خبرگزاری کار ایران

فرش ماشینی ارزان و باکیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۱۹

خرید فرش یکی از مخارج تقریبا بزرگ هرساله خانواده‌هاست. داشتن یک فرش طرح ترنج در میان سالن پذیرایی شما باعث جذابیت خانه و احساس خوب شما می‌شود اما خرید فرش و از طرفی سرمایه مردم، گاهی باهم در تناقض هستند و بسیاری از مردم از خرید فرش صرف نظر می‌کنند. در ادامه با فرش‌هایی آشنا می‌شویم که با هزینه کم می‌توانید دکوراسیون خانه خود را عوض کرده و از آن لذت ببرید.

فرش ارزان

فرش از وسایلی است که تعویض آن در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگزار است اما با شرایط اقتصادی حاضر و قدرت خرید پایین مردم، بیشتر ما از تعویض فرش صرف نظر می‌کنیم. با وجود بالا بودن هزینه‌های زندگی، بسیاری از ما خرید فرش را اولویت قرار نمی‌دهیم و به نیازهای دیگر زندگی خود می‌پردازیم اما طرح و رنگ فرش در زیبایی محیط و به تبع آن در حال روحی ما تاثیرگزار است. در حال حاضر تنوع فرش ها و طرح و نقش آنها نیز بقدری گسترده شده که توجه هر انسانی را به خود جلب و میل و رغبت مارا به خرید بیشتر می‌کند.

تعدادی از تولید کنندگان بافرهنگ ایرانی، باتوجه به اقتصاد کشور و رفاه مردم عزیزمان، در حال حاضر اقدام به تولید فرش هایی کرده اند که در عین زیبایی و کیفیت بالا، دارای قیمت ارزان هستند. شرکت فرش ایرانیان به آدرس (iraniancarpet.co) یکی از این تولیدکنندگان با سابقه است که فرش ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف را با قیمت مناسب در قالب فرش ارزان به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این یک امتیاز فوق العاده برای ماست که قصد تغییر دادن دکوراسیون خانه خود را داریم و میخواهیم کمترین مقدار ممکن را نیز برای آن بپردازیم. در بعضی از این شرکت ها، به مشتری امکان پرداخت قسطی می‌دهند که کمک بسیار خوبی به خانواده‌های ایرانیست.

فرش ماشینی ارزان و باکیفیت

فرش ماشینی

فرش ماشینی، مناسب و ارزان ترین فرش برای محیط های است که رفت و آمد در آنها زیاد است و در انواع طرح و رنگ‌های بینظیر در کشورمان تولید می‌شود. امروزه فرش ماشینی در ابعاد و تراکم و رنگ و طرح جدید تولید می‌شود و به خانه هایی ایرانی زیبایی و زینت می‌بخشد. اما باید توجه کرد که فرش موردنظر ما باید چه کیفیتی داشته باشد تا دوام بیشتری داشته و پس از یک مدت زیبایی خود را از دست ندهد؟

اگر به دنبال فرش بادوام هستید، از فرش ماشینی بافته شده با الیاف آکریلیک استفاده کنید. این نوع فرش دارای قیمت ارزان تری نسبت به فرش های ماشینی دیگر هستند و توانایی رنگ پذیری بسیار بالای آنها باعث ایجاد تنوع بیشتر در آنها شده است. انواع دیگری از فرش ماشینی مانند فرش ماشینی بافته شده با الیاف پلی استر و فرش ماشینی بافته شده با پلی پروپلین نیز وجود دارد که هریک مزایایی خاص خود را دارند. فرش‌های بافته شده با الیاف پلی استر نیز در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند که باعث استفاده زیاد از آن در بافت فرش ماشینی می‌شود. فرش ماشینی بافته شده با الباف پلی پرویلین نیز علاوه بر مقاوم بودن در برابر حرارت و رطوبت، در برابر نور نیز مقاوم است. به همین دلیل در محیط های سرباز زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین دارای قیمت ارزانی هستند که باعث محبوبیت آنها میشود. اما برای مکان هایی که پاخور بالایی دارند، مناسب نیستند؛ زیرا با رفت و آمد زیاد روی این فرش ها لطافت خود را از دست داده و زبر می‌شوند.

از بخش‌های دیگر فرش که نیاز به توجه دارد، ریشه‌های فرش است. قبلا ریشه‌های فرش، از چله خود فرش تهیه میشد که پس از استفاده و شست و شو باعث بد شکل شدن فرش میشد. اما امروزه از ریشه های ابریشمی کرم رنگ روی ریشه های فرش بافته می‌شود که باعث بهتر شدن کیفیت فرش می‌شود. استفاده از این ریشه های ابریشمی باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش شده و تمیز کردن آن با استفاده از یک دستمال نمناک انجام می‌شود.

از طرفی ابعاد و تراکم فرش ماشینی نیز هم برای ما و هم از لحاظ قیمتی بسیار مهم است. در ابتدای ورود این نوع فرش تنوع آن به دو نوع 500 و 700 شانه خلاصه میشد. با گسترش تولید فرش ماشینی،  فرش‌هایی با طرح ها و رنگ های متعددی و قیمت های ارزان تر وارد بازار شد که باعث محبوبیت فرش‌های ماشینی شد. هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، طرح و ریزه‌کاری های آن بیشتر و از ظرافت بیشتری برخوردار هستند. همچنین به علت استفاده از الیاف مقاوم در بافت این نوع فرش ها، فرش های ماشینی پرفروش ترین نوع فرش در حال حاضر است.

برندی که فرش خود را آنها تهیه می‌کنیم نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا باید به سمت برندهایی رفت که سابقه فعالیت در این زمینه را داشته و با سلیقه و نیاز ما آشنا باشند. بسیاری از تولیدکنندگان فرش، صادرات فرش را نیز انجام می‌دهند که این اعتبار آن شرکت را نشان می‌دهد و میتوان به راحتی به آنها اعتماد کرد. اما گاهی خرید حضوری از فروشگاه های این شرکت های برای ما دشوار است که خرید اینترنتی فرش، انتخاب مناسبی برای ماست.

خرید فرش نیاز به توجه زیادی دارد زیرا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما می‌خواهیم با پرداخت هزینه، فرش ماندگاری نیز صاحب شویم. پس حتما به الیاف مصرف شده در بافت فرش، برند و قیمت آن باید دقت لازم را به عمل آوریم.

فرش ماشینی ارزان و باکیفیت

می‌توانید به وب سایت شرکت فرش ایرانیان به آدرس iraniancarpet.co مراجعه کرده و هزارن فرش ارزان را در انواع طرح و رنگ و سایز مشاهده و درصورت پسندیدن به راحتی با چند کلیک خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز