خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین کیف‌های زنانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۸۴

هنگام خرید کیف زنانه نکاتی مانند اندام، قد و سن، انواع کیف، کیف مناسب هر لباس، کیف مجلسی و حتی نوع کفش از عوامل بسیار مهم از نظر خانم‌ها هستند و به توجه ویژه‌ای نیاز دارند تا بهترین و مناسب‌ترین انتخاب صورت گیرد.

به طور کلی کیف یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های تیپ و استایل خانم‌ها محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری بر ظاهر دارد. با انتخاب یک کیف مناسب، به راحتی می‌توان استایلی جذاب و به‌روز ساخت.

با این حال سلیقه هر فرد موثرترین عامل در ساخت استایل شخصی‌شان است و نمی‌توان گفت قانون مشخصی در دنیای مد وجود دارد. استایلیست ها می‌گویند استایل منحصر به فرد خودت را بساز، یعنی هر آنچه به سلیقه، ذهن و خصوصیات فردی شما نزدیک باشد، بهترین انتخاب برای شما است و می‌تواند استایل شما را منحصر به فرد کند.

ست کردن کیف و کفش

امروزه ست کردن کیف و کفش بسیار در استایل مرسوم است اما این موضوعی کاملا سلیقه‌ای بوده و به شخص شما و سبک‌تان بستگی دارد. با این حال با تغییر و پیشرفت دنیای مد، ایده رنگ‌های خنثی و مکمل در کیف و کفش، بسیار مورد توجه است.

اما اگر شما جزو افرادی هستید که به ست کردن کیف و کفش علاقه‌مندند، به فلزات به کار رفته در آنها دقت کنید، آنها حتماً باید یکسان باشند. برای نمونه، هرگز یک کفش با سگک‌های استیل را به همراه یک کیف با بند طلایی نپوشید.

اصلا نیازی نیست کیف و کفشتان حتماً هم رنگ باشد، اما بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که با هم هماهنگ هستند و به عبارت دیگر، به هم می‌آیند. این رنگ‌ها می‌توانند کاملاً بی ربط باشند اما در نهایت ترکیب دلنشینی را پدید آورند.

امروزه کیف اسپرت از پرطرفدار ترین نوع کیف زنانه به شمار رفته و انتخاب بسیاری از خانم‌های باسلیقه و خوش‎‌پوش است. این اکسسوری محبوب، به عنوان یک رکن در مد و استایلینگ در نظر گرفته می‌شود به طوری که می‌تواند به راحتی استایلی را بسازد یا خراب کند.

راهنمای خرید بهترین کیف‌های زنانه

انتخاب رنگ کیف متناسب با اندام فرد

برای خانم‌های قد بلند، انتخاب کیف‌های بزرگ با طرح و رنگ روشن ایده آل است.

خانم‌های ریز جثه بهتر است از کیف‌های تک رنگ استفاده کنند.

خانم‌هایی که اندامشان کمی پر است بهتر است کیف‌های خوش ساخت با خطوط باریک در شکل‌های مجزا انتخاب کنند.

خانم‌های لاغر می‌توانند کیف‌هایی که طرح و تزئینات فراوانی یا به اصطلاح کیف‌های فانتزی‌تری را انتخاب کنند.

اهمیت جنس کیف هنگام خرید

همانطور که رنگ کیف در انتخاب مهم است، جنس آن نیز از عوامل مهم و موثر است. از این‎‌رو هنگام خرید دقت داشته باشید که متریال سازنده کیف باکیفیت باشد. از آنجایی که کیف معمولا با کفش ست می‌شود، به طور کلی بهتر است جنس کیف و کفش را طوری انتخاب کنید که در نهایت به هم بیایند.

برای مثال چنانچه در تابستان از کیف پارچه‌ای استفاده می‌کنید، کفش چرم گزینه مناسبی برایتان نبوده و بهتر  است کفش خنک و پارچه‌ای بپوشید. یا مثلاً اگر کفشتان جیر است، بهتر آن است که کیفتان هم جیر باشد و یا در قسمتی از آن پارچه جیر به کار رفته باشد. دقت به همین نکات جزئی کمک می‌کند تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین کیف‌های زنانه

کیف مناسب هر موقعیت

لازم است در هر موقعیتی کیف و کفش مخصوص به خودش مورد استفاده قرار گیرد . همانطور که نمی‌توان با یک کیف دانشجویی به مراسم عروسی رفت، در دانشگاه هم نمی‌توان با کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ سر کلاس حاضر شد. لازم است در ابتدا به شرایط محیطی که قرار است در آن حضور یابید دقت کرده و دست به خرید بزنید.

فروشگاه اینترنتی کیف شیک به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های کیف، تمامی انواع کیف زنانه را در قیمت های مناسب و با کیفیتی مناسب برایتان فراهم کرده است. برای خرید کیف کافی است وارد سایت شده و روی دسته بندی کیف موردنظر کلیک کنید تا انواع کیف ها را با تصاویر و قیمت هایشان مشاهده کرده و شیک ترین کیف را مطابق با نیاز و سیلقه تان خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز