خبرگزاری کار ایران

آموزش آیلتس در کوتاه ترین زمان ممکن کاملا تضمینی-آموزشگاه زبان هیراد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۴۵

چه طور می توان در مرکز تخصصی زبان هیراد در عرض چهار ماه، شش ماه و یا نهایتا هشت ماه به طور فشرده آیلتس گرفت و به علاوه زبان عمومی هم هم به طورغیر قابل باوری به سبک نیتیو تقویت کرد ؟

آموزش آیلتس

افرادیکه که سطح دانش زبان انگلیسی آنها ضعیف می باشد یا به دلایلی از زبان انگلیسی مدت زمان زیادی دور بوده اند می توانند در مرکز تخصصی زبان هیراد در عرض فقط چهار ماه با شرکت در دوره های گروهی مکالمه فشرده 1 (English Intensive Conversation 1)  و مکالمه فشرده 2 (English Intensive Conversation 2)  می توانند سطح انگلیسی خود را به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت دهند و در نتیجه به سطح   Upper-intermediate برسند وسپس وارد دوره آیلتس شوند.

شایان ذکر است که مدت زمان هر یک از دوره های مکالمه فشرده فوق دو ماه (28 جلسه) می باشد. دانش جویان می توانند دوره آموزش آیلتس را زیر نظر اساتید حرفه ای آیلتس در عرض چهار ماه و یا حتی دو ماه بگذرانند و در نهایت برای امتحان اصلی آیلتس آماده شوند و نمره مورد نظر خود را دریافت کنند. با توجه به توضیحات فوق دانش جوی خیلی ضعیف هم می تواند در عرض شش ماه و یا نهایتا هشت ماه مدرک آیلتس خود را با نمره مورد نیاز دریافت کند و در نتیجه به کشور هدف خود مهاجرت کند و یا در آن ادامه تحصیل دهد.

صورت نیاز می توان با شرکت در کلاسهای خصوصی دوره های مکالمه  فشرده انگلیسی یک و دو را در عرض 25 جلسه یعنی دو ماه سپری کرد و سپس وارد دوره آیلتس فشرده دو ماه شد و در نتیجه در عرض فقط  چهار ماه آیلتس گرفت.

تمام دوره های فوق به صورت گروهی یا خصوصی به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار می شوند.

باید توجه داشت که دانشجویانی که در دوره های فوق شرکت می کنند باید حداقل در روز یک ساعت و نیم تا دو ساعت مطالعه کنند البته مطالعه  و تمرین سه تا پنج ساعت در روز ایده آل است و قویا توصیه می شود.

دوره های مکالمه فشرده آیلتس

در دوره های مکالمه فشرده یک و دو کل زبان انگلیسی عمومی در قالب چهار مهارت دوره می شود و دانش جو در چهار مهارت انگلیسی به طور چشم گیری پیشرفت می کند. در دوره مکالمه زبان انگلیسی فشرده یک و دو در راستای آزمون آیلتس زبان عمومی شما تقویت می شود. در این دو دوره گرامر، جمله سازی، واژگان، مترادف ها، متضادها، تلفظ، استرس کلمات، تعاریف، ضرب و المثل های پر کاربرد، افعال دو قسمتی و سه قسمتی، عبارات و اصطلاحات، کالوکیشن های پر کاربرد تدریس می شوند و تمرین مهارت های اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ، تصحیح رایتینگ، تصحیح اسپیکینگ به اندازه کافی صورت می گیرد. شایان ذکر است که طراحی دوره های مکالمه فشرده یک و دو انگلیسی عمومی بر اساس بیست و پنج سال تجربه تدریس صورت گرفته و گرد آوری شده است. 

در دوره های آیلتس هیراد علاوه بر تدریس مهارت های و تکنیک های آیلتس زبان عمومی در سطح بالایی به طور جامع تدریس می شود و کاملا برای متقاضیان آیلتس به صورت ساختار یافته دوره می شود و متقاضیان زبان انگلیسی را به سبک  native  فرا می گیرند  و علاوه بر گرفتن مدرک معتبر جهانی آیلتس در زبان انگلیسی به طور غیر قابل باوری پیشرفت می کنند.

در دوره های آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد همه مطالب از سیر تا پیاز توسط اساتید آیلتس تدریس می شوند. حتی تمام واژگان مورد نیاز برای امتحان آیلتس هم توسط  خود اساتید هیراد تدریس می شوند به عبارت دیگر در هیراد لقمه ها توسط اساتید آیلتس جویده می شوند و فقط  دانش جویان لازم است آنها را قورت دهند و به راحتی به هدف خود برسند.

آموزش آیلتس در کوتاه ترین زمان ممکن کاملا تضمینی-آموزشگاه زبان هیراد

آیلتس در مرکز زبان هیراد

در مرکز تخصصی زبان هیراد اساتید آیلتس حداقل 12 سال به طور حرفه ای آیلتس تدریس کرده اند و تجربه بسیار بالایی دارند و خودشان چند دفعه در امتحان آیلتس شرکت کرده و نمرات بسیار بالایی دریافت کرده اند. اساتید آیلتس هیراد علاوه بر تجربه و دانش بالا معلمی را خوب بلدند و می توانند مفاهیم را به طور کامل و روان به دانش جویان انتقال دهند تا آنها سریع پیشرفت کنند.

دوره های فوق هم به صورت گروهی و هم به صورت خصوصی به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار می  شوند.

در دوره های آیلتس هر مهارت به طور جداگانه تدریس می شوند تا روی هر مهارت تاکید زیادی شود و تمام نکات آنها به جزئیات تدریس شوند. باید ذکر شود که اگر دانشجویان در ماه فقط در یک مهارت شرکت کنند دوره آیلتس آنها چهار ماه طول می کشد ولی اگر در هر ماه در دو مهارت شرکت کنند کلاس آیلتس آنها فقط دو ماه طول می کشد.

دروه POST-IELTS

دوره  POST-IELTS که مدت زمان آن 20 جلسه یعنی یک ماه می باشد. دوره POST-IELTS برای افرادی طراحی شده که می خواهند در امتحان آیلتس نمره 7.5 یا 8 بگیرند.

در کلاسهای آیلتس جزوات حرفه ای و به روز توسط اساتید تدریس می شوند. دانش جویان می توانند سالها از این جزوات بهره ببرند. لازم  به ذکر است که در این مرکز تمام کتاب ها و منابع معتبر و به روز توسط اساتید آیلتس به دانش پژوهان معرفی می شوند.

در مرکز تخصصی زبان هیراد  با برنامه ریزی دقیق به نمره آیلتس مورد نظرتان حتما دست خواهید یافت.

مشاوره آیلتس در آموزشگاه زبان هیراد

جهت مشاوره، تعیین سطح و هماهنگی های لازم با همکاران در مرکز تخصصی زبان هیراد با شماره های موسسه  22228362-26420225  تماس حاصل فرمایید. در ضمن،‌ می توانید برای مشاوره رایگان با مدیران آموزشی مرکز تخصصی زبان هیراد و کسب اطلاعات بیشتر به شماره های 09123218517 و یا 09123341513 در واتس آ‍پ پیغام دهید و یا به سایت https://www.hiradenglish.com/ مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مرکز زبان هیراد @hiradenglish می باشد. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز