خبرگزاری کار ایران

اقتصادی ترین لپ تاپ ایسر کدام مدل است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۱۳

در جهانی که بیماری همه کرونا همه را فرا گرفته است و کل جهان تحت تاثیر آن قرار دارند، مشاغل زیادی نابود شده یا با ضرر و زیان‌های متعددی روبرو شده‌اند. افراد زیادی مجبور شده‌اند که از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کرده و کار خودشان را ادامه دهند.

بنابراین، نیاز به یک دستگاه قابل حمل، بیش از پیش در چنین دنیایی حس می‌شود و شما بدون اینکه نیازی به متوقف کردن فعالیت خود داشته باشید، می‌توانید همچنان ادامه داده و شروع به کسب درآمد کنید.

به نظر شما کدام دستگاه‌ها فروش بیشتری دارند؟ یقینا اولین جوابی که به ذهن ما هم می‌رسد، لپ تاپ‌هایی هستند که قیمت کمتری دارند. از این گذشته، در بیشتر موارد، برای سناریوهای کاری، یک لپ تاپ کم هزینه هم می‌تواند کار ما را راه بیندازد.

لپ تاپ کاری مناسب با قیمت ارزان

ما در واقع نیازی به لپ تاپ‌های قدرتمند گیمینگ یا موارد مشابه داریم و برای کار، خرید لپ تاپ ارزان قیمت هم می‌تواند برای ما مناسب باشد. حال شما می‌توانید خرید لپ تاپ دل را برندهای دیگر را مدنظر داشته باشید. بهتر است بدانید که با توجه به قیمت لپ تاپ ایسر در مدل‌های مختلف، بسیار بهتر خواهد بود که به سراغ این کمپانی رفته و لپ تاپ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما، خرید لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 است که مشخصات فنی خوبی داشته و برای گشت و گذار در اینترنت، کار با اسناد و پخش فیلم بسیار مناسب است. امکانات یک لپ تاپ ارزان قیمت، یقینا کمتر از لپ تاپ های گران‌تر است و باید به چنین موضوعی واکنش مناسبی نشان دهید.

از سوی دیگر، یک لپ تاپ صرفا کاری نیست و می‌توانید فعالیت‌های ساده دیگری مانند تماشای فیلم یا گوش دادن به آهنگ را هم با آن انجام دهید. قیمت لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 نشان می‌دهد که با یک لپ تاپ بسیار مقرون به صرفه روبرو هستیم که از جدیدترین پردازنده کم مصرف به نام Jasper Lake اینتل استفاده می‌کند که با قدرت ۶ واتی در اختیار شما قرار دارد. این بدان معنی است که هر کاری که بخواهید، می‌توانید با آن انجام داده و نیازهای خود را به‌صورت عالی رفع کنید. باتری در این لپ تاپ ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌توانید اعتماد بسیار خوبی به آن داشته باشید. متاسفانه، هشداری که باید به شما بدهیم، در مورد صفحه نمایش آن است.

صفحه نمایش مناسب برای تماشای فیلم و کار

این محصول از صفحه نمایش TN همراه با کیفیت 1080p استفاده می‌کند و اگرچه وضوح تصویر آن بسیار خوب است، اما از فناوری نماتیک پیچیده‌ای استفاده می‌کند که مدت‌هاست منسوخ شده است. به‌طور معمول، شما نباید از محصولی با این قیمت، انتظار کیفیت ساخت عالی هم داشته باشد و خرید لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 این موضوع را به شما اثبات خواهد کرد. این لپ تاپ به‌طور کامل از پلاستیک ساخته شده است و ما شرایط انعطاف پذیری را از نظر بدنه برای این محصول شاهد هستیم. از طرف دیگر، این لپ تاپ در برابر اثر انگشت کاملا مقاوم است و وزن ۱.۹ کیلوگرمی آن هم کاملا نشان می‌دهد که وزن سبک آن از چه موردی نشات گرفته است.

اقتصادی ترین لپ تاپ ایسر کدام مدل است؟

پروفیل ۱۹.۹ میلی‌متری این لپ تاپ هم نشان می‌دهد که به‌طور کلی، کار کردن با آن آسان است و مشکل خاصی نخواهید داشت. درب این لپ تاپ را نمی‌توانید با یک دست باز کنید. با این حال، هنگام باز شدن آن، قیمت پشتی پایه از روی زمین بلند شده و بازده خنک کنندگی بسیار خوبی را برای لپ تاپ شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، لبه پلاستیکی اطراف صفحه نمایش مات آن چندان ضخیم دیده نمی‌شوند، چرا که قاب بالایی دارای یک دوربین VGA بوده و شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده است. صفحه کلید این لپ تاپ، نور پس زمینه ندارد، اما بخش شماره‌ای آن طراحی خوبی دارد و تایپیست‌ها می‌توانند استفاده مناسبی از آن داشته باشند. بازخورد این صفحه کلید هم بسیار بالا است و یقینا آن دوست خواهید داشت.

مکانیسم کلیک کردن همه کلید‌ها یکنواخت نیست و این موضوع ممکن است برای شما کمی عجیب و غریب باشد. در دنیای لپ تاپ‌های ارزان قیمت، چنین مواردی طبیعی است و اگر چنین تجربه‌ای تاکنون نداشته‌اید، با این لپ تاپ کاملا آشنا خواهید کرد. حال که صحبت از مکانیزم شد، این محصول از یک پد لمسی هم استفاده می‌کند که سیستم ردیابی خوبی هم دارد، اما یقینا بهترین گزینه بازار نیست. شما می‌توانید از اندازه بزرگ آن استفاده کرده و برای شرایط مختلف از آن استفاده کنید. با نگاهی به پنل پایینی، کاملا متوجه خواهید شد که به طرز عجیبی با رنگی متفاوت با بقیه بدنه رنگ آمیزی شده است و بریدگی‌های بلندگو و همچنین کوره تهویه بسیار بزرگی هم برای آن وجود دارد که شما را به اشتباه خواهد انداخت. هوای گرم از شکافی بین پایه و پرب خارج می‌شود و می‌توانید آن را حس کنید.

پورت‌های لپ تاپ

در سمت چپ، دوشاخه برق، یک کانکتور RJ-45، یک رابط HDMI و دو درگاه USB Type-A 3.2 هم وجود دارد. سپس در سمت راست، یک اسلات قفل همراه با پورت USB Type-A 2.0 هم می‌بینیم که برای شما جالب خواهد بود و در کنار یک جک صدا در اختیار شما قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که ۱۱ پیچ سر فیلیپس هم وجود دارد که پنل پایینی این نوت بوک را در خود نگه داشته است و می‌توانید به آن اعتماد کنید. پس از باز کردن آن‌ها، پنل را با یک ابزار پلاستیکی سوراخ کرده و آن را از بدنه خارج کنید. جای تعجبی هم نخواهد داشت که باتری در اینجا کوچک باشد. این باتری ظرفیت ۳۷ وات ساعتی دارد و از طرف دیگر، شما دو اسلات SODIMM هم برای ارتقا کارت حافظه خواهید داشت که در نوع خودش می‌تواند جالب باشد.

تراشه این محصول ارتقا تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم را هم پشتیبانی می‌کند. در زمینه فضای ذخیره سازی، می‌توانید یک اسلات مخصوص M.2 NVMe همراه با درایو ۲.۵ اینچی ساتا داشته باشید که کاربرد بسیار زیادی دارد. برای خنک کردن محصول، شما یک لوله حرارتی فوق‌العاده نازک خواهید داشت که همراه با یک هیت سینک نسبتا کوچک و یک فن با اندازه متوسط خواهید داشت. صفحه نمایش این محصول به یک پنل TN فول اچ دی مجهز شده است که قطر آن به ۱۵.۶ اینچ رسیده است و وضوح آن هم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تعیین می‌شود. نسبت صفحه نمایش در این محصول ۱۶:۹ اینچ است و تراکم پیکسلی آن نیز ۱۴۲ پیکسل بر هر اینچ تعیین می‌شود. هنگامی که از یک فاصله مساوی یا بیش از ۶۰ سانتی‌متر به آن نگاه کنید، صفحه نمایش به شبکیه چشم شما تبدیل خواهد شد و دید مناسبی را پیدا می‌کنید.

اقتصادی ترین لپ تاپ ایسر کدام مدل است؟

از این فاصله، چشم فرد دیگر، پیکسل‌های جداگانه را متمایز نمی‌کند و برای نگاه کردن به لپ تاپ هم بسیار طبیعی خواهد بود. همان‌طور که از یک پنل TN انتظار داشتیم، زاویه دید آن وحشتناک بالا است و می‌توانید تصاویر را در زاویه ۴۵ درجه برای رسیدن به کیفیت بهتر داشته باشید. یک ویدیو با فوکوس و نوردهی تقویت شده هم خواهید داشت که می‌تواند جالب توجه باشد. حداکثر روشنایی اندازه‌گیری در این محصول، ۲۳۳ نیت در وسط صفحه و ۲۲۴ نیت به عنوان میانگین برای کل صفحه است و همراه با حداکثر انحراف ۹ درصدی در اختیار شما خواهد بود. دمای رنگ هم همبسته در یک صفحه سفید رنگ بوده و میزان ۷۰۶۰ کلوین را نمایش می‌دهد.

طیف رنگی استاندارد sRGB که در تلویزیون‌های HD امروزی به کار گرفته می‌شوند، برای استفاده در برنامه‌های مختلف Adobe مناسب هستند و اگر یک دوربین خرفه‌ای، مانیتور و موارد دیگر برای نمایش دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. رنگ‌ها اساسا در این صفحه نمایش بخش مهمی از کیفیت آن هستند و این نوت بوک توانسته است که عملکرد خوبی داشته باشد. فضاهای رنگی دیگری مانند استاندارد معروف DCI-P3 را هم داریم که توسط استودیوهای فیلم‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این تکنولوژی کیفیت اصلی خودش را در لپ تاپ‌های گران‌تر نشان می‌دهد و در نمایشگرهای لپ تاپ‌های ارزان قیمت کمتر می‌توانیم به آن امیدوار باشیم.

دقت بالای رنگی نمایشگر برای کارهای حرفه‌ای

دقت نمایشگر را با ۲۴ رنگ رایج مانند پوست روشن و تیره انسان، آسمان آبی، چمن سبز، نارنجی و موارد دیگر تست کردیم. نتایج امتیازات خوبی را به ثبت رسانده بودند و می‌توانیم به آن اعتماد کنیم. این لپ تاپ شارژدهی بسیار خوبی دارد و به خاطر سطح پایین بودن امکانات دستگاه هم شما قطعه پر مصرفی نخواهید داشت که باتری را با مشکل روبرو کند. کیبورد و تاچ پد آن کیفیت لازم را برای فعالیت‌های کاری شما دارند و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. طراحی و کیفیت ساخت بدنه بسیار عالی است و همراه با مواد اولیه عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. پردازنده نسل یازدهم هم برای چنین قیمت لپ تاپ ایسر در نظر گرفته شده است و می‌توانید اعتبار بیشتری به آن بدهید. تاچ پد در این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و عملکرد آن مانند لپ تاپ‌های گران‌تر از خودش است. کیبورد آن نور پس زمینه ندارد.

این لپ تاپ را می‌توانید همراه با پردازنده اینتل سری Core i3 دریافت کنید که همراه با فرکانس ۴.۱ گیگاهرتز در حالت توربو در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه کش آن ۶ مگابایت بوده و شرایط لازم را برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها دارد. حافظه رم ۴ گیگابایتی آن حداقل‌ها را براساس استاندارد فراهم کرده است و در صورت نیاز، می‌توانید آن را ارتقا دهید.

این حافظه رم از نوع DDR4 است و احتمالا با خرید لپ تاپ دل یا برندهای دیگر با این رده قیمت، نمی‌توانید چنین مشخصاتی را به همراه داشته باشید. فراموش نکنید که قیمت لپ تاپ ایسر همواره با مشخصات بالاتری نسبت به برندهای دیگر در همین رده قیمت همراه بوده است و احتمالا مدل‌هایی با همین مشخصات فنی در برندهای دیگر، قیمت بالاتری خواهند داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز