خبرگزاری کار ایران

سفر به اسپانیا از ایران | هزینه سفر به اسپانیا با تور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۶۹

معرفی اسپانیا با کلمات دشوار است، زیرا باید چند پیراهن در این کشور پاره کنید تا متوجه شوید چه می‌گوییم.همانطور که می‌دانید اسپانیا در قاره اروپا قرار دارد.وقتی صحبت از اسپانیا می‌شود، شما فقط اسپانیا را نمی بینید، بلکه آن را با در خیابان‌های زیبایش می‌شنوید. میان غذاهایش می‌چشیدش، و در بین بوهای خوشش محسور می‌شوید. آب و هوای اینجا، مانند مردم، صاف و یکنواخت و دلپذیر است و اسپانیا را به مقصدی گردشگری در تمام طول سال تبدیل کرده است.

تور اروپا در بهترین زمان با بهترین کیفیت

بنابراین چه تصمیم بگیرید در تعطیلات بهار بروید یا درست قبل از شروع ترم بعدی، اسپانیا مکانی عالی برای گردشگری خواهد بود. جشن‌ها، کارناوال‌ها و هفته‌های مقدس سال تقویم اسپانیایی را در بر می‌گیرد، بنابراین مهم نیست چه زمانی می‌روید، رویدادی در جایی در جریان است. راهنمای سفر به اسپانیا ما را بخوانید، به اسپانیا سفر کنید و بیاموزید که این کشور رنگارنگ و سرزنده چه چیزی را ارائه می‌دهد.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن یک ویزای کوتاه مدت است که به افراد اجازه می‌دهد تا به ازای هر اقامت تا 90 روز برای مقاصد گردشگری یا تجاری به هر یک از اعضای منطقه شینگن سفر کنند.

ویزای شینگن رایج ترین ویزا برای اروپا است که دارنده‌ی آن را قادر می‌سازد تا از هر یک از کشورهای عضو شنگن وارد منطقه شینگن، آزادانه رفت و آمد و خروج از آن شود. هیچ کنترل مرزی در منطقه شنگن وجود ندارد.

با این حال، اگر قصد دارید بیش از 90 روز در یکی از کشورهای شینگن تحصیل، کار یا زندگی کنید، باید برای ویزای ملی آن کشور اروپایی و نه ویزای شینگن اقدام کنید.

پی نوشت: بیش از 15 میلیون نفر در سال 2019 از ویزای شینگن خود برای سفر به اروپا استفاده کردند

اطلاعات عمومی درباره اسپانیا

در زیر با اطلاعات عمومی کشور اسپانیا آَشنا خواهید شد:

قاره: اروپا

پایتخت اسپانیا: مادرید

کد کشور: ES

زبان: اسپانیایی

تفاوت بین GMT: GMT + 2

کد تلفن: +34

پسوند دامنه: .es

واحد پول: یورو

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا چه زمانی است؟

اسپانیا دارای سواحل خیره کننده در امتداد سواحل مدیترانه است. بنابراین توصیه نمی‌شود در طول تابستان سفر کنید. اما واقعاً، اسپانیا در تمام طول سال بسیار دیدنی خواهد بود. مضرات سفر تابستانی: هوا واقعاً گرم است و استراحتگاه‌های ساحلی واقعاً شلوغ هستند، پس این را در نظر داشته باشید.

آیا سفر به اسپانیا بی خطر است؟

اسپانیا برای مسافران دانشجو بسیار امن است، اما در مناطق توریستی و شلوغ شهر، کمی مشکل سرقت دارد. جیب‌بری رایج‌ترین اتفاقی است که ممکن است در اسپانیا روی دهد. بنابراین هوشمندانه است که هوشیار بوده و مراقب کیف و تلفن خود باشید. حتی اگر فکر می‌کنید هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند بدون اطلاع شما ازتان دزدی شود.

مکان‌های دیدنی در اسپانیا

اسپانیا به قدری وسیع و متنوع است که ما سعی کردیم بهترین مناطق گردشگری این کشور را برای شما شرح دهیم. کلیساهای فوق العاده زیبا، گالری‌ها و موزه‌های هنری، طبیعت گردی و کلوپ‌های رقص در این کشور زبانزد خاص و عام است. در زیر برخی از مکان‌های دیدنی این کشور را برای شما شرح داده‌ایم:

کلیسای ساگرادا فامیلیا

این کلیسای کاتولیک رومی که توسط معمار آنتونی گائودی طراحی شده است، مانند یک قلعه دیزنی بر فراز استروئیدها بر فراز آسمان بارسلونا اوج می‌گیرد. منظره‌ای غیر واقعی از شهر را روی مناره‌های خود دارد، شناسه دانشجویی خود را بیاورید و تخفیف استثنایی بگیرید!

نیوکمپ

وقتی وارد سکوهای نیوکمپ می‌شوید و اجازه می‌دهید شور و شوق آواز خواندن و تشویق هواداران فوتبال بارسلونا شما را فرا بگیرد، سروصدا به پا می‌شود. این استادیوم فوتبال بزرگترین استادیوم اروپا است.

سرا د ترامونتانا

اگر نمی‌توانید بین پیاده‌روی در کوه‌های زیبا و رفتن به سواحل تصمیم بگیرید، به این رشته کوه در جزیره مایورکا بروید.

کامینو د سانتیاگو

این سفر زیارتی قرون وسطایی که به «راه سنت جیمز» معروف است، یک مسیر پیاده‌روی افسانه‌ای است که در آن هنگام سفر در دهکده‌های روستایی، از کل شمال اسپانیا عبور خواهید کرد.

شهرهای دیدنی در اسپانیا

اسپانیا به دو دلیل برای سفر عالی است. به هر طرف که بپیچید چیزی زیبا برای دیدن داشته و هر گوشه خیابان غذاهای ارزان و خوشمزه‌ای دارد. این بهشت ​​کاوشگران است، جایی که پرسه زدن می‌تواند مناظر پنهانی را به شما نشان دهد و شما را به تاپاس‌های مخفی مملو از مردم هدایت کند.

مادرید

شهر مدرنی که توانسته جذابیت تاریخی خود را حفظ کند! مادرید بی‌شک و اساساً بی‌نظیر است. از پلازا مایور (Plaza Mayor) دیدن کنید، یک میدان مرکزی عظیم که با بالکن‌هایی احاطه شده است. جایی که مردم می‌توانند در آن نوشیدنی یا ناهار بخورند، یا یک بعدازظهر را صرف امتحان کردن تمام تاپاهای محله لاتینا کنند. در شب، در یک نمایش فلامنکو شرکت کنید تا رقص را درست شروع کنید.

سویل

سویل، گوهر اسپانیای اندلس، شهری کوچک است که مملو از جذابیت دنیای نوستالژی است. بازی تاج و تخت از شهر به سبک رنسانس به عنوان پس‌زمینه استفاده کرده است تا به شما نشان دهد که چقدر این شهر فوق‌العاده است. می‌توانید در عرض چند روز چیزهای زیادی را ببینید، در واقه می‌تواند یک کمپ عالی برای اکتشاف شما در جنوب اسپانیا باشد.

ایبیزا

این جزیره در سراسر اروپا به عنوان جزیره مهمانی شناخته می‌شود. در شب رقص و موسیقی ساحل به ساحل و در روز استراحت است. مهمانی در ایبیزا آنقدر زیاد است که می ‌وانید نوع مهمانی را که برای شما مناسب‌تر است پیدا کنید.

گرانادا

مانند بسیاری از مناطق جنوبی اسپانیا، گرانادا دارای ترکیبی باورنکردنی از معماری غربی و هنر خاورمیانه است. مناظر توریستی بسیار زیبایی مانند الحمرا برای دیدن وجود دارد.

زبان رسمی کشور اسپانیا

زبان رسمی اسپانیا، اسپانیایی (کاستیلیایی) است که حدود 99 درصد از مردم اسپانیا به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می‌کنند. با این حال به زبان‌های کاتالانی (یا والنسیایی)، گالیسیایی و باسکی نیز صحبت می‌شود. کاتالانی یک زبان رسمی در کاتالونیا، جزایر بالئاری و جامعه والنسیا است که در آن به عنوان والنسیا شناخته می‌شود. در گوشه شمال غربی کاتالونیا (Vall d’Aran)، زبان آرانی همراه با کاتالانی یک زبان رسمی است. گالیسی زبان رسمی در گالیسیا و باسکی زبان رسمی در کشور باسک است.

عبارات رایج در زبان اسپانیایی

در زیر به برخی از عبارات رایج در زبان اسپانیایی اشاره می‌کنیم:

● Muchas gracias - بسیار متشکرم!

● ¿Cómo estás؟ - چطور هستید؟

● ¿Cuál es su nombre? - اسم شما چیست؟

● Hola, mi nombre es…- اسم من…

● Yo no hablo español - من اسپانیایی صحبت نمی‌کنم.

سفر به اسپانیا؛ بدون نگرانی کووید 19

همانطور که می‌دانید این روزها درگیری با کووید 19 کمتر شده و کسانی که واکسن سینوفارم یا آسترازنکا زده باشند به راحتی می‌توانند به این کشور سفر کنند. اگر شما نیز قصد سفر به اسپانیا دارید، می‌توانید با تور اسپانیا به صورت کاملا قانونی با نازل‌ترین قیمت سفر کنید. شرکت سپند پرواز شرق (sepandparvazshargh.com )، این اطمینان را به شما می‌دهد که سفری خوش لبریز از خاطره‌ی خوش داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز