خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های زبان کره‌ای و فواید آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۳۹

یادگیری این زبان نیازمند تمرین است و اگر تدریس توسط اساتید مجرب انجام شود به راحتی می توانید زبان کره ای را یاد بگیرید. موسسه زبان دهخدا یکی از معتبرترین آموزشگاه های ایران در حوزه آموزش زبان کره ای است.

ایلنا؛ با توجه به پیشرفت روز افزون کشور کره جنوبی در همه عرصه ها ، تمایل به یادگیری زبان کره ای برای تجارت ، تحصیلات و آموزش ، ارتباطات در حوزه تکنولوژی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به این که کشور کره جنوبی در آسیا و در نزدیکی ایران واقع شده است ، ارتباطات تجاری فراوانی بین این دو کشور برقرار است و بنابراین شرکت در کلاس های کره ای و یادگیری این زبان می تواند سودمند باشد.

یادگیری این زبان نیازمند تمرین است و اگر تدریس توسط اساتید مجرب انجام شود به راحتی می توانید زبان کره ای را یاد بگیرید. موسسه زبان دهخدا یکی از معتبرترین آموزشگاه های ایران در حوزه آموزش زبان کره ای است.

شما می توانید به صورت آنلاین و حضوری در کلاس های مختلف این زبان که توسط آموزشگاه های زبان در ایران برگزار می شود شرکت کنید. اما قبل از آن بیایید با زبان کره ای بیشتر آشنا شویم.

کره ای اغلب به عنوان منطقی ترین سیستم نوشتاری در جهان در نظر گرفته می شود

نشان دادن زبان کره ای استفاده می شد.هانگول فقط 24 حرف دارد که در حال حاضر کمتر از 26 حرف انگلیسی است. و گفته می شود که نحوه نوشتن حروف کره ای نشان دهنده ظاهر دهان یا زبان شما در هنگام تولید صدای آنها است. برای مثال، ㄴ (ni-eun)، که تقریباً معادل حرف انگلیسی N است، شبیه شکلی است که زبان شما برای تماس با پشت دندان‌هایتان برای تولید صدای N ایجاد می‌کند.هانگول منعکس کننده آرزوی پادشاه سجونگ برای یک سیستم نوشتاری آسان است.بنابراین اگر به دنبال یک زبان دوم آسان برای نوشتن هستید، کره ای باید در لیست شما شماره یک باشد.

یادگیری زبان کره ای به شما امکان دسترسی بالقوه به بیش از 70 میلیون زبان کره ای بومی در سراسر جهان را می دهد

می‌توانید در مورد علاقه ملتشان به مراقبت از پوست و کارائوکه، نحوه درست کردن کیمچی و دیگر غذاهای اصلی کره‌ای، جدیدترین سینمای کره، کی‌پاپ و هزاران موضوع جذاب دیگر با آن‌ها گپ بزنید.همچنین، مردم کره جنوبی به طور کلی به عنوان برخی از سازگارترین افراد از نظر فناوری در جهان در نظر گرفته می شوند. این بدان معناست که وقتی می خواهید با زبان مادری کره ای درگیر شوید، احتمالاً حتی نیازی به ترک اتاق خود برای ایجاد این ارتباط ندارید. به طور شگفت انگیزی بخش بزرگی از جمعیت کره جنوبی آنلاین هستند. این کشور در ضریب نفوذ اینترنت و همچنین سرعت اینترنت در صدر جهان قرار دارد. و در بین افراد 18 تا 24 ساله، 97.7 درصد گوشی هوشمند دارند.بنابراین وقتی در نظر می گیرید که چه زبانی را باید یاد بگیرید، به سراغ کره ای بروید. مردم شگفت انگیز کره یادگیری زبان را بسیار ارزشمند می کنند

یادگیری زبان کره ای راهی برای آینده نگری است

بر اساس گزارش بلومبرگ، اگر عمیقاً معتقد هستید که فناوری آینده است، قطعاً باید به کره جنوبی - نوآورترین کشور جهان - توجه کنید. این کشور برای پنج سال متوالی نوآورترین اقتصاد جهان در نظر گرفته شده است و به راحتی ژاپن (رتبه ششم) و ایالات متحده (یازدهم) را پشت سر گذاشته است.یادگیری زبان کره ای مطمئناً یک فرصت خوب است که می تواند به حرفه یا کسب و کار شما در آینده مرتبط تر شود. کره در حال حاضر یکی از قوی ترین اقتصادهای آسیا است و اگر این روند ادامه یابد، یادگیری زبان کره ای می تواند به اندازه یادگیری ماندارین برای کسب و کار و آینده شغلی مهم باشد.

آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران جنت آباد با بیش از ده سال سابقه آموزش زبان های خارجی از جمله زبان کره ای یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در ایران است. این آموزشگاه زبان دارای دپارتمان های تخصصی و حرفه ای برای تمامی زبان ها بوده تا بتواند آموزش را با بهترین نحوه به زبان آموزان ارائه کند. از جمله این زبان ها زبان کره ای به عنوان یکی از زبان های مهم شرق آسیا می باشد. این زبان در موسسه زبان دهخدا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی همراه با اساتید مجرب و Native-like و خلاق در بحث آموزش مکالمه محور و کاربردی به آموزش زبان کره ای می پردازد. کلاس زبان کره ای به صورت حضوری و همچنین آنلاین برای تمامی سنین و در تمامی سطوح برگزار می شود. آموزشگاه زبان دهخدا با استفاده از بهترین امکانات آموزشی و کمک آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری و شیوه های نوین و پویا آموزش زبان کره ای را برای علاقه مندان این زبان بسیار جذاب و سهل کرده است. کلاس زبان کره ای در این موسسه به صورت مستمر به صورت تصویری و صوتی توسط سوپروایزرهای کره ای نظارت می شوند تا روند کلاس را پیگیری کرده و در بهبود آن فائق آیند.

همچنین اساتید در پایان هر جلسه موظف به ارائه گزارشی از روند کلاس خود می باشند تا برای برنامه ریزی بهتر برای ارائه بهتره خدمات و بالا بردن راندمان کلاس از آن بهره گرفته شود. آموزشگاه زبان دهخدا دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش بوده و در پایان دوره آموزشی به زبان آموزان مدرکی معتبر ارائه خواهد کرد. همچنین زبان آموزان می توانند با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون و آزمون های آموزشی زبان کره ای خود را برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان کره ای آماده کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز