خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت اول و دوم و سوم سریال حرفه ای (کامل با لینک مستقیم)

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۴۲

یکی از جدیدترین سریال‌‎های نمایش خانگی، سریال حرفه‎‌ای بوده که با موضوع متفاوت خود توانسته نگاه بسیاری از فیلم بازان را به خود جلب کند به طوری که بسیاری در جست و جوی لینک‎‌های دانلود سریال حرفه‎‌‌ ای هستند. اما بد نیست قبل از دانلود این سریال و دسترسی به لینک، در خصوص این سریال اطلاعات بیشتری کسب کرده و با نگاه حرفه‌‌‎ای‌‎تری به دانلود سریال حرفه ‌‎ای و تماشای آن بنشینید. پس با ما همراه باشید تا در ادامه در زمینه‌‎ی ابعاد متفاوت این سریال چون بازیگران، موضوع و ژانر فیلم و البته خلاصه‎‌ی آن مطلع شوید.

در سال‌‎های اخیر خصوصاً با ورود ویروس کرونا سریال‌‎های نمایش خانگی جایگاه ویژه‌‎ای در بین ابزارهای سرگرمی مردم پیدا کرده و بسیاری با دانلود این سریال‎‌ها و ماندن در منزل اوقات فراغت خود را پر می‌کنند. بر همین اساس کارگردانان و سریال‌سازان نمایش خانگی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تولید و ساخت سریال‌‎‌های متفاوت در ژانرهای مختلف نگاه‎‌های بیشتری را به خود جلب نمایند. یکی از موضوعاتی که در خصوص دانلود سریال حرفه‎ ای و دیگر سریال‌‎های نمایش خانگی با آن رو به رو هستیم حضور بازیگران مختلف و حتی چهره‌های کم کار در این گونه سریال‎‌ها می‌‎باشد. بنابراین می‌توان گفت که با دانلود سریال حرفه‌‎ ای و سریال‌‎های دیگری از این قبیل می‌توان شاهد بازی بازیگران مختلف در کنارهم در این سریال‌‎ها بود.

ژانر سریال نمایش خانگی حرفه ‎‌ای

سریال نمایش خانگی حرفه‎ ‌ای با ژانری خاص و پرطرفداری چون اجتماعی اکشن تولید شده و به صورت هفتگی در اپلیکیشن‌‎ها و سایت‌‎های ارائه دهنده‌‎ی سریال نمایش خانگی به فروش گذاشته می‌شود. بنابراین اگر علاقمند به سریال‎‌هایی در حوزه‌‎ی اکشن هستید می‌توانید با دانلود سریال حرفه ‌ای و تماشای آن لذت ببرید.

خلاصه سریال نمایش خانگی

سریال نمایش خانگی حرفه‌‎ای همان طور که گفته شد موضوع متفاوتی را در پیش چشم بیننده به نمایش می‌‎گذارد. در حقیقت محوریت این سریال حول پول هنگفتی است که چهار فرد برای کسب این پول می‌‎بایست موانع خاصی را از پیش پای خود بردارند و رفع این موانع نیازمند نقشه‌‎ی بی‌نقص و پیچیده‎‌ای‌‎ است که توسط یک قاتل حرفه‎‌ای می‎‌بایست اجرا شود.

سریال نمایش خانگی حرفه ‎‌ای  از ساعت 20 در روز چهارشنبه ، 21 مهرماه 1400 پخش شده و طرفداران دانلود سریال حرفه ‎‌ای به صورت هفتگی قادر به تماشای جدیدترین قسمت آن هستند. تاکنون 3 قسمت از این سریال به نمایش گذاشته شده که با مراجعه به لینک‎‌ها و سایت‌های مخصوص می‌توانید به دانلود قسمت دوم سریال حرفه‎‌ ای  بپردازید. اما برای تماشای سایر قسمت‌‎ها می‌بایست منتظر پخش این سریال 16 قسمتی در چهارشنبه‌‎های هفته‌‎های آینده باشید.

بازیگران سریال نمایش خانگی حرفه‌‎ای

 با دانلود سریال حرفه ‌‎ای و تماشای آن، با حضور بازیگران متفاوت پرتجربه و البته بازیگران نوظهور رو به رو خواهید شد؛ به طوری که هر بازیگر با بازی خاص خود می‌تواند نگاه شما را به خود جذب کند. در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این سریال و تسلط بیشتر بر آن به معرفی بازیگران و بیوگرافی کوتاهی از آنان پرداخته‎‌ایم.

برای دانلود سریال کلیک کنید

دانلود قسمت اول و دوم و سوم سریال حرفه ای (کامل با لینک مستقیم)

 

  • سیروان خسروی؛ سیروان خسروی از جمله تنظیم کنندگان و خوانندگان معروف آهنگ‌‎های پاپ می‌‎باشد. این بازیگر اصالتاً کردی، یادگیری موسیقی و ورود به این حرفه را از سن 11 سالگی زیر نظر اوی جونیو شروع و در سن 16 سالگی توسط کاوه یغمایی اصول خاص نواختن کیبورد و سبک راک را فرا گرفت. از جمله آلبوم‌‎های این خواننده معروف می‌توان به "تو خیال کردی بری، ساعت 9، جاده‎‌ی رویا، آنپلاگد، بی مرز، مونولوگ "اشاره نمود که اولین کنسرت آنپلاگد  او در سال 1388 برگزار شد. فیلم سوت پایان سیروان خسوری را میتوان اولین تجربه‌‎ی بازیگری وی دانست.  سانیار خسروی در سال 1390 با تنظیم اهنگ تیتراژ ساختمان پزشکان بیش از پیش شناخته شد. سریال نمایش خانگی حرفه ‎‌ای اولین تجربه‌‎ی جدی وی در زمینه‌‎ی بازیگری بوده و اولین بار است که به عنوان نقش اصلی یک سریال به ایفای نقش می‌‎پردازد.
  • سارا بهرامی؛ سارا بهرامی از دیگر بازیگرانی است که با دانلود سریال حرفه ‌‎ای با نحوه‌ی بازی او بیشتر آشنا خواهید شد. سارا بهرامی که دارای لیسانس تئاتر از دانشگاه تنکابن است، بازیگری را به صورت حرفه‌‎ای از سال 1385 آغاز نمود. وی با بازی خوب خود در سریال پروانه و البته پرده نشین نگاه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده و تجربه خوبی را برای خود به ارمغان آورده است. وی در سال 1396 با بازی خوبی که در سریال دارکوب ایفا نمود توانست در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه‌‎ی بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود. وی در سریال نمایش خانگی حرفه‌ ‎ای با نقش دختری به نام سونیا که عاشق فردی به نام امیر علی می‌شود و همچنین خواهر افرادی به نام کیوان، کامران، سهیل، سینا به ایفای نقش می‌‎پردازد.
  • زانیار خسروی؛ زانیار خسروی برادر سیروان خسروی متولد 1364 دارای لیسانس رشته‌‎ی حقوق از دانشگاه فرهنگ تهران ، خواننده، بازیگر، مدل تبلیغاتی، ترانه سرا و از جمله تنظیم‎‌کنندگان آهنگ بوده که در سبک‌‎های متفات چون الکترونیک و ترنس به فعالیت پرداخته است. زانیار خسروی در آهنگ‎‌های "نمیرم عقب، آره، هفتاد میلیون ستاره" همراه برادر خود سیروان خسروی به همخوانی پرداخته است. وی برای نخستین بار در فیلم سینمایی به نام برف روی کاج‌‎ها و سپس در سریال عشق تعطیل نیست همراه با بازیگران معروفی چون مهناز افشار و محمدرضا گلزار بازی نموده است. با دانلود سریال حرفه‌‎ ای شاهد حضور زانیار خسروی به عنوان سهیل، برادر سونیا، کامران، سینا و کیوان و البته عاشق دختری به نام تلما هستید.
  • ماهور الوند؛ ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی و متولد سال 1373، دانش آموخته‌‎ی رشته تئاتر در دانشکده‌‎ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‎‌باشد. وی با فیلم "دختر" بازیگری را آغاز نمود. در سال 1396 ماهور الوند با بازی در فیلم چهار راه استانبول به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شناخته شد. ملی و راه‌‎های نرفته از جمله فیلم‌‎های تأثیرگذاری بود که او به عنوان یکی از کارکترهای اصلی به خوبی در آن به ایفای نقش پرداخت. با دانلود سریال حرفه‌‎ ای متوجه ایفای نقش ماهور الوند به عنوان دختری به نام تلما که عاشق سهیل است، خواهید شد.
  • بهاره کیان افشار؛ بهاره کیان افشار فعالیت رسمی خود را در دنیای بازیگری از سال 1388 آغاز نموده است. این بانوی هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه‌‎ی طراحی کوراسیون داخلی و کارهای مختلف کامپیوتری و تبلغاتی فعالیت داشته و سعی دارد در کنار بازیگری در شغل دیگری هم مشغول به کار باشد. سریال کلاه پهلوی اولین تجربه‌‎ی تلویزیونی کیان افشار بوده که در این مجموعه همراه آزیتا حاجیان و دیگر بازیگران معروف به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر سریال‎‌های این بازیگر می‌توان به سریال پلیسی نوار زرد، گاهی به پشت سر نگاه کن اشاره نمود. اما وی تنها در حوزه‌‎ی سریال نمایش خانگی فعالیت نداشته بلکه در حوزه‎‌ی سینما نیز در فیلم‌‎های مختلفی چون شیرین، عین شین قاف، هیچ کجا هیچ کس، کمدی انسانی، گربه‌‎ی سیاه، سگ بند شاهد حضور این بازیگر هستیم. سریال نمایش خانگی حرفه ‎‌ای از دیگر سریال‌‎های جدیدی است که این بازیگر در آن به نقش آفرینی می‎‌پردازد.  پس برای تماشای جدیدترین فیلم این بازیگر می‌توانید به دانلود سریال حرفه ‌‎ای و تماشای آن بپردازید.
  • علی مصفا؛ از دیگر بازیگران سریال حرفه ‎‌ای علی مصفا بوده که پیشتر از این در حوزه‎‌ی کارگردانی، تهیه کنندگی در حوزه‌‎ی سینما و تلویزیون آثار خوبی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. از جمله آثار تلویزیونی وی می‌توان به کیف انگلیسی، پریدخت و در حوزه‌‎ی سینما نیز می‌توان به فیلم‌‎های جهان با من برقص، حکایت دریا، روزهای نارنجی، مردی بدون سایه، دوئت و.. اشاره نمود. در حوزه‎‌ی سریال‌‎های نمایش خانگی نیز علاوه بر حرفه‌ ‎ای، وی در میدان سرخ که آن هم در سال 1400 منتشر شده به نقش آفرینی پرداخته است.

کارگردانی سریال نمایش خانگی  حرفه‎‌ ای

دانلود قسمت اول و دوم و سوم سریال حرفه ای (کامل با لینک مستقیم)

برای دانلود سریال کلیک کنید

کارگردان و نویسنده سریال نمایش خانگی حرفه‌‎ ای مصطفی تقی زاده می‎‌باشد. مصفطی تقی زاده متولد 1365 نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون بوده که از دوران دانشجویی خود به ساخت فیلم می‎‌پرداخت و بعد از اتمام دوران تحصیلات خود با ساخت فیلم‎‌های کوتاه و دستیاری کارگردانی و تجربه کار با بازیگران حرفه‎‌ای توانست بر تجربه و مهارت خود بیافزاید. وی اولین فیلم بلند خود را با نوار زرد آغاز کرد. در میان آثار تقی زاده فیلم محرمانه تهران بیشترین طرفدار را از میان آثار او به خود تعلق داده است. از جدیدترین آثار این کارگردان، سریال نمایش خانگی حرفه ای بوده که قسمت اول تا سوم آن  از طریق لینک‌‎های مستقیم دانلود، قابل دسترسی هستند.  دانلود سریال حرفه ‌‎ای فرصتی برای ارزیابی دقیق نحوه‌‎ی کارگردانی و تسلط تقی زاده بر روی موضوع فیلم می‌‎باشد.

سایر عوامل سریال نمایش خانگی حرفه‎‌ ای

برای ساخت یک سریال قاعدتاً تنها کارگردان و بازیگران آن مؤثر نبوده بلکه تدوینگران، دکور، گریمورها و  طراح لباس و دستیار صنه و... نیز در تکمیل فیلم و نمایش آن در پیش چشم مخاطب بسیار تأثیرگذارند به گونه‌‎ای که هر شخص در حوزه‌‎ی کاری خود بهترین می‎‌بایست باشد تا فیلم به بهترین نحو ساخته و پرداخته شود.

از جمله عوامل پشت صحنه‌‎ای که سبب تشکیل و ساخت این سریال شدند می‌توان به سودابه خسروی طراح گریم، آرام موسوی طراح لباس، محمد حسین هوشمندی مدیر تبلیغات، حسام فرهمند مجری طرح، آیدین ظریف طراح صحنه، مهدی فهیمی دستیار کارگردان، ایمان کرمیان جلوه‎‌های ویژه‎‌ی میدانی، مهرشاد ملکوتی صدا گذاری و امید قربانی مدیر تولید و همچنین کاوه صباغ زاده برنامه ریز اشاره نمود.

در صورت تمایل به دانلود سریال حرفه‎‌ ای و تماشای قسمت‌‎های ارائه شده‌‎ی این سریال اکشن اجتماعی می‌توانید به آدرس https://zaya.io/yeklink/fbud6 مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز