خبرگزاری کار ایران

معلولین باید نیروی کار فعال باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۳۵

در گذشته که درک انسان‌ها از دنیای اطرافشان و جوامع انسانی محدودتر بود، نگاهی خام به افراد جامعه داشتند. به طور مثال؛ افراد معلول را افراد نا‌توان در نظر می‌گرفتند و نگاهی متفاوت‌تر از دیگر افراد جامعه به آن‌ها داشتند و وظیفه­ای را به آن‌ها محول نمی‌کردند.

اما خوشبختانه امروزه و در قرن 21 در تمام دنیا، افراد معلول و کم‌توان که حدودا 15 درصد جمعیت جهان را نیز به خود اختصاص می‌دهند، هم‌تراز با افراد دیگر شناخته می‌شوند و به دنبال دریافت امتیازات انسانی خود در جامعه هستند. در این راستا، مشاغل سراسر اجتماع باید بستر مناسبی برای این‌گونه افراد که چه بسا می‌توانند نقشی مهم و کاربردی را در بخش‌های یک شرکت ایفا کنند، فراهم کرده و وظایفی برابر با دیگر اعضای جامعه را بر دوش آن‌ها بگذارند.

هم تراز دانستن، عدم تبعیض و داشتن فرصت بیشتر برای معلولین در زمینه اشتغال و آموزش از مهم‌ترین مطالبات اجتماعی جامعه معلولین است.

طبق پژوهشی که توسط انجمن جهانی معلولین انجام شده، شرکت‌ها با جذب فقط ۱ درصد از جمعیت معلولین در هر کشور، می‌توانند بستر مناسبی برای حضور فعال این افراد در جامعه فراهم کرده و از توانایی‌های آنان بهره بگیرند.

در نتیجه همه افراد باید در جهت برابری حقوق معلولین در جامعه و افزایش سهم‌شان در زمینه اشتغال حضوری و یا غیر حضوری در محیط کار تلاش خود را بکنند، در انجام این مسئولیت اجتماعی کوتاهی نکنند و همچنین این نکته را به خاطر داشته باشند که معلولین نیز مانند همه‌ی افراد می‌توانند نقش سازنده‌ای را در فعالیت‌های اجتماعی و مشاغل ایفا کنند. نتیجه این عمل برای افراد معلول این است که می‌توانند به شکلی آسان‌تر در جامعه زندگی کنند.

معلولین باید نیروی کار فعال باشند

دعوت به همکاری سفربازی از معلولین

سفربازی یکی از کامل‌ترین منابع رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در سراسر ایران است و یکی از دغدغه‌های مهم مسافران را در پیداکردن اقامتگاه مناسب به راحتی رفع کرده ‌است.

خدمات بی‌نظیر سفربازی، لذت سفری رویایی را برای مسافران به هر کجای ایران فراهم کرده، به طوری که امکان پیداکردن نزدیک‌ترین هتل، آپارتمان، ویلا، مسافرخانه، اقامتگاه بومگردی و یا کلبه، به راحتی از طریق وب‌سایت سفربازی فراهم می‌باشد.

یکی از نقاط قوت سفربازی، داشتن تیم پشتیبانی قوی است که در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات مسافران می‌باشند، از لحظه‌ی شروع تا پایان سفر، همراه و همسفر آنان هستند تا خاطره خوبی از سفرشان در ذهن آنان باقی بماند.

مجموعه سفربازی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در برابر معلولین، فرصتی را برای آنان فراهم کرده که بتوانند حضور فعال در جامعه را به صورت غیرحضوری تجربه کرده و با استفاده از استعدادهای نهان خود به رشد و پیشرفت این مجموعه کمک کنند.

معلولین باید نیروی کار فعال باشند

در این روزها که بیماری و محدودیت‌های اجتماعی شرایط سختی را برای همه ایجاد کرده ‌است، سفربازی این امکان را در اختیار معلولین قرار داده که از خانه به عنوان عضو جدیدی از خانواده سفربازی در بخش "پشتیبانی" شروع به فعالیت کنند و کسب درآمد کنند.

همچنین تیم سفربازی، تجهیزات مناسب مانند سیستم مورد نیاز، هدفون‌ و تمامی امکانات لازم برای شروع کار را در اختیار افراد کم‌توان و معلول قرار می‌دهد تا با خیال راحت و بدون استرس، به انجام کارهایشان بپردازند و حضور فعالی در جامعه داشته باشند. همچنین در مسیر پیشرفت و افزایش رضایت مشتریان عزیز در کنار مجموعه قرار بگیرند و یاری دهنده تیم سفربازی باشند.

سخن آخر

خوشبختانه در طول سال‌های اخیر، افرادی در همه جای دنیا و در موقعیت‌های شغلی مختلف، به این وظیفه اجتماعی عمل کرده و به هموطنان کم‌توان خود در راستای پیشرفت و توسعه فردی و شغلی، کمک به سزایی داشته‌اند. در همین راستا تیم سفربازی نیز به منظور ایفای نقش اجتماعی خود، موقعیت شغلی و امکانات مناسب برای انجام آن‌ را در اختیار معلولین با استعداد قرار داده و قصد دارد که از توانمندی‌های آنان در مجموعه خود بهره ببرد.

تیم سفربازی می‌خواهد این پیام را به تمام مردم برساند که معلولیت نباید سدی برای اشتغال و پیشرفت افراد باشد و آ‌ن‌ها را از جامعه دور کرده و از بودن در بین مردم محروم سازد.

سفربازی منتظر افراد معلولی هست که می‌خواهند حضور پررنگی در جامعه داشته ‌باشند و پا‌به‌پای همه‌ی افراد زندگی کنند و در همین راه زندگی فعلی خود را تغییر دهند.

پس اگر شرایط فوق را دارید و از همه مهم‌تر به تجربه کار کردن در یک مجموعه پویا و همراه با جوانانی خوش فکر و همدل علاقه دارید، با استفاده از وب‌سایت سفربازی با آنها در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید سفربازی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز