خبرگزاری کار ایران

خرید تلویزیون پاناسونیک » نمایشگری اقتصادی با کیفیت عالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۱۶۱

خرید تلویزیون در بازار متنوع امروز یک انتخاب سخت، مهم و حیاتی است که افراد با آن مواجه می شوند. می خواهید تلویزیون ال جی بخرید یا سونی؟ شیائومی یا پاناسونیک را ترجیح می دهید؟ در هر حال انتخاب های زیادی وجود دارد؛ اینجا ما در مورد یکی از شرکت های شناخته شده صحبت می کنیم. پاناسونیک یک برند معتبر با تجربه چندین سال فعالیت موفق است که در حال حاضر نیز طرفداران بسیاری دارد؛ کیفیت و دوام بالا در کنار قیمت مناسب از ویژگی های کاربرپسند تلویزیون های پاناسونیک هستند. در ادامه می خواهیم به بررسی بهترین تلویزیون های پاناسونیک بپردازیم؛ اگر قصد خرید تلویزیون پاناسونیک دارید یا می خواهید با تلویزیون های با کیفیت و جدید پاناسونیک آشنا شوید؛ همراه ما باشید.

تلویزیون های پاناسونیک در چه جایگاهی قرار دارند؟

در حال حاضر پاناسونیک در بین برندهای محبوب و با کیفیت ساخت عالی قرار دارد؛ اما با این وجود رقابت بسیار شدیدی بین برندهای تولید کننده تلویزیون ایجاد شده که نمی توان یک شرکت را به راحتی به عنوان بهترین تولید کننده معرفی کرد. تلویزیون های پاناسونیک امسال در بین 5 برند پرفروش دیجی کالا قرار دارند، که همین نشان از اعتبار و داشتن مخاطبان زیاد برای این شرکت ژاپنی است. اگر بخواهید یک تلویزیون با کیفیت خریداری کنید، با لیستی بلند بالا از برندهای مختلف مواجه می شوید که شاید اسم برخی از آن ها را اصلاً نشنیده باشید. با توجه به اینکه خرید تلویزیون یک انتخاب مهم و البته گران قیمت است باید در انتخاب خود نهایت دقت را بکار بگیرید. در ادامه می خواهیم به بررسی پرفروش ترین تلویزیون های پاناسونیک بپردازیم و در خصوص تکنولوژی های موجود صحبت کنیم.

روند فعالیت شرکت پاناسونیک به عنوان تولید کننده تلویزیون

شرکت پاناسونیک یک فعالیت مستمر و با مداومت را طی می کند، خیلی جوگیرانه کار نمی کند و با شعار آهسته و پیوسته کار کردن، می توانیم فعالیت های این برند را توصیف کنیم. برخلاف برندهایی که مدتی با انرژی و تبلیغات زیاد کار می کنند و بعد ناپدید می شوند این شرکت ژاپنی همواره برای رشد بیشتر تلاش می کند و با برنامه درست و اصولی که دارد در لیست بهترین ها قرار می گیرد. شرکت های ژاپنی چند سال پیش از محبوبیت بیشتری برخوردار بودند و به نسبت الان فروش بیشتری داشتند؛ پاناسونیک قبلاً جایگاه بالاتری از الان داشت و در طول این مسیر کمی سرعت خودش را کم کرده ولی همچنان با قدرت و کیفیت در حال فعالیت است. پاناسونیک و سونی دو برند هم وطن و رقیب در حیطه کاری هستند که هر دو از اعتبار، کیفیت و جایگاه خوبی برخوردارند؛ اما در طی این چند سال کمی به نسبت برندهای کره ای مانند ال جی و سامسونگ، ضعیف تر عمل کرده اند.

رقبای اصلی تلویزیون های پاناسونیک

پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون، رقبای سرسختی دارد. شاید بتوان گفت بزرگ ترین رقیب این برند، دو شرکت ال جی و سامسونگ هستند که بیشترین میزان فروش تلویزیون در دنیا را در دست دارند. بعد از این دو، نوبت به سونی و شیائومی می رسد؛ سونی برندی با قدمت طولانی و ثابت قدم است، اما شیائومی برندی جدید و اهل ریسک می باشد. محصولات همه برندهای مذکور کیفیت اثبات شده دارند ولی خرید از هر برند به علاقه خریدار و بودجه مد نظر او بستگی دارد.

خرید تلویزیون پاناسونیک » نمایشگری اقتصادی با کیفیت عالی

مقایسه تلویزیون های پاناسونیک و سونی

پاناسونیک و سونی دو برند ژاپنی با قدرت زیاد در حال رقابت اند و در این مسیر تا حدودی شبیه به هم عمل می کنند. هر دو از فناوری های OLED و LED استفاده می کنند؛ سونی قیمت بالاتری را برای تلویزیون های خود در نظر میگیرد که البته با توجه به اعتبار بیشتر و جایگاه بالاتر این کاملاً طبیعی است ولی اگر بخواهید یک تلویزیون با حباب قیمتی کمتر بخرید، اتنتخاب تان باید پاناسونیک باشد.

مقایسه تلویزیون پاناسونیک و شیائومی

در بین برندهای موجود شاید شیائومی متفاوت ترین استراتژی را دنبال می کند؛ یعنی تا جای ممکن قیمت را پایین بیاور و تا جایی که می توانی بیشتر بفروش. پیرو همین موضوع امکانات زیادی در تلویزیون های شیائومی دیده می شود ولی کیفیت ساخت به نسبت پاناسونیک پایین تر است. شیائومی نمی تواند هم کیفیت و هم امکانات را به حداکثر برساند و در اینجا او امکانات را انتخاب می کند؛ اما پاناسونیک خیلی موافق این موضوع نیست و می گوید کیفیت حرف اول را میزند.

مقایسه تلویزیون هایسنس و پاناسونیک

تلویزیون های هایسنس در ایران کمی محبوب تر از پاناسونیک هستند اما در کشورهای دیگر اینگونه نیست. پاناسونیک در حوزه های مختلف از جمله لوازم خانگی بیشتر از هایسنس قعالیت دارد به همین دلیل کمی شناخته شده تر است. در خصوص کیفیت تلویزیون باید بگوییم که هایسنس اقتصادی تر ولی پاناسونیک با کیفیت تصویر بهتر است؛ همین موضوع باعث می شود قیمت تلویزیون پاناسونیک کمی بیشتر باشد، از اینجا به بعدش را خودتان تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب می کنید.

انواع تلویزیون های پاناسونیک کدامند؟

پاناسونیک تا به الان از دو نوع پنل برای تلویزیون های خود استفاده می کند؛ تلویزیون های OLED و تلویزیون های LED ، که هر کدام از تکنولوژی متفاوتی برای نمایش استفاده می کنند. تلویزیون اولد از پنل استفاده نمی کند و در نمایشگر هر پیکسل به طور مستقل نور مورد نیاز خود را تامین می کند. تلویزیون LED از پنل با نور پس زمینه استفاده می کند تا نور لازم برای پیکسل ها را فراهم کند. هر کدام از این دو فناوری نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند ولی به صورت کلی اولدها قیمت بیشتری دارند؛ برای بازی حرفه ای بهتر هستند، کیفیت تصویر بالاتری دارند ولی در طرف دیگر تلویزیون های ال ای دی ارزان تر، برای تماشای معمولی تلویزیون بهتر، و دارای تنوع بیشتر هستند. اینکه شما بخواهید کدام تلویزیون را خریداری کنید به نیاز و موارد استفاده تان از تلویزیون مربوط می شود.

بهترین تلویزیون های پاناسونیک

تا اینجا کمی در مورد پاناسونیک، رقبا و تکنولوژی های تصویری این شرکت صحبت کردیم، در ادامه می خواهیم به لیست بهترین تلویزیون های پاناسونیک بپردازیم و مدل های محبوب و پرفروش را با مشخصات معرفی کنیم. تلویزیون های اولد پاناسونیک جزو مدل های بالارده هستند اما در ایران فعالیت کمی دارند و به همین دلیل خیلی در دسترس نیستند. پاناسونیک از پنل های OLED ال جی در ساخت این نمایشگرها استفاده می کند و همین خود دال بر کیفیت بالای محصولات دارد هر چند که پاناسونیک خود نیز این نمایشگرها را ارتقاء می دهد، ولی همانطور که گفتیم در ایران خیلی مدل های اولد این برند در دسترس نیستند.

تلویزیون پاناسونیک JX850

تلویزیون پاناسونیک JX850 یک نمایشگر با فناوری LED است که در بین مدل های میان رده با قیمت مناسب قرار می گیرد. اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی هستید که مشخصات بالایی داشته باشد ولی به دنبال عملکرد گیمینگ حرفه ای نیستید، باید سراغ خرید تلویزیون پاناسونیک JX850 بیایید. طراحی باریک با پایه های دوشاخه ای در طرفین تلویزیون و فریم بسیار باریک، تجربه ای تماشایی را در اختیارتان قرار می دهد. مشخصات کلی محصول را در لیست زیر ببینید.

خرید تلویزیون پاناسونیک » نمایشگری اقتصادی با کیفیت عالی

  • سال تولید: 2021
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: فورکی
  • سایزهای موجود: 50/ 55/ 58/ 65 اینچ
  • پردازشگر: HCX AI
  • پشتیبانی از دالبی ویژن
  • سیستم عامل: My Home Screen 6.0

تلویزیون پاناسونیک JX660

تلویزیون پاناسونیک JX660 یکی دیگر از تولیدات سال 2021 این برند است که در رتبه بعد از JX850 قرار می گیرد. طبیعتاً یکی از دلایلی که می تواند باعث گرفتن رتبه پایین تر شود، داشتن امکانات کمتر است ولی JX660 با توجه به قیمتی که دارد گزینه خوبی برای استفاده های معمولی به شمار می آید. تماشای فیلم و سریال و بازی های ورزشی، استفاده از اینترنت و ... می توانند از این نوع استفاده باشند، اگر یک تلویزیون می خواهید که کیفیت خوبی داشته باشد ولی حاضر نیستید هزینه زیادی بابت آن بپردازید؛ مدل JX660 می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

  • سال تولید: 2021
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: فورکی
  • سایزهای موجود: 50/ 55/ 58/ 65 اینچ
  • توان صوتی: 20 وات
  • پردازشگر: 4 هسته ای
  • پشتیبانی از دالبی ویژن
  • سیستم عامل: اندروید

تلویزیون پاناسونیک HX750

تلویزیون پاناسونیک HX750 در این لیست مربوط به سال 2020 است اما همچنان در سال 2021 نیز طرفداران زیادی دارد. پاناسونیک در سری های مختلف تلویزیون تولید می کند، که همین موضوع باعث می شود دستتان در زمان خرید کمی بازتر باشد و بتوانید یک تلویزیون با مشخصات دقیق تر خریداری کنید. مدل سری 7 پاناسونیک HX750 مشخصات بسیار مناسبی دارد و به دلیل اینکه تولید پارسال است افت قیمتی خود را کرده است؛ اگر خیلی به سال تولید اهمیت نمی دهید می توانید HX750 را به جای مدل 2021 خریداری کنید که کمی از بابت قیمت ارزان تر است.

  • سال تولید: 2021
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: فورکی
  • سایزهای موجود: 50/ 55/ 58/ 65 اینچ
  • توان صوتی: 20 وات
  • پردازشگر: 4 هسته ای
  • پشتیبانی از دالبی ویژن
  • سیستم عامل: اندروید

کلام پایانی

تا اینجای کار با بهترین تلویزیون های پاناسونیک آشنا شدید و مقایسه ای بین برند مورد نظر با دیگر برندهای محبوب داشتید اما این اول راه است و برای خرید تلویزیون لازم است به بررسی تکی محصولات بپردازید. اگر می خواهید یک خرید آگاهانه، مطمئن و با ضمات اصالت محصولات انجام دهید حتماً به وبسایت افرالند { https://afraland.com/ } مراجعه کنید و بررسی کامل تلویزیون های مختلف از برندهای ذکر شده را بررسی کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز