خبرگزاری کار ایران

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی در سایت اینوست یار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۸۸

تحلیل تکنیکال، علم پیش بینی قیمت بر اساس اطلاعاتی از جمله الگوهای قیمتی، حجم معاملات و اندیکاتورها است که می توان آن را به مهارتی برای خواندن بازار در لحظه تشبیه کرد. برآیند تصمیم کلیه افراد حقیقی و حقوقی درباره خرید یا فروش سهام، به یک تصمیم برای معامله در یک قیمت مشخص با حجمی مشخص ختم می شود. ثبت تمامی این تصمیم ها یا همان معاملات به صورت لحظه ای، نمودار قیمت - زمانی را ایجاد می کند که اساس و پایه تحلیل تکنیکال است.

در واقع از برآیند معاملات کلیه فعالین بازار، نموداری ایجاد می شود که رفتار جمعی آن ها را منعکس می کند. به عبارت دیگر، نمودار قیمت - زمان یک سهام، رفتار کلیه افرادی که از ابتدا تا این لحظه روی آن سهام معامله کرده اند را نشان می دهد.

توضیح تحلیل تکنیکال با مثال

اجازه بدهید تا با یک مثال ساده، به شما آموزش بدهم که یک تحلیل گر تکنیکال چگونه از نمودار - قیمت زمان سهام، که منعکس کننده رفتار فعالین بازار روی آن سهام است، به نفع خودش استفاده می کند و از آن کسب سود می کند.

معمولا وقتی دو دوست به همدیگر می رسند، به یکدیگر سلام می کنند. حالا از شما سوال می شود که دو دوست به یکدیگر نزدیک می شوند، پیش بینی شما از اولین رفتاری که آن ها خواهند داشت چیست ؟ احتمالا پاسخ شما هم مثل من این است که به یکدیگر سلام می کنند.

 

شما سلام کردن را به عنوان رفتار بین دو دوست شناختید و گمان کردید که این رفتار تکرار شونده است و بر اساس آن، رفتار این دو دوست در ملاقات بعدی را نیز پیش بینی کردید.

این دقیقا کاری است که تحلیل گرهای تکنیکال انجام می دهند. آن ها رفتارهای معامله گرها روی سهام را در قالب الگوهای قیمتی یا سایر الگوهای تکنیکال، پیدا می کنند و در مواقعی که این رفتار ها تکرار می شوند، بازار را پیش بینی می کنند.

تعریف آموزش تحلیل تکنیکال در کتاب تحلیل تکنیکال، بنیادی یا ذهنی

در یک روز، هفته یا ماه مشخص تعداد مشخصی معامله گر هستند که وارد بازار می شوند. این افراد به منظور کسب سود، معاملات مشخصی را بارها و بارها انجام می دهند. به عبارت دیگر این اشخاص الگوهای رفتاری را بوجود می آورند و گروهی از اشخاص که با یکدیگر و بر یک مبنای ثابت کار می کنند یک الگوی جمعی را بوجود می آورند. این الگوهای رفتاری، قابل مشاهده و سنجش هستند و به صورت آماری تکرار می شوند.

تحلیل تکنیکال شیوه ای است که این الگوهای رفتاری را در الگوهای قابل تشخیصی سازماندهی می کند، که در نتیجه با استفاده از آنها می توان احتمال وقوع بیشتر یک احتمال بر دیگری را حدس زد. در واقع تحلیل تکنیکال این امکان را به وجود می آورد که وارد ذهن بازار شوید و ببینید که چه چیزی با توجه به الگوهای رفتاری بازار محتمل تر است.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی سایت آموزش بورس اینوست یار به آدرسinvestyar.com  بهترین شروع برای افرادی است که می خواهند به تازگی وارد دنیای معامله گری بورس ایران یا خرید و فروش در بازارهای بین المللی شوند. در آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی به موضوعاتی پرداخته می شود که جنبه مقدماتی دارند و مباحث پایه برای تحلیل های حرفه ای تر محسوب می شوند.

اما این بدین معنی نیست که دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی کاربردی ندارد و شما نمی توانید به کمک آن پول در بیارید. در صورتی که مباحث مقدماتی تکنیکال را یاد بگیرید، می توانید معاملات خود را شروع کنید.

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی اینوست یارکه به صورت آنلاین است می تواند در بورس ، فارکس و ارزهای دیجیتال  بسیار کاربردی و معاملاتی باشد اما باید در نظر داشته باشید که بین تحلیل و معامله بسیار تفاوت وجود دارد. ممکن است بتوانید با استفاده از فیلم های آموزش تکنیکال مقدماتی، بازارهای مختلف را تحلیل کنید و راجع به آینده قیمت نظر بدهید، اما اینکه با اتکا به آنها وارد معامله بشوید و سرمایه خود را درگیر آن تحلیل کنید، قطعا به این سادگی نیست. اکیدا توصیه می کنیم بدون گذراندن دوره آموزش معامله گری حرفه ای در بازارهای مالی به هیچ عنوان معاملات خود را آغاز نکنید.

سر فصل های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

فصل 1 - آشنایی با نرم افزار و پلتفرم تحلیل تکنیکال

فصل 2 - آموزش مقدماتی اصطلاحات معاملاتی

فصل 3 - آموزش مقدماتی خطوط کشی در تحلیل تکنیکال

فصل 4 - کندل شناسی - الگوی های شمعی مهم در تحلیل تکنیکال

فصل 5 - آموزش مقدماتی اصطلاحات معاملاتی در تحلیل تکنیکال

فصل 6 - الگوهای کلاسیک قیمتی بازگشتی

فصل 7 - الگوهای کلاسیک قیمتی ادامه دهنده

فصل 8 - جمع بندی و تحلیل های آموزشی

آموزش های مقدماتی تحلیل تکنیکال بورس و بازار بین الملل در اینوست یار، بخش های مختلفی دارند که پیشنهاد می کنیم حتما طبق ترتیب و چارتی که ارائه شده است، گام به گام آن ها را دنبال کنید. همه این آموزش ها در قالب بیش از ۹ ساعت فیلم ارائه شده اند که برای مشاهده آن ها کافی است به صفحه دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی اینوست یار مراجعه کنید و پس از ثبت نام رایگان در دوره، دسترسی شما به فیلم‌های آموزشی آزاد شود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز