خبرگزاری کار ایران

خرید تلفن گویا در کسب و کارتان معجزه خواهد کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۱۶

خرید تلفن گویا راه حلی مناسب برای مدیریت حجم بالای تماس ها در کسب و کار شما است. ارتباط تلفنی فرصت مهمی برای جذب تماس گیرندگان و تبدیل آنها به مشتریان احتمالی آینده است. در همین راستا این مقاله را به تلفن گویا و مزایای آن برای هر بیزینسی اختصاص دادیم.

تلفن گویا (IVR) چیست؟

پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یک فناوری در تماس صوتی است که به کاربران اجازه می‌ دهد تا در منوی گزینه‌ های طراحی شده توسط سازمان پیمایش کنند و از این طریق به تیم یا نماینده مناسب وصل شوند و مشکل خود را برطرف کنند. تلفن گویا یک راه ساده و موثر برای افزایش کارایی در کسب و کار شما و بهبود تجربه مشتری است.

اجرای یک برنامه تلفن گویا به تماس گیرندگان شما این امکان را می دهد تا با یک سیستم پشتیبان خودکار تعامل داشته باشند. با فشار دادن چند کلید، مسیریابی تماس آنها انجام می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن راه حل مشکل خود را پیدا می کنند. برای یک کسب و کار هیچ سرمایه ای ارزشمند تر از مشتریان راضی نیست!

خرید تلفن گویا از سال 1970 مرسوم بود، اما پیشرفت فناوری سبب سهولت در استفاده از این تکنولوژی شد و آن را تبدیل به یک گزینه فوق العاده برای کسب و کارها در هر اندازه و مقیاسی تبدیل کرد.

مزایای خرید تلفن گویا برای کسب و کار شما

در هر شرکتی وجود بخش پاسخگویی به مخاطبان الزامی است، پس به نیروی انسانی زیادی برای کامل کردن این بخش نیاز دارید. اما با داشتن تلفن گویا و بهره وری از مزایای آن می توانید نیروی انسانی بسیار کمتری را درگیر بخش پاسخگویی کنید.

خرید تلفن گویا در کسب و کارتان معجزه خواهد کرد!

پاسخ دهی خودکار به تماس ها

با استفاده از تلفن گویا، می ‌توانید پاسخ دهی به تماس ‌های ورودی و خروجی را خودکار کنید و حجم کار تیم‌ خود را در مرکز تماس کاهش دهید. می‌ توانید پیام‌ های شخصی ‌سازی‌ شده ‌ای را از قبل ضبط کنید و مشتریان را از اطلاعاتی که اغلب درباره کسب ‌و کارتان به آنها نیاز دارند آگاه کنید.

در این صورت مشتریانی که درخواست‌ های اطلاعاتی ساده دارند می‌ توانند بدون هدایت به اپراتور، به آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند. مشتریانی که نیازهای پیچیده ‌تری دارند می ‌توانند به تیم مناسب برای پاسخ به سوالاتشان هدایت شوند. در نتیجه، مرکز تماس شما زمان و منابع کمتری را صرف مدیریت ترافیک داخلی می‌ کند و زمان بیشتری را برای خدمت به مشتریانتان صرف می‌ کند.

خرید تلفن گویا و ثبت اطلاعات

تلفن گویا داده‌ های مربوط به هر تماس را جمع‌ آوری می ‌کند، به طوری که وقتی مشتری به یک اپراتور متصل می ‌شود، کارمند از قبل تمام اطلاعات مربوطه را در مورد آن مشتری و مشکل او در دست دارد. مشتری زمان کمتری را صرف تکرار این اطلاعات در طول مکالمه می کند و در نتیجه بازه زمانی بسیار کوتاه تری برای حل و فصل مشکل وی صرف خواهد شد.

افزایش رضایت مشتری با مسیریابی تماس ها توسط تلفن گویا

تقریبا همه افراد یک کابوس مشترک در مورد هدایت شدن از طریق منوی تماس خودکار یک شرکت به نماینده مناسب خود دارند. خرید تلفن گویا این مشکل را به راحتی حل می کند و رضایت مشتری را افزایش می دهد. تلفن گویا مشتریان را به سمت نماینده یا تیمی هدایت می کند که مجهزترین آنها برای کمک به آن مشتری خاص است. این روند از ناامیدی و اتلاف زمان با تغییر مسیر زیاد جلوگیری می کند.

خرید تلفن گویا و اولویت بندی تماس ها

شما می توانید از تلفن گویا برای اولویت بندی تماس ها بر اساس ارزش تماس گیرنده استفاده کنید. با این ویژگی منحصر به فرد تماس های مشتریان مهم تر را به واجد شرایط ترین نماینده یا تیم در اسرع وقت وصل می کنید. در این صورت فرد مورد نظر شما به جلوی صف انتظار منتقل می شود. این ویژگی به شما کمک می کند تا مشتریان با ارزش خود را با کاهش زمان پاسخگویی به آنها همواره حفظ کنید.

بهبود وضوح اولین تماس

می‌توانید با راه اندازی یک سیستم تلفن گویا، رزولوشن و وضوح اولین تماس (FCR) شرکت خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. تماس‌گیرندگان همیشه به شرکتی جذب می ‌شوند که با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.

خرید تلفن گویا در کسب و کارتان معجزه خواهد کرد!

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

تلفن گویا به شما کمک می کند با بهبود وضوح تماس اول و کاهش تعداد تغییر مسیرهای داخلی مورد نیاز برای رفع نیازهای مشتریان، هم در زمان خود و هم در زمان مشتریان صرفه جویی کنید. همانطور که تلفن گویا به مشتریان اجازه می‌دهد از طریق منوی خودکار مشکلات ساده خود را حل کنند، همچنین به شما کمک می ‌کند تا حجم کاری نمایندگان خود را کاهش دهید.

این امر به نمایندگان شما اجازه می ‌دهد تا زمان و انرژی بیشتری را برای ارائه خدمت رسانی به تماس ‌گیرندگان با نیازهای پیچیده تر داشته باشند.

خرید تلفن گویا و ارائه خدمات 24 ساعته

از آنجایی که بیشتر حجم تماس ها و کارهای سنگین از طریق تلفن گویا به صورت خودکار انجام می شوند، اپراتورهای شما همیشه برای ارائه خدمات در دسترس هستند، صرف نظر از اینکه در چه ساعتی از روز مشتریان شما تماس بگیرند. حتی اگر اپراتورها در خارج از ساعات کاری فعال نباشند، مشتریان همچنان می‌ توانند با تلفن گویا تعامل داشته باشند و از طریق منوی خودکار خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در نتیجه این روند کاری اعتبار شرکت شما چندین برابر می شود.

با خرید تلفن گویا از مزایای هایفون استفاده کنید

خرید تلفن گویا هایفون می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از مزایای یک برنامه عالی تلفن گویا برخوردار شوید. در عین کاهش حجم کاری نمایندگان خود، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و رضایت مشتریان خود را نیز افزایش دهید. با مطالعه دیگر مقالات وبلاگ درباره آنچه شرکت خدمات ابری هایفون ارائه می دهد اطلاعات بیشتری کسب کنید و مرکز تماس خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.

­همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان در خرید تلفن گویا به سایت هایفون با آدرس hifon.ir مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز