خبرگزاری کار ایران

ایران مجوز، پیشگام در پخش سراسری موسیقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۳۶

ایران مجوز اولین شرکت موسیقی ایرانیست که به صورت برنامه ریزی در تلاش برای حرفه ای سازی صنعت نشر می باشد.

پخش سراسری موسیقی در اینستاگرام، تلگرام، وب سایت ها، اپلیکیشن های موسیقی، ساخت دابسمش، برنامه ریزی برای برندینگ و... تا کنون در دستان واسطه ها و دلالان ناشناسی بود که ضرر و زیان بسیاری را بر بدنه موسیقی تحمیل کردند. ایران مجوز اولین شرکت موسیقی ایرانیست که به صورت برنامه ریزی در تلاش برای حرفه ای سازی صنعت نشر می باشد.

پخش سراسری موسیقی و همکاری با ستارگان موسیقی ایران

ایران مجوز با بسیاری از خوانندگان مطرح کشور در سبک های مختلف موسیقی همکاری داشته است. از همکاری با امید حجت، سینا سرلک و شهرام شکوهی گرفته تا وحید تاج، عبدالحسین مختاباد و گرشا رضایی. این همکاری ها با بیش از 300 هنرمند نا آشنا و نام آشنا در حوزه های مختلف موسیقی انجام شده تا ایران مجوز را از باقی کمپانی ها متمایز کند. وقتی ناشر یک خواننده تجربه موفقیت با ستارگان موسیقی را دارد قطعا هزینه کمتری برای موفقیت می پردازید.

پخش سراسری موسیقی را بدون واسطه و دلال تجربه کنید!

 اما پخش سراسری موسیقی جایی ست که سالهاست دلال ها و واسطه گران به دلیل فضای آزاد مجازی، بدون حق کپی رایت و عدم ورود ناشرین موسیقی در آن حمکرانی کردند. ایران مجوز، عنوان تنها کمپانی را دارد که در حوزه پخش و نشر موسیقی پیشگام بوده و حالا رسما از قسمت پخش سراسری موسیقی سایت خود رونمایی کرده است.

پکیج های اقتصادی پخش سراسری موزیک ایران مجوز

 ارائه خدمات پخش سراسری موسیقی با توجه به تجربیات بدست آمده در سالهای فعالیت این کمپانی، پکیج های آماده ای که هرکدام با توجه به استقبال صورت گرفته پیشنهاد شده است و همچنین پکیج های اقتصادی برای افرادی که میخواهند با هزینه کمتر موثر باشند از ویژگی های خدمات پخش سراسری ایران مجوز به شمار می رود. پکیج های اقتصادی پخش سراسری موسیقی ایران مجوز گاهی تا 50% درصد از هزینه های هنرمندان کم می کند.

پخش سراسری موسیقی به پشتیبانی فعالترین ناشر کشور

اگر بخواهیم از کاملترین و متخصص ترین کمپانی موسیقی ایران نام ببریم، ایران مجوز اولین نامی ست که به ذهن ها خطور می کند. کمپانی که حضورش در کنسرت های سطح کشور در سال های ابتدایی فعالیتش چشمگیر بود. رکورد نشر موسیقی را در دوران کرونایی دوسال پیاپی زد. تنها نماینده سونی میوزیک در ایران شد و پخش در سرویس های جهانی موسیقی را در ایران جا انداخت.

 

ارتباط با نشر ایران مجوز:

شماره تماس: 28429844-021

واتس اپ و تلگرام: 09330233514

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز