خبرگزاری کار ایران

برای راه اندازی باشگاه ورزشی چه تجهیزاتی لازم است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۴۰

اگر هدف شما راه اندازی یک مجموعه ورزشی پیشرفته است، باید در مورد آنچه که اعضای باشگاه و ورزشکاران این روزها از تجهیزات و محیط آموزشی خود انتظار دارند، آگاه باشید. با ما همراه باشید تا شما را با تجهیزات باشگاه ورزشی آشنا کنیم.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی باشگاه ورزشی

برای راه اندازی باشگاه ورزشی چه تجهیزاتی لازم است؟

 

مصرف کنندگان امروزی به دنبال چیزی بیش از تجهیزات اولیه تمرینی هستند. مانند سایر جنبه‌های زندگی، بسیاری از مردم به دنبال کسب و کارهای سازگار با محیط زیست و با ردپای کوچک هستند تا نیازهای خود را برآورده کنند. کف‌های ساخته شده از بامبو، تشک های لاستیکی بازیافتی و تجهیزات کم مصرف نمونه‌هایی از روندهای جدید در پایداری هستند.

تحقیقات جدید ارزش ورزش در فضای باز را نشان داده است. مزایای سلامتی شامل افزایش انرژی، خلق و خوی بالا، خواب بهتر و کاهش اضطراب است. داشتن یک محیط ورزشی در بیرون می‌تواند یک ویژگی بسیار جذاب در هنگام انتخاب یک باشگاه ورزشی باشد.

مصرف کنندگان همچنین به دنبال انتخاب هایی فراتر از تمرینات فردی مانند ورزش‌های درون مدرسه ای و باشگاهی برای تعامل با دیگران هستند. حتما آنها را در طرح مجموعه ورزشی خود بگنجانید.

برخی از تجهیزات مجموعه ورزشی عبارتند از:

  • دستگاه های بدنسازی

شما می‌خواهید ماشین‌های بدنسازی داشته باشید که برای رسیدگی به تمام نواحی عضلانی طراحی شده‌اند. این‌ها عبارتند از پرس پا، اکستنشن ساق پا، پرس سینه، حلقه دوسر بازو، اکستنشن سه سر، ابداکتور هیپ و ادکتور لگن.

  • کاردیو

تجهیزات استاندارد فعلی برای تمرینات قلبی عروقی عبارتند از: الپتیکال، تردمیل، دوچرخه‌های ایستاده، دوچرخه‌های اسپینینگ و پله‌های برقی.

  • دیگر تجهیزات

علاوه بر این، به یک ناحیه تمرین با آینه‌های تمام قد نیاز دارید تا افراد بتوانند تکنیک خود را بررسی کنند. برای داشتن تشک، نوارهای کششی، استپ، کتل بل، نیمکت های چند منظوره و انواع وزنه‌های دستی برنامه ریزی کنید.

تجهیزات باشگاه ورزشی

برای راه اندازی باشگاه ورزشی چه تجهیزاتی لازم است؟

  • استپ ورزشی

استپ ورزشی روشی با سرعت بالا برای تقویت قلب و تناسب اندام است.

انجام این تمرین کاردیو طراحی شده به عنوان بخشی از یک کلاس ورزشی گروهی می‌تواند به ایجاد انگیزه و ایجاد حس اجتماعی کمک کند. شما همچنین می‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید تا زمانی که یک مرحله قابل تنظیم یا یک مورد مشابه برای استفاده داشته باشید.

فواید استپ ورزشی

استپ ورزشی تمام مزایای یک تمرین هوازی با شدت بالا را بدون وارد کردن فشار به مفاصل شما دارد. با افزایش قدرت، کاهش چربی و تقویت سلامت قلب و عروق، تناسب اندام کلی را بهبود می‌بخشد.

همچنین کالری می‌سوزاند، و آن را راهی ایده آل برای حفظ وزن بدن هدف می‌کند.

تحقیقات حتی نشان داده است که انجام تمرین با استپ ورزشی می‌تواند خلق و خو و سطح انرژی را افزایش دهد.

استپ ورزشی حرکات پاها، بالاتنه و هسته شما را هدف قرار می‌دهند و قدرت و انعطاف پذیری را ایجاد می‌کنند. آنها همچنین تعادل، هماهنگی و چابکی شما را بهبود می‌بخشند. استپ ورزشی برای مدیریت فشار خون و دیابت مفید است. افراد مبتلا به پوکی استخوان یا استئوپنی می‌توانند این تمرین کم تاثیر را برای بهبود استحکام استخوان انجام دهند. افراد مبتلا به آرتریت می‌توانند از یک صندلی یا شی ثابت برای تعادل بیشتر در طول کلاس استپ استفاده کنند.

  • ضربه‌ گیر دیوار

سالن‌های بدنسازی خانگی می‌توانند افزودنی فوق العاده برای هر خانه‌ای باشند. نه تنها بزرگسالان می‌توانند از این فضا برای تمرین استفاده کنند، بلکه بچه‌ها می‌توانند در باشگاه خانگی مناسب به همان اندازه که می‌خواهند پرشور باشند. ضربه‌گیر دیوار به همان اندازه که در سالن بدنسازی، مدرسه یا استودیو هنرهای رزمی کار می‌کند، در سالن بدنسازی خانه شما نیز خوب عمل می‌کند.

ضربه‌گیر دیوار فقط برای محافظت از بزرگسالان و کودکانی که ورزش می‌کنند وجود ندارد. از دیوارها نیز محافظت می‌کند!

در واقع یک راه ارزان و آسان برای محافظت از دیوار‌ها ضربه‌گیر دیوار است. اگرچه این‌ها معمولاً روی زمین در استودیوهای هنرهای رزمی یا ژیمناستیک استفاده می‌شوند، اما در سالن‌های ورزشی خانگی نیز به خوبی روی دیوار یا زمین نصب می‌شوند.

جهت سفارش و خرید انواع ضربه گیر دیوار به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://kiavarzesh.com/wall-shock-absorber

  • کفپوش سالن ورزشی

زمانی که به راه اندازی یک مرکز تناسب اندام جدید یا نوسازی یک مرکز تناسب اندام موجود فکر می‌کنید، کفپوش باشگاه باید در خط مقدم ذهن شما باشد.

خیلی وقت ها متوجه می شویم که خرید کفپوش سالن بدنسازی تا آخرین لحظه باقی مانده است. انتخاب کفپوش تناسب اندام یک تخصص است. اگرچه هیجان انگیزترین بخش ایجاد سالن بدنسازی شما در نظر گرفته نمی‌شود، اما باید بخشی از برنامه ‌یزی اولیه باشد.  

کفپوش خود را درست تهیه کنید. سه دلیل بسیار خوب برای نصب کفپوش ورزشی مناسب در سالن بدنسازی شما وجود دارد.

در مرحله اول، کفپوش باشگاه باید سطحی محکم و بادوام برای ورزش باشد و نیاز به پشتیبانی از تجهیزات و ماشین آلات سنگین داشته باشد. این می‌تواند در ضخامت‌های مختلف باشد. به طور کلی هرچه ضخیم‌تر باشد بهتر است، یعنی قوی‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای واضح نصب کفپوش سالن، اطمینان از چسبندگی کافی است. این امر از صدمات غیرضروری جلوگیری می‌کند زیرا ماشین آلات و تجهیزات کمتر احتمال حرکت ناخواسته را خواهند داشت.

در نهایت، سومین مزیت داشتن کفپوش اختصاصی باشگاه، بهداشت است. ورزشگاه‌ها عرق کرده‌اند. علیرغم بهترین تلاش اعضا، عرق به طور اجتناب ناپذیری روی ماشین‌های وزن و کف وارد می‌شود، بنابراین داشتن یک سطح کف با تمیز کردن آسان مزایای بهداشتی واضحی برای کاربران دارد.

به طور خلاصه، کفپوش سالن بدنسازی شما باید با چیزهای زیادی کنار بیاید، از جمله:

  1. تجهیزات سنگین
  2. استفاده فشرده
  3. عرق و ریختن
  4. نوسانات دما
  5. لرزش و صدا
  6. سطوح مختلف رطوبت
  7. عوامل غیربهداشتی مانند کثیفی، گرد و غبار، بو و باکتری‌ها
  • کمد باشگاهی

کمد باشگاهی از جمله وسایل پرکاربرد در باشگاه ورزشی است که برای قرار دادن کیف، کفش و لباس‌های افراد استفاده می‌شود. ورزشکاران می‌توانند برای هر کدام از وسایل و لوازم خود جایگاه مناسب در این کمد تبیین نمایند. در واقع می‌شود برای کفش، جا کفشی و برای لباس‌ها آویز در نظر گرفت این کمد‌ها در سایزهای مختلف، رنگ و ضخامت‌های مختلف عرضه خواهند شد. یکی از مهمترین ویژگی کمدهای فلزی داشتن قفل مناسب است چرا که به احتمال زیاد افراد درون باشگاه لوازم شخصی و باارزش خود را در این کمد قرار خواهند داد. بنابراین استفاده از قفل برای این کمدها امری ضروری است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز