خبرگزاری کار ایران

دانلود تم پاورپوینت حرفه ای برای کلاس‌های آنلاین از جیب استور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۴۹

با فرارسیدن فصل پاییز و شروع مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین غیر حضوری بودن بیشتر کلاس‌ها معلمان و اساتید مجبورند که برای تدریس به دانش‌آموزان و دانشجویان خود از پاورپوینت استفاده کنند. اما شاید بتوان گفت در بیشتر موارد به علت عدم مهارت بالا، خروجی کار خیلی زیبا و حرفه ای نیست و در نتیجه نمی‌توان در مورد قسمت بصری کلاس‌های آنلاین انتظار کیفیت بالا و فضاسازی حرفه‌ای داشت.

 

اما آیا برای رفع این مشکل راه‌حلی وجود ندارد؟

به نقل از سایت جیب استور امروزه با توجه به وجود اینترنت می‌توان به راحتی به هزاران طرح زیبا و حرفه ای در حوزه‌ی قالب پاورپوینت برای تدریس کلاس‌های آنلاین دسترسی داشت. افراد مختلف به آسانی و بدون نیاز به مهارت بالا می‌توانند به طرح‌های مختلف از قالب پاورپوینت حرفه ای دسترسی داشته باشند و هر کدام را که دوست داشته باشند دانلود کنند و در ارائه‌های آنلاین از آن‌ها استفاده کنند.

قالب پاورپوینت چیست؟

شاید قبل از هر موضوع دیگری بهتر است حالا در مورد قالب پاورپوینت صحبت کنم. اینکه اصلا قالب پاورپوینت چیست؟

قالب پاورپوینت یک پاورپوینت طراحی شده و آماده است که شما با توجه به موضوع ارائه خود انتخاب می‌کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را به جای متن قالب قرار دهید. البته در تم های پاورپوینت امکان تغییر و ویرایش هم وجود دارد. اما به طور ساده و خلاصه این تعریف یک تمپلیت پاورپوینت است.

معرفی سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای

در دنیا، سایت‌های زیادی هستند که برای دانلود قالب پاورپوینت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. سایت‌های اسلایدگو، جیب استور و گرافیک ریور جز بهترین سایت‌های ساخت تمپلیت پاورپوینت هستند که می‌توان از قالب‌های آن‌ها برای طراحی پاورپوینت کلاس‌های آنلاین استفاده کرد.

اما در میان این سه سایت تنها سایت فارسی، جیب استور است که دارای قالب های پاورپوینت فارسی است و می‌توان به راحتی آن‌ها را دانلود کرد. برای دسترسی به صدها تم پاورپوینت حرفه ای با موضوعات متنوع برای معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان در جیب استور بر روی دانلود تم پاورپوینت کلیک کنید.

دانلود تم پاورپوینت حرفه ای برای کلاس‌های آنلاین از جیب استور

سایت جیب استور مرجع دانلود تم پاورپوینت رایگان و غیر رایگان

در سایت جیب استور برای هر نوع سلیقه و مخاطبی تم پاورپوینت وجود دارد. همچنین کلی تم پاورپوینت رایگان با موضوعات مختلف موجود است که معلمان و دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

همانطور که می‌دانید دانشجویان در انتهای مقطع تحصیلی خود باید در حضور استاد داور و راهنما از پروژه خود دفاع کنند که این ارائه یکی از مهم‌ترین لحظات تحصیلی یک دانشجو است. در سایت جیب استور یک قسمت خاص برای ارائه‌های پایان نامه دانشجویان در نظر گرفته شده است. دانشجویان میتوانند با مراجعه به لینک نمونه پاورپوینت پایان نامه از این تم های آماده پاورپوینت استفاده کنند.

کیفیت بهتر، تاثیر بیشتر و احساس بهتر

یکی از مهمترین نکاتی که در سرکلاس‌های آنلاین و حضوری وجود دارد احساس خوبی است که یک دانش‌آموز به آن کلاس دارد. مسلما وقتی که یک معلم با استفاده از ابزارها و سایت‌های حرفه‌ای سعی می‌کند ارائه با کیفیتی تولید کند. تلاش آن معلم بی‌تاثیر نمی‌ماند و باعث یادگیری بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد.

امیدواریم با استفاده از قالب‌های آماده پاورپوینت سایت‌های مختلف بتوانید بدون نیاز به مهارت بالا و همچنین وقت زیاد به بهترین کیفیت از یک ارائه دست پیدا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز