دارد و توان مکش آن 650 وات است. از ویژگی‌های برجسته این مدل که آن‌ را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند، قابلیت کنترل از روی دسته جاروبرقی و وجود برس نظافتی توربو براش است. این برس ویژه، قابلیت چرخش دارد و تمام زباله‌های چسبیده به سطوح مختلف را جدا می‌کند. جاروبرقی‌های سری 8 بوش مدل دارای لوله کنفی جدید و بسیار با کیفیت هستند.

جدیدترین ماشین ظرفشویی سری 8 بوش سال 2021

برند بوش به تولید بهترین ماشین‌های ظرفشویی در بازار افتخار می‌کند. البته دقت داشته باشید که تمام مدل‎‌های ماشین ظرفشویی، از نظر شستشو تفاوت چندانی با هم ندارند و تفاوت آن‌ها در تکنولوژی به کار رفته و برنامه‌های شستشو است. همین موضوع باعث تفاوت قیمت ظرفشویی بوش در مدل‌های مختلف می‌شود.

 امروزه جدیدترین محصولات بوش ، دارای قابلیت کنترل از طریق اینترنت و تلفن هوشمند هستند و یکی از ایمن‌ترین و مناسب‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدلSMS8YCI01E  به رنگ نقره‌ای، قابلیت استفاده با ظروف مصرفی و کاربردی، مانند قاشق، چنگال، بشقاب و قابلمه را دارد. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 14 نفره است و یک چرخه شستشوی اتوماتیک و حرفه‌ای در زمان یک ساعت تمیزی کامل در ظروف ایجاد می‌کند.

جدیدترین محصولات 2021 لوازم خانگی بوش

 

همانطور که گفتیم ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8YCI01E یکی از جدیدترین محصولات بوش است که قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل هوشمند را دارد. برنامه home connect برای اتصال به اینترنت و موبایل‌های هوشمند است که تمام برنامه‌های شستشو را در موبایل کاربر قرار می‌دهد.

 تمام برنامه‌های این ماشین ظرفشویی را می‌توان از طریق برنامه هوشمند بسیار ساده استارت زد و شستن را آغاز کرد. این ماشین ظرفشویی می‌تواند از طریق این برنامه هوشمند، چرخه شستن را به کاربر اطلاع دهد. قیمت ماشین ظرفشویی بوش، به میزان ظرفیت، برنامه شستشو و میزان مصرف انرژی بستگی دارد.

خشک کن بوش

امروزه بیشتر خانه‌ها به صورت آپارتمانی هستند و عدم فضای موجود برای خشک کردن لباس‌ها، وجود خشک کن در زندگی روزمره را ضروری کرده است. مدل‌های مختلف خشک کن در سال 2021 که جزو جدیدترین محصولات بوش به شمار می‌آیند، با کیفیت بالاتری عملیات خشک کردن لباس را انجام می‌دهد.

 انواع خشک کن‌های بوش با ظرفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به نیاز خانواده، آن‌ها را انتخاب کرد. هر کدام از خشک کن‌ها، قابلیت منحصر به فردی دارد. وجود قفل کودک در خشک کن‌ها باعث می‌شود تا نسبت به کنجکاوی کودکان، محافظی ایجاد کنیم. خشک کن بوش برنامه ضد چروک دارد و دیگر نیازی نیست افراد وقت خود را صرف اتو کردن لباس‌ها کنند. جدیدترین خشک کن‌های بوش دارای کنترل لمسی هستند که کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

یکی از جدیدترین محصولات بوش خشک کن بوش مدل WTX87K80با ظرفیت 9 کیلوگرم است. این خشک کن محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه است. قیمت خشک کن بوش در کنار عملکرد و ویژگی‌های مناسب آن معقول است و ارزش خرید دارد.

اسپرسو ساز بوش

اسپرسو ساز‌های بوش مهارت بی‌نظیری در تهیه قهوه دارند و طراحی مدرن و زیبای این محصولات باعث زیبایی آشپزخانه می‌شود. اگر از اسپرسوساز‌های روکار بوش استفاده کنید، خوش طعم‌ترین و با کیفیت‌ترین قهوه‌ها را خواهید داشت. اسپرسوساز‌های تمام اتوماتیک بوش، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند آسیاب قهوه حرفه‌ای، تنظیم غلظت قهوه، آماده سازی همزمان دو فنجان، سیستم حرارت دهی یکنواخت، تنظیم کننده خودکار شیر دستگاه و آماده سازی قهوه تنها با یک دکمه فوق‌العاده پرکاربرد است.

جدیدترین محصولات 2021 لوازم خانگی بوش

این ویژگی‌ها تنها بخشی از امکانات اسپرسوساز‌ بوش هستند. قیمت اسپرسوساز روکار بوش با توجه به کیفیت و طول عمر بالای دستگاه بسیار مناسب است. اگر به دنبال اسپرسوساز‌هایی هستید که طعم واقعی قهوه را برای شما به ارمغان بیاورد، اسپرسو ساز بوش مدل TIS30321RW را استفاده کنید. این اسپرسوساز به عنوان جدیدترین محصولات بوش، تمام اتوماتیک است و با رنگ سیلور، قابلیت تهیه اسپرسو، کاپوچینو، قهوه، کف شیر و لاته ماکیو را دارد.

خانه بوش، ارائه دهنده جدیدترین محصولات بوش

با پیشرفت علم و تکنولوژی، هر روزه شاهد پیشرفتی جذاب در لوازم خانگی هستیم. جدیدترین محصولات بوش با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف، روانه بازار شده‌اند. هر ساله لوازم خانگی جدیدتر و مدرن‌تر، با اهداف متفاوت تولید می‌شود که از قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند.

برند بوش در سال 2021 از بین 100،000 شرکت و برند، رتبه چهارم را کسب کرد. این به آن معناست که برند بوش نسبت به رقبا اعتبار و شهرت بالاتری دارد. لوازم خانگی برند بوش، علاوه بر کارایی‌های مناسب، عملکرد گوناگونی دارد که هر ساله در حال اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات جدید به محولات خود است. افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود، جدیدترین محصولات بوش را از فروشگاه اینترنتی خانه بوش خریداری کنند و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز