خبرگزاری کار ایران

جدیدترین محصولات شرکت « وانا هستی البزر» نوروز 1401 رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۱۲۲

شرکت وانا هستی البرز نوروز 1401 نوشیدنی های پاستیلی به بازار عرضه می کند.

شرکت « وانا هستی البرز » سال 1385 در منطقه محروم امیری وانا جاده هراز در رشته کوه های البرز، شروع به کار کرده و تحقیق روی گیاه آلوئه ‌ورا  اساس کار خود قرار داده است .

منصور بابا رحمتی، مدیر عامل مجموعه وانا هستی البرز گفت: علت قرار گرفتن این کارخانه در این منطقه ،وجود آب معدنی خالصی بوده که در این منطقه وجود دارد و در حال حاضر 50 نفر از بومی های این منطقه در این کارخانه مشغول فعالیت هستند و کارخانه تولید خود را براساس آلوئه ورا بنا گذارده است زیرا این شرکت در شهرستان خرمشهر 100 هکتار زمین زیر کشت آلوئه‌ورا دارد.

وی افزود : این کارخانه به طور مستقیم برای 200 نفر و غیر مستقیم 500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است. برندهای این شرکت شامل: وانالی، آلووا ، سانجوی، ایتوک، یونی لایف و خوش دانه است که آلووا مخصوص نوشیدنی آلوئه‌ورا  است و بقیه مخصوص آبمیوه های این شرکت است.

« بابا رحمتی »   همچنین به تکنولوژی هات فیلینگ (Hot filling)در این کارخانه اشاره کرد و گفت:  تنها شرکت در ایران هستیم که این تکنولوژی را داریم و توانستیم در این منطقه تمام پروانه ها واستانداردهای لازم چون ایزوهای 9001، HACCP  ، 22000 و  gmp را دریافت کنیم.  این کارخانه از ابتدا تحقیق روی گیاه آلوئه‌ورا  را اساس کار خود قرار داده  و توانسته این گیاه را بدون اینکه خاصیت و آمینو اسیدهایش از بین بروند به صورت پالپ درآورد.

جدیدترین محصولات شرکت « وانا هستی البزر» نوروز 1401 رونمایی می شود

وی خاطرنشان کرد : این کارخانه توانسته یک آبمیوه صد در صد طبیعی بدون مواد نگهدارنده را به بازار ارائه کند و در حال حاضر بخش R & D این کارخانه روی محصولاتی مثل نوشیدنی های پاستیلی و تکه های پاستیل کار می کند که تا نوروز 1401 به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل مجموعه وانا هستی البرز در پایان خاطرنشان کرد : مشکلاتی که این کارخانه تولیدی دارد آن است که به خاطر قرار گرفتن در مناطق محروم و سرمایه گذاری روی نیروهای بومی با کمبود نیروی متخصص در این منطقه روبرو هستیم و دومین مطلب مشکل ما این است که بیشتر مواد مانند اسیدها و پوره ها وارداتی است و قیمت ارز در بازار دایم در حال نوسان است و این به ما لطمه وارد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز