خبرگزاری کار ایران

ویژگی های آرایشگاه تخصصی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۸۲

با توجه به گسترش دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، علاقه بانوان به مراقبت های زیبایی و پوستی بیش از پیش شده است.

سالن زیبایی و آرایشگاه های متعددی در سطح شهر و کشور تاسیس شده اند. اما پوست و امور مربوط به آن از جمله مسائل حساس می باشند که نمی توان به دست انسان بی تجربه و بدون تخصص سپرد.

اگر شما نیز علاقه مند به رسیدگی به پوست و موی خود هستید و از آرایش های حرفه ای استقبال می کنید، باید قبل از مراجعه به آرایشگاه زنانه حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

یکی از خوش نام ترین سالن های زیبایی در شهر تهران، سالن خانه عروس می باشد. این سالن سابقه درخشانی در ارائه خدمات پوست، مو، ناخن و زیبایی با قیمت های بسیار مناسب را دارد.

ویژگی های آرایشگاه تخصصی:

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های سالن آرایشی تخصصی، برخورداری از مجوز های لازم و همچنین گذراندن دوره های آرایشی و بهداشتی می باشد که معمولا مدارک دوره های گذرانده شده را بر روی دیوار ها نصب می کنند.
  • استفاده از تجهیزات و وسایل تخصصی و حرفه ای، دومین ویژگی سالن آرایشی با کیفیت می باشد. وجود وسایل و ابزار آلات متعدد و حرفه ای بیانگر مهارت و تجربه بالای آرایشگر می باشد.
  • در این بین سلیقه موسس سالن زیبایی نیز در جذب مشتری بی تاثیر نیست. توجه به رنگ آمیزی دکوراسیون آرایشگاه زنانه از نکات اصلی در جذب مشتری و احساس راحتی او می باشد. چرا که فرد مراجعه کننده برای انجام امور آرایشی باید چندین ساعت در آن محیط باشد. در نتیجه همواره باید از رنگ های ملایم و آرامش بخش در دکوراسیون سالن های زیبایی استفاده شود.
  • نرم، طبی و راحت بودن مبلمان مورد استفاده در سالن آرایشی از جمله صندلی اصلاح، مبلمان انتظار مشتری و ... نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهتر است از انتخاب مبلمان سلطنتی برای محیط های زیبایی خودداری نمایید و اولویت شما در خرید مبلمان، راحتی مشتری و مراجعه کننده باشد. اگر در این زمینه مهارت لازم وکافی را ندارید می توانید از یک مشاور دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.
  • استفاده و نصب آینه در سالن آرایشی نه تنها به زیبایی و شکیل تر شدن سالن زیبایی کمک می کند بلکه به مشتریان اجازه می دهد تا از هر زاویه ای آرایش مو و پوست خود را بررسی نمایند.
  • نورپردازی سالن های زیبایی و آرایشی از موارد مهم و حساس می باشد. چرا که استفاده از نور کم یا اشتباه می تواند نمای کلی آرایش پوست را کاملا تغییر دهد و عدم رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. در نتیجه هنگام نصب و خرید لامپ های مورد استفاده در سالن زیبایی حتما از افراد کاربلد در این زمینه راهنمایی بگیرید.
  • یک سالن زیبایی تخصصی، باید از تهویه و گردش هوای مناسبی برخوردار باشد. فضای آرایشگاه به گونه ای است که همواره در معرض استفاده از تافت، ژل، اسپری و ... می باشد. در نتیجه برای جلوگیری از تولید بوی نامطبوع باید صاحبان سالن های آرایشی از یک یا چند هواکش استفاده کنند.

تجهیزات مورد نیاز در آرایشگاه:

وسایل مورد استفاده در سالن های زیبایی نه تنها باید استاندارد بوده بلکه باید از برند های حرفه ای نیز تهیه گردند. چرا که این تجهیزات هر روز و روزانه چندین ساعت باید استفاده گردد.

اگر از تجهیزات نامناسب خریداری شود ممکن است علاوه بر خسارت مالی، باعث آسیب به پوست و موی مشتری نیز شود.

تجهیزات اساسی آرایشگاه:

 از جمله تجهیزات اولیه و اساسی برای تاسیس سالن آرایشی می توان به صندلی اصلاح، میز منشی، کمد و قفسه وسایل آرایشی، آینه، سشوار، سینک جهت شستشوی موها و انواع لوازم آرایشی با کیفیت و درجه 1 اشاره کرد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز