خبرگزاری کار ایران

قیمت رولبرینگ | خرید انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۴۹۰

رولبرینگ یک قطعه صنعتی است که به کمک ساختار خود می تواند سبب حرکت دو قطعه دیگر بر روی یکدیگر شود، در واقع رولبرینگ ها یک نوع برینگ هستند که از مقاومت بالایی برخوردارند.

دیجی برینگ اطائه دهنده انواع قطعات رولبرینگ و بلبرینگ می باشد. جهت اطلاع از قیمت رولبرینگ همراه با دیجی برینگ باشید. رولبرینگ یک قطعه صنعتی است که به کمک ساختار خود می تواند سبب حرکت دو قطعه دیگر بر روی یگدیگر شود، در واقع رولبرینگ ها یک نوع برینگ هستند که از مقاومت بالایی برخوردارند. این مقاومت سبب شده است که در صنعت های مختلفی مانند مکانیک، وسایل نیازمند قطعات دایره ای شکل و ... به کار برده شود.

رولبرینگ ها کمک می کنند تا فشار کمتری بر دیگر قطعات در حال حرکت وارد شود و همچنین این قطعه صنعتی توانایی حمل بارهای شعایی را دارند و از عهده این کار به خوبی بر می آیند، این به آن معناست که کاربرد رولبرینگ بیشتر برای جاهایی است که فشار بار وارده در راستای شعاع باشد. لازم به ذکر است که رولبرینگ ها قادر به تحمل بار وارده در راستای محور نیستند.

دیجی برینگ با بیش از دو دهه تجربه و تخصص و با کمک افراد متبحر در این زمینه با تامین انواع بلبرینگ های مورد نیاز صنعت، خودرو، کشاورزی و ...  همواره در تلاش است تا بهترین ها را به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت رولبرینگ | خرید انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

تفاوت بلبرینگ و رولبرینگ

یکی از تفاوت هایی که می توان بین بلبرینگ و رولبرینگ اشاره کرد، میزان تحمل و زاویه فشار وارد شده به رولبرینگ و بلبرینگ است، که می توان گفت رولبرینگ مقاومت زیادی در برابر حرکت شعاعی و فشارهای وارد شده دارد و بلبرینگ مقاومت کمتری دارد.

کلمه بلبرینگ از بخش ball و bearing تشکیل شده است. بلبرینگ ها در واقع نوعی از یاتاقان‌ ها هستند که قابلیت تحمل بار شعاعی و محوری را دارند و بیشتر در جاهایی به کار می رود که بار به نسبت کوچک باشد.

رولبرینگ ها یا به عبارتی roller bearing همان طور که گفتیم، قطعاتی هستند که امکان حرکت نسبی بین دو قطعه را از طریق لغزیدن فراهم می کنند. رولبرینگ ها قابلیت تحمل فشار زیاد به صورت محوری را ندارند و به دلیل تماس ساچمه با سطح که به صورت یک خط است، قادر به این هستند که فشار زیاد به صورت شعاعی را تحمل کنند.

پس به دلیل مقاومت بالای رولبرینگ ها در تحمل بار شعاعی می توان گفت زمانی که فشار از نوع شعاعی باشد، از رولبرینگ و زمانی که فشار به هر دو صورت شعاعی (Radial) و محوری (Thrust) باشد از بلبرینگ استفاده خواهد شد.

قیمت رولبرینگ | خرید انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

انواع رولبرینگ

رولبرینگ ها دارای تنوع زیادی هستند و می توان از آنها در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. روبلبرینگ ها بطور معمول در دیجی برینگ در 4 نوع تولید و به بازار عرضه می شوند؛ این 4 نوع عبارتند از: رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ بشکه ای و رولبرینگ های استوانه ای. در ادامه مطلب به تعریف هر یک از این رولبرینگ های دیجی برینگ می پردازیم.

رولبرینگ استوانه ای

رولبرینگ استوانه ای دارای ساچمه های استوانه ای شکل بوده و قادر به تحمل بار بالا است. رولبرینگ استوانه ای در انواع متعددی اعم از یک ردیفه، پر غلتک یا انواع دیگری مانند کف گرد و ضربدری نیز به بازار عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت رولبرینگ استوانه ای تماس بگیرید.

رولبرینگ سوزنی

رولبرینگ سوزنی در واقع همان رولبرینگ استوانه ای با غلتک های بلند و کم قطر است که توانایی تحمل بار شعاعی دارد. رولبرینگ های سوزنی در انواع متعددی مثل یک ردیفه و دو ردیفه ارائه می شوند.

رولبرینگ مخروطی

این محصول دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی بوده و قادر به تحمل بار محوری و شعاعی رولبرینگ های مخروطی در انواع  تک ردیفه و رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه ارائه می شوند.

رولبرینگ بشکه ای

رولبرینگ بشکه ای دارای خاصیت خود میزانی است و برای بار های شعاعی ضربه ای مناسب است. رینگ خارجی این محصول مانند بلبرینگ خود تنظیم و رولبرینگ کروی است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و افزایش آگاهی خود در رابطه با این محصولات صنعتی به سایت دیجی برینگ سر بزنید. شما می توانید با کمک سایت دیجی برینگ به صورت اینترنتی اقدام به خرید انواع رولبرینگ مورد نظر خود در هر تعدادی بکنید. همچنین می توانید با شماره تماس های موجود در سایت، با کارشناسان دیجی برینگ در تماس باشید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز