خبرگزاری کار ایران

چگونه فضای اتاق خواب را بزرگ تر نشان دهیم؟ + 8 ترفند ویژه!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۳۲

 احتمالا دلیلی که شما را به سمت این عنوان و خواندن این نوشته کشانده به این موضوع مربوط می شود که امروزه خانه ها دارای اتاق خواب های کوچک تری هستند. تقریبا مهم نیست چقدر خانه شما بزرگ باشد چون در بناهای مدرن معمولا اتاق خواب ها کوچکتر می شوند تا فضای هال و پذیرایی بزرگ تر و لوکس تر باشد. از این رو دغدغه خیلی از افراد نحوه استفاده بهینه از اتاق خواب و خرید تخت کم جا برای اتاق خوابشان است. اگر شما هم دوست دارید ترفندهایی برای خرید تخت خواب تاشو و نحوه استفاده از تخت کم جا بیاموزید این مقاله را دنبال کنید!

امروزه یکی از پیشنهاد هایی که برای اتاق خواب های کوچک و تخت خواب برای اتاق خواب های کوچک مطرح می شود تخت خواب کم جا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بعد از استفاده، آن را به راحتی به سمت دیوار جمع کرده و فضای اتاق خواب را به شما بر می گرداند.و می توان تعدادی کمد، میز آرایشی و آینه قدی، کتابخانه و میز کامپیوتر را کنار تخت قرار داد، تا بتوانید بهترین فضا را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

 

بدنه و ساختار تخت خواب کم جا

بدنه تخت خواب کم جا نگهدارنده اصلی تخت خواب می باشد و تمامی یراق آلات و پمپ های نگهدارنده تخت بر رو آن نصب می شوند که تنها قسمتی از تخت می باشد که به دیوار پشت اتاق توسط یراق آلات و پیچ های فیکس وصل می شوددو به همین دلیل بدنه باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا تحمل وزن اصلی تخت را داشته باشد. داخل و خارج بدنه این تخت باید دارای تعداد زیادی نگهدارنده های مختلف باشد تا بدنه بتواند دارای استحکام لازم باشد.

لازم به ذکر است مهندس طراح تخت خواب کم جا می تواند به گونه ای از دانش طراحی نوین ساخت شلف و باکس استفاده کند تا با ایجاد تعدادی شلف و باکس در داخل تخت علاوه بر اینکه زیبایی و فضای مناسب ایجاد کند تمام نگهدارنده ها را بپوشاند تا فضایی زیبا و مفید ایجاد شود.

 

درب تخت خواب کم جا

گفتیم که بدنه تخت خواب کم جا نگهدارنده اصلی تخت خواب می باشد و تمامی یراق آلات و پمپ های نگهدارنده تخت بر رو آن نصب می شوند که تنها قسمتی از تخت می باشد که به دیوار پشت اتاق توسط یراق آلات و پیچ های فیکس وصل می شوددو به همین دلیل بدنه باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا تحمل وزن اصلی تخت را داشته باشد. داخل و خارج بدنه این تخت باید دارای تعداد زیادی نگهدارنده های مختلف باشد تا بدنه بتواند دارای استحکام لازم باشد.

چگونه فضای اتاق خواب را بزرگ تر نشان دهیم؟ + 8 ترفند ویژه!

درب تخت کم جا شامل نگهدارنده های شبکه ای فلزی و ام دی اف یا نئوپان های روکش دار می باشد. لازم به ذکر است بهترین مواد اولیه برای تولید آن، ام دی اف با فشردگی و تراکم بالا می باشد در حالتی که تخت کم جا یا همان تخت تاشو در حالت بسته شده قرار دارد تمام نمای تخت را شامل می شود که علاوه بر داشتن زیبایی باید دارای استحکام بالایی باشد زیرا در حالتی که تختخواب در حالت باز شده است به عنوان کف تخت و تحمل کننده فشار تشک و وزن می باشد.

 

جک تخت کم جا

جک، مهم ترین یراق در تخت خواب کم جا محسوب می شود که باعث نگهداری درب بر روی بدنه می شود که در قسمت پایین تخت نصب می شود و فرایند نصب آن توسط متخصص در منزل شما انجام می شود و شما می توانید میزان محکمی و نرمی باز شدن درب را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

 

متعلقات تخت خواب کم جا

می توان در کنار تخت خواب کم جا از کمد های ریلی و لولایی، دراور و آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر و کامپیوتر، باکس های بالای تخت و ویترین با توجه به سلیقه شما ساخته شود. تمامی یراق آلات و پمپ های نگهدارنده تخت بر رو آن نصب می شوند که تنها قسمتی از تخت می باشد که به دیوار پشت اتاق توسط یراق آلات و پیچ های فیکس وصل می شوددو به همین دلیل بدنه باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا تحمل وزن اصلی تخت را داشته باشد. داخل و خارج بدنه این تخت باید دارای تعداد زیادی نگهدارنده های مختلف باشد تا بدنه بتواند دارای استحکام لازم باشد.

 

به چند نکته در زمان خرید تخت خواب کم جا توجه داشته باشید:

 

تنها جنس تایید شده برای تولید تخت خواب کم جا، ام دی اف با فشردگی بالا می باشد و حتما در زمان خرید از با کیفیت بودن جنس ام دی اف اطمینان کسب کنید. نیمی از این تختخواب در منزل شما مونتاژ و نصب می شود و به همین دلیل شما می توانید در زمان نصب از جنس محصول اطمینان حاصل نمایید. نه تنها تخت کم جا بلکه برای تخت کلاسیک هم همین توصیه را داریم.

تخت خواب کم جا مطابق با ابعاد منزل شما ساخته می شود و به دیوار اتاق خواب شما نصب می گردد و به همین دلیل جابه جایی آن کار آسانی نیست و هزینه بر است پیشنهاد می شود فضای مناسب با تختخواب خود را قبل از خرید محاسبه کنید.

چگونه فضای اتاق خواب را بزرگ تر نشان دهیم؟ + 8 ترفند ویژه!

در نهایت مهم ترین موضوع برای تخت خواب کم جا، کیفیت می باشد زیرا در صورت کوچک ترین کوتاهی در تولید و نصب این محصول می تواند اتفاق های ناخوشایندی را ایجاد کند که متاسفانه در این زمینه به دلیل کمبود دانش کاری و تجربه تعدادی از کارگاه های تولیدی باعث ایجاد مشکلات زیادی شده اند که در این بین بیشترین لطمه سهم خریداران می باشد.

هشت نکته اساسی زیر را نیز به خاطر داشته باشید تا اتاق خواب کوچکتان را بزرگ تر نشان دهید!

  1. با به کار گیری کمد های آینه دار،اتاق خواب خود را بزرگ تر نشان دهید. آینه را در اتاق خواب خود فراموش نکنید. سعی کنید آینه را مقابل پنجره قرار دهید تا باعث بازتاب منظره بیرون شود.
  2. برای روشنایی و جلوه نور در اتاق خواب از آینه کمک بگیرید. آینه می تواند مانع به وجود آمدن یک فضای تاریک شود و بسیار زیاد برای ایجاد یک فضای روشن و دلباز کمک کننده است.
  3. برای بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب، از رنگ های روشن استفاده کنید.
  4. تمام تلاش خود را بکنید تا از رنگ های قرمز تند و نارنجی استفاده نکنید چون این رنگ ها باعث می شوند تا دیوار ها نزدیک به هم نشان داده شوند و فضای اتاق خواب شما را کوچک تر نشان دهند.
  5. آبی کمرنگ و سبز روشن می تواند بهترین پیشنهاد رنگ برای اتاق خواب شما باشد.
  6. در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب، از نقش های ظریف و روشن  استفاده کنید.
  7. بهترین انتخاب برای کفپوش اتاق خواب می تواند یک موکت با طرح های ساده باشد.
  8. در چیدمان اتاق خواب سلیقه به خرج دهید و با حوصله فضای مناسب را انتخاب کنید تا هماهنگی کاملی در اتاق خواب ایجاد شود.

برای دریافت مشاوره ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز